Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: [E46] Βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στη συχρωνη τεχνολογία της δεκαετίας του 90 εγώ δεν γνωρίζω κάποια μάρκα που η πίεση να ρυθμίζεται μέσω εντολών της μονάδας διαχειρίσεις δηλαδή μεταβάλλοντας την τάση στην αντλία και θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου αν αυτό γίνεται σήμερα
    Πάντως περιμένω αν γνωρίζει κάποιος να μου πει για τη λειτουργία στον N42

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alfa1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στη συχρωνη τεχνολογία της δεκαετίας του 90 εγώ δεν γνωρίζω κάποια μάρκα που η πίεση να ρυθμίζεται μέσω εντολών της μονάδας διαχειρίσεις δηλαδή μεταβάλλοντας την τάση στην αντλία και θα μου επιτρέψεις να έχω τις αμφιβολίες μου αν αυτό γίνεται σήμερα
    Πάντως περιμένω αν γνωρίζει κάποιος να μου πει για τη λειτουργία στον N42
    Για να σου φύγε κάθε αμφιβολία....

    Στο E46 το σύστημα EKP "Ηλεκτρονική ρύθμιση της αντλίας καυσίμου" αποτελείται από τα ακόλουθα δομικά στοιχεία:

    - Μονάδα ελέγχου DME
    Η μονάδα ελέγχου DME (Ψηφιακή ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου κινητήρα) υπολογίζει σύμφωνα με την
    επιθυμία του οδηγού και την κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα την απαιτούμενη ποσότητα καυσίμου.
    - Local-CAN
    Η μονάδα ελέγχου EKP επικοινωνεί μέσω του Local-CAN με τη μονάδα ελέγχου DME.
    - Δίαυλος K (δίαυλος αμαξώματος)
    Μέσω του διαύλου K πραγματοποιείται η διάγνωση. Σε περίπτωση μιας σύγκρουσης απενεργοποιείται η
    μονάδα ελέγχου EKP μέσω του διαύλου K.

    Τρόπος λειτουργίας

    Στη μονάδα ελέγχου EKP είναι αποθηκευμένες χαρακτηριστικές καμπύλες για την ανάγκη καυσίμου.
    Οι χαρακτηριστικές καμπύλες για την ανάγκη καυσίμου κωδικοποιούνται ειδικά για τον κάθε κινητήρα και για το
    κάθε μοντέλο.
    Η μονάδα ελέγχου EKP υπολογίζει στη βάση των χαρακτηριστικών καμπυλών τη συνολική ποσότητα τροφοδοσίας
    καυσίμου από τα ακόλουθα μεγέθη αναφοράς:
    - Ανάγκη καυσίμου του κινητήρα (εντολή από τη μονάδα ελέγχου DME ή τη μονάδα ελέγχου DDE)
    - Ποσότητα καυσίμου (χαρακτηριστικές καμπύλες στη μονάδα ελέγχου EKP).
    Το αποτέλεσμα είναι μια τάση εξόδου με παλμοευρική διαμόρφωση της μονάδας ελέγχου EKP. Η τάση εξόδου της
    μονάδας ελέγχου EKP είναι η τάση τροφοδοσίας της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου. Η μονάδα ελέγχου EKP ελέγχει
    μέσω της τάσης τροφοδοσίας τον αριθμό των στροφών της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου. Η μονάδα ελέγχου EKP
    ρυθμίζει τον αριθμό των στροφών μέσω μιας σύγκρισης ονομαστικής-πραγματικής τιμής του αριθμού στροφών.

    Ο τρέχων αριθμός στροφών της ηλεκτρικής αντλίας καυσίμου υπολογίζεται ως εξής:
    Η μονάδα ελέγχου EKP στέλνει την τροφοδοσία τάσης στην αντλία του καυσίμου (παλμοευρικά διαμορφωμένη).
    Αυτή η τάση, λόγω των ξεχωριστών περιελίξεων του στάτη του περιστρεφόμενου ηλεκτροκινητήρα, λαμβάνεται σε
    μια ορισμένη κυμάτωση. Η κυμάτωση αντιστοιχεί στον αριθμό των τομέων του συλλέκτη (= αντιστοιχεί στον αριθμό
    των περιελίξεων του στάτη του ηλεκτροκινητήρα).
    Ανά περιστροφή υπάρχουν τόσα πολλά κύματα, όσο και οι τομείς του συλλέκτη.
    Έτσι η μονάδα ελέγχου EKP μπορεί, στη βάση μιας πετενταρισμένης διαδικασίας (= "Ripple Counter"), να
    υπολογίζει από την κυμάτωση της κατανάλωση ρεύματος τον τρέχοντα αριθμό στροφών της αντλίας του καυσίμου.

    από το BMW TIS




    Υ.Γ. αν θέλεις όλα τα έγγραφα περί ελέγχου τροφοδοσίας πες μου να σου στείλω με ΡΜ. Για την ευκολία σου είναι στα Ελληνικά. Διάβασε τα καλά ...για να μην έχεις αμφιβολίες!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP