Γεια σου και πάλι Γιάννη.
Το θέμα χάθηκε επειδή αντί να διαγράψω το τελευταίο μου post, όπου αναφερόμουν σε ένα "γνωστό" Γιάννη που συνήθως κάνει πως δεν καταλαβαίνει, (ίσως να έκανα και λάθος, αυτό μένει να αποδειχτεί) διέγραψα κατά λάθος όλο το θέμα....
Λοιπόν, σου είχα κάνει εκεί μια γενική περιγραφή του συστήματος, ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα οι αντλίες καυσίμου είναι ηλεκτρικές και αυξομειώνουν την πίεση, μέσω εντολών της μονάδας διαχείρησης, αναλόγα με τις απαιτήσεις του κινητήρα σε φορτίο κλπ κλπ και ότι ο ρυθμιστής πίεσης είναι εκεί για να προστατεύει τα μπεκ από τις απότομες αυξομειώσεις της πίεσης κλπ κλπ
Δεν είχες αναφερθεί σε συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα, είχες πει γενικώς ότι εσύ ξέρεις ότι το σύστημα πίεσης - υποπίεσης καυσίμου λειτουργεί με κάποιο συγκεκριμένο τρόπο σε κάποια άλλα αυτοκίνητα της αγοράς. Δεν έχω καταλάβει αν θέλεις να μάθεις εσύ ή αν θέλεις να μάθουμε εμείς. Αν θέλεις να μάθουμε εμείς κάποια πράγματα για εκτός ΒΜW αυτοκίνητα καλό θα ήταν να το ξεκαθαρίσεις, και με χαρά να το μάθουμε, γιατί σε έναν "υποψιασμένο" δείχνει ειρωνικό.
Είχες αναφερθεί επίσης σε Ν42 Ν46 Μ52 Μ54 κινητήρες.... αν θυμάμαι καλά.
Αν μπορείς θέσε συγκεκριμένο ερώτημα με συγκεκριμένο μοντέλο και συγκεκριμένο κινητήρα γιατί στις λεπτομέρειες δεν λειτουργούν όλα τα παραπάνω με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Έτσι ίσως να μπορέσουμε να λύσουμε την απορία σου.![]()