Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 21

Θέμα: [E46] Βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου

  1. #11
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στη συχρωνη τεχνολογία της δεκαετίας του 90 εγώ δεν γνωρίζω κάποια μάρκα που η πίεση να ρυθμίζεται μέσω εντολών της μονάδας διαχειρίσεις δηλαδή μεταβάλλοντας την τάση στην αντλία και θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου αν αυτό γίνεται σήμερα
    Πάντως περιμένω αν γνωρίζει κάποιος να μου πει για τη λειτουργία στον N42

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alfa1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στη συχρωνη τεχνολογία της δεκαετίας του 90 εγώ δεν γνωρίζω κάποια μάρκα που η πίεση να ρυθμίζεται μέσω εντολών της μονάδας διαχειρίσεις δηλαδή μεταβάλλοντας την τάση στην αντλία και θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου αν αυτό γίνεται σήμερα
    Πάντως περιμένω αν γνωρίζει κάποιος να μου πει για τη λειτουργία στον N42
    Για να σου φύγε κάθε αμφιβολία....

    Στο E46 το σύστημα EKP "Ηλεκτρονική ρύθμιση της αντλίας καυσίμου" αποτελείται από τα ακόλουθα δομικά στοιχεία:

    - Μονάδα ελέγχου DME
    Η μονάδα ελέγχου DME (Ψηφιακή ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου κινητήρα) υπολογίζει σύμφωνα με την
    επιθυμία του οδηγού και την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου.
    - Local-CAN
    Η μονάδα ελέγχου EKP επικοινωνεί μέσω του Local-CAN με τη μονάδα ελέγχου DME.
    - Δίαυλος K (δίαυλος αμαξώματος)
    Μέσω του διαύλου K πραγματοποιείται η διάγνωση. Σε περίπτωση μιας σύγκρουσης απενεργοποιείται η
    μονάδα ελέγχου EKP μέσω του διαύλου K.

    Τρόπος λειτουργίας

    Στη μονάδα ελέγχου EKP είναι αποθηκευμένες χαρακτηριστικές καμπύλες για την ανάγκη καυσίμου.
    Οι χαρακτηριστικές καμπύλες για την ανάγκη καυσίμου κωδικοποιούνται ειδικά για τον κάθε κινητήρα και για το
    κάθε μοντέλο.
    Η μονάδα ελέγχου EKP υπολογίζει στη βάση των χαρακτηριστικών καμπυλών τη συνολική ποσότητα τροφοδοσίας
    καυσίμου από τα ακόλουθα μεγέθη αναφοράς:
    - Ανάγκη καυσίμου του κινητήρα (εντολή από τη μονάδα ελέγχου DME ή τη μονάδα ελέγχου DDE)
    - Ποσότητα καυσίμου (χαρακτηριστικές καμπύλες στη μονάδα ελέγχου EKP).
    Το αποτέλεσμα είναι μια τάση εξόδου με παλμοευρική διαμόρφωση της μονάδας ελέγχου EKP. Η τάση εξόδου της
    μονάδας ελέγχου EKP είναι η τάση τροφοδοσίας της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου. Η μονάδα ελέγχου EKP ελέγχει
    μέσω της τάσης τροφοδοσίας τον αριθμό των στροφών της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου. Η μονάδα ελέγχου EKP
    ρυθμίζει τον αριθμό των στροφών μέσω μιας σύγκρισης ονομαστικής-πραγματικής τιμής του αριθμού στροφών.

    Ο τρέχων αριθμός στροφών της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου υπολογίζεται ως εξής:
    Η μονάδα ελέγχου EKP στέλνει την τροφοδοσία τάσης στην αντλία του καυσίμου (παλμοευρικά διαμορφωμένη).
    Αυτή η τάση, λόγω των ξεχωριστών περιελίξεων του στάτη του περιστρεφόμενου ηλεκτροκινητήρα, λαμβάνεται σε
    μια ορισμένη κυμάτωση. Η κυμάτωση αντιστοιχεί στον αριθμό των τομέων του συλλέκτη (= αντιστοιχεί στον αριθμό
    των περιελίξεων του στάτη του ηλεκτροκινητήρα).
    Ανά περιστροφή υπάρχουν τόσα πολλά κύματα, όσο και οι τομείς του συλλέκτη.
    Έτσι η μονάδα ελέγχου EKP μπορεί, στη βάση μιας πετενταρισμένης διαδικασίας (= "Ripple Counter"), να
    υπολογίζει από την κυμάτωση της κατανάλωση ρεύματος τον τρέχοντα αριθμό στροφών της αντλίας του καυσίμου.

    από το BMW TIS




    Υ.Γ. αν θέλεις όλα τα έγγραφα περί ελέγχου τροφοδοσίας πες μου να σου στείλω με ΡΜ. Για την ευκολία σου είναι στα Ελληνικά. Διάβασε τα καλά ...για να μην έχεις αμφιβολίες!!!

  3. #13
    Εγγραφή
    14-03-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    441
    Thanked
    571
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα valvetronic έχουν προστεθεί ένας ηλεκτροκινητήρας , ένας έκκεντρος άξονας και ένας μηχανισμός που δίνει στις βαλβίδες την ελευθερία για μεγαλύτερο βύθισμα. Eπισεις στα valvetronic λειπει η πεταλούδα γκαζιού.

  4. #14
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στον valvetronic δεν λειπει η πεταλοδα γκαζιου . υπαρχει αλλα εχει αλλη δουλεια να κανει {αν κανω λαθος συγνωμη και παρακαλω διορθωστεμε]
    Η απορια μου ειναι αλλη opto
    Διαβασε λιγο πισω να καταλαβεις

  5. #15
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η απάντηση που έδωσε ο ιδιοκτήτης και ηλεκτρολόγος εξουσιοδοτημένου συνεργείου BMW στη Γαλατσίου Γιώργος Σ......ς είναι ότι δεν υπάρχει Ε46 που η ρύθμιση πίεσης να γίνεται με αυξομείωση τάσης στην αντλία καύσιμου .Η ρύθμιση γίνετε από τη βαλβίδα πίεσης πάνω στο φίλτρο η πάνω στον κινητήρα ανάλογα τον τύπο του κινητήρα {σειρά Ν η Μ} για βενζίνα πάντα

  6. #16
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πολυ ωραια φιλε μου, για ποιο λογο θα επρεπε να μας απασχολει αυτη η λεπτομερεια?

  7. #17
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Στάθη σίγουρα και μας απασχολεί .δεν θελεις να ξερεις πως δουλευει? αλλά μου έκανε εντύπωση η τεκμηριωμένη άποψη του NICK 60 και ήθελα να δω τι γίνεται Ίσως αναφέρεται σε πετρέλαιο .Πάντως το αρχικό ερώτημα μου δεν έχει καλυφτεί

  8. #18
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alfa1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στάθη σίγουρα και μας απασχολεί .δεν θελεις να ξερεις πως δουλευει?
    γιαννη, μου ειναι εντελως αδιαφορο πως δουλευει η τρομπα καυσιμου σε Ε46...
    δεν ειμαι ουτε προκειται να γινω μηχανικος bmw, οποτε θεωρω οτι αυτη η γνωση δεν μου χρειαζεται...

  9. #19
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εσένα μπορεί να μην σε ενδιαφέρει και καλά κανείς Εγώ και πιστεύω αρκετοί εδώ μέσα που μαστορεύουμε τα αυτοκίνητα μας {φίλτρα εκκεντροφόρους εξατμίσεις μετατροπές βελτιώσεις}δεν είναι κακό μια ενημέρωση

  10. #20
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    φυσικα δεν ειναι κακο και γι αυτο παραμενει ανοικτο το θεμα.
    απλα απαντησα στην ερωτηση σου...
    οποιος ενδιαφερεται ας συμμετεχει...

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP