Σίγουρα εάν το Μ3 ήταν διπλοσύμπλεκτο η διαφορά θα ήταν μικρότερη. Δεν είναι μόνο ο χρόνος αλλαγής ταχυτήτων, που επειδή οδήγησα πρόσφατα Μ3 ΜDCT ουσιαστικά η επιτάχυνση δεν διακόπτεται την όρα της αλλαγής, αλλά και η πιο κοντή κλιμάκωση στο 7άρι σασμάν του MDCT που ευνοεί θεαματικά τις επιδόσεις και βοηθά το μοτέρ να μην κρεμάει στις στροφές της πίστας. Παρακάτω οι σχέσεις για τους δύο τύπους κιβωτίου στο Μ3:
6MT
1st: 4.055:1
2nd: 2.369:1
3rd: 1.582:1
4th: 1.192:1
5th: 1.000:1
6th: 0.872:1
MDCT
1-4.780
2-2.933
3-2.153
4-1.678
5-1.390
6-1.203
7-1.000
Παρόλα αυτά, το Μ3 ως ένα κυριλέ GT που είναι, έκατσε πολύ καλά στην πίστα συγκρινόμενο με το αρκετά πιο focused σε χαρακτήρα 911S. Το Μ3 είναι ο πραγματικός νικητής του συγκριτικού(κακιά κουβέντα για Μ3 δεν λέμε Nίκο, ειδικά εμείς
)