Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: [E46] Βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου

  1. #1
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Angry [E46] Βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καυσίμου

    το φίλτρο βενζίνας έχει επάνω του μια βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καύσιμου προς τα μπεκ {2,5-3,5bar}. σωστα? απο αυτη τη βαλβιδα φεύγει ένα σωληνάκι και πάει στην εισαγωγή.σωστά?ΕΡΩΤΗΣΗ πως ο κινητήρας δίνει την εντολή στη βαλβίδα να ρυθμίζει την πίεση ?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη YAz : 14-03-10 στις 23:18 Αιτία: Αλλαγή τίτλου.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλο θα ηταν να ανοιγες ενα θεμα να μας λες πρωτα 2 λογια για σενα, να γνωριστουμε.

    Επισης μερικες λεπτομερειες για το αυτοκινητο σου και τι ειδους προβλημα παρουσιαζει.
    Ετσι η ερωτηση που θετεις χτυπαει λιγο ασχημα...σαν τεστ γνωσεων ακουγεται...

    Καλως ηρθες.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (14-03-10), Stathis (14-03-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    καλως ηρθες και απο μενα...

  5. #4
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    γεια σας παιδιά είμαι ο Γιάννης και έχω e46ci 318.δεν είναι η πρώτη φορά που γράφω γιαυτο και δεν συστήθηκα.
    Δεν έχω κάποιο πρόβλημα. απορία έχω!

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.021
    Thanked
    20199
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kαλως ηρθες Γιαννη καλη διαμονη και καλα ποσταριματα !!!
    Εγω παλι ξερω ενα Γιαννη που ειχε ενα 330 και τωρα ενα smart που θα παρει ενα τζιπ.
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  7. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα, Κρυονέρι
    Μηνύματα
    1.132
    Thanked
    1055
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alfa1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το φίλτρο βενζίνας έχει επάνω του μια βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καύσιμου προς τα μπεκ {2,5-3,5bar}. σωστα? απο αυτη τη βαλβιδα φεύγει ένα σωληνάκι και πάει στην εισαγωγή.σωστά?ΕΡΩΤΗΣΗ πως ο κινητήρας δίνει την εντολή στη βαλβίδα να ρυθμίζει την πίεση ?
    Εδώ είσαι ...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Stefanos_Cool For This Useful Post:

    BILL007 (14-03-10), Nino (14-03-10)

  9. #7
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    "Πριν κλείσει η πεταλούδα γκαζιού, πράγμα που προκαλεί μια σημαντική πτώση πίεσης μέσα στην πολλαπλή, δημιουργεί μια αντίστοιχη πτώση στα μπεκ ανοίγοντας τη βαλβίδα ρύθμισης και πετυχαίνοντας έτσι μείωση της κατανάλωσης καυσίμων"
    Πολύ καλό το σχέδιο Στέφανε και ευχαριστώ αλλά η απορία μου μεγάλωσε Ο valvetronic που έχω και έχουμε το σωληνάκι του ρυθμιστή το έχει ανάμεσα στη πεταλούδα και το φιλτροκουτι .Εκεί η πίεση δεν μεταβάλλεται.και αν δεν κάνω λάθος ο κινητήρας αυτός κρατάει την πεταλούδα ανοικτή.τότε πως αλλάζει η πίεση στη βαλβίδα??

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alfa1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το φίλτρο βενζίνας έχει επάνω του μια βαλβίδα ρύθμισης πίεσης καύσιμου προς τα μπεκ {2,5-3,5bar}. σωστα? απο αυτη τη βαλβιδα φεύγει ένα σωληνάκι και πάει στην εισαγωγή.σωστά?ΕΡΩΤΗΣΗ πως ο κινητήρας δίνει την εντολή στη βαλβίδα να ρυθμίζει την πίεση ?
    Γεια σου και πάλι Γιάννη.

    Το θέμα χάθηκε επειδή αντί να διαγράψω το τελευταίο μου post, όπου αναφερόμουν σε ένα "γνωστό" Γιάννη που συνήθως κάνει πως δεν καταλαβαίνει, (ίσως να έκανα και λάθος, αυτό μένει να αποδειχτεί) διέγραψα κατά λάθος όλο το θέμα....

    Λοιπόν, σου είχα κάνει εκεί μια γενική περιγραφή του συστήματος, ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι αντλίες καυσίμου είναι ηλεκτρικές και αυξομειώνουν την πίεση, μέσω εντολών της μονάδας διαχείρησης, αναλόγα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σε φορτίο κλπ κλπ και ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι εκεί για να προστατεύει τα μπεκ από τις απότομες αυξομειώσεις της πίεσης κλπ κλπ

    Δεν είχες αναφερθεί σε συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα, είχες πει γενικώς ότι εσύ ξέρεις ότι το σύστημα πίεσης - υποπίεσης καυσίμου λειτουργεί με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο σε κάποια άλλα αυτοκίνητα της αγοράς. Δεν έχω καταλάβει αν θέλεις να μάθεις εσύ ή αν θέλεις να μάθουμε εμείς. Αν θέλεις να μάθουμε εμείς κάποια πράγματα για εκτός ΒΜW αυτοκίνητα καλό θα ήταν να το ξεκαθαρίσεις, και με χαρά να το μάθουμε, γιατί σε έναν "υποψιασμένο" δείχνει ειρωνικό.

    Είχες αναφερθεί επίσης σε Ν42 Ν46 Μ52 Μ54 κινητήρες.... αν θυμάμαι καλά.

    Αν μπορείς θέσε συγκεκριμένο ερώτημα με συγκεκριμένο μοντέλο και συγκεκριμένο κινητήρα γιατί στις λεπτομέρειες δεν λειτουργούν όλα τα παραπάνω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
    Έτσι ίσως να μπορέσουμε να λύσουμε την απορία σου.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (14-03-10), Kostas_1 (14-03-10)

  12. #9
    Εγγραφή
    19-01-10
    Ηλικία
    60
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΔΕΝ υπάρχει καμία διάθεση ειρωνείας για κανέναν
    Έφερα για παράδειγμα άλλες μάρκες αυτοκίνητων γιατί υπάρχει λογική λειτουργίας του ρυθμιστή. με ηλεκτρικές αντλίες καύσιμου
    Πάντως ηλεκτρική αντλία καύσιμου έχουν όλα τα αυτοκίνητα με ψεκασμό από τη δεκαετία του 90 και όχι μόνο τα σύγχρονα
    Αυτό που δεν μπορώ και όχι ότι δεν θέλω να καταλάβω γιατί ο valvetrinic το σωληνάκι ρύθμισης υποπιεσης της βαλβίδας το έχει σε τέτοιο σημείο που ΔΕΝ μεταβάλλεται η πίεση

  13. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alfa1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΔΕΝ υπάρχει καμία διάθεση ειρωνείας για κανέναν......

    Πάντως ηλεκτρική αντλία καύσιμου έχουν όλα τα αυτοκίνητα με ψεκασμό από τη δεκαετία του 90 και όχι μόνο τα σύγχρονα
    Για εμένα που έμαθα να οδηγώ με αυτοκίνητο του 1967 και μεγάλωσα με αυτοκίνητα της 10ετίας του 70 και 80 με αντλία εμβόλου, τα αυτοκίνητα με injection τα θεωρώ σύγχρονη τεχνολογία, καθώς η βασική λειτουργία είναι από τη 10ετία του 90 ως τα σήμερα ή ίδια...

    απ' ότι βλέπω κι εσύ την ίδια ηλικία με μένα έχεις, οπότε πιθανώς δεν είχες σχέση με την "μη σύγχρονη" τεχνολογία...

    σ΄ευχαριστώ πάντως για την υπόδειξη/παρατήρηση Γιάννη!!! ΙΣΩΣ να αναθεωρήσω τι σημαίνει σύγχρονο και τι όχι για εμένα μετά από αυτό...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP