Σελίδα 25 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 152324252627 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 241 έως 250 από 261

Θέμα: Γνώμη για αγορά Μ3

  1. #241
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα έλεγες δηλαδή οτι ο συμπιεστής δείχνει το πραγματικό του ταλέντο στις ρεπρίζ και την χρήση σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις?

    Αρα, λογικά, εφ όσον το 0-200 δεν είναι το ζητούμενο, αλλά η σωστή και γεμάτη λειτουργία στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, τον προτείνεις ως καλύτερα συνολικά βελτίωση, απο ότι καταλαβαίνω?

    VagMag, νομίζω οτι ο Τουρμποντόγκ είναι ο άνθρωπος που πρέπει να αφιερώσεις την σκέψη σου για τις μέρες μέχρι τις γιορτές.

    Κόστος όσο ένα πακέτο ζάντες-εξάτμιση και φτιάχνεις αμάξι με @@....

    Ψηφίζω κομπρεσέρ.
    Σταματη αναφερομαι στους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες που φορανε τα Μ3 (E46 & E9X) και στον τροπο λειτουργιας τους στο πως 'χτιζουν' πιεση και κατ επεκταση και το πως γεμιζουν την καμπυλη ροπης τους. Υπαρχουν αλλου τυπου κομπρεσσορες (πχ roots, twin screw) που λειτουργουν διαφορετικα, και μπορουν να χτισουν πιεση πολυ νωρις (αλλα πεφτουν στην αποδοση ψηλα). Στα Μ3 ομως, ολα τα κιτ απο ολες τις εταιρειες χρησιμοποιουν φυγοκεντρικους κομπρεσσορες οποτε δεν τιθεται θεμα επιλογης τυπου κομπρεσσορα.

    Τωρα το τι ειναι καλυτερο σαν βελτιωση ειναι σχετικο για τον καθενα. Εγω επελεξα αυτον τον δρομο γιατι δεν ηθελα να πεταξω Χ χιλιαρικα για αχρηστες (απο αποψη αλογων) εξατμισεις που εκαναν το αυτοκινητο να ακουγεται σαν μπρικι η αχρηστες εισαγωγες (gruppe M κτλ) και απειρα προγραμματα που εδιναν και αυτα 0 αλογα. Βεβαια μετα απο τοσα trial and error εχουμε καταληξει τι αξιζει και τι οχι στην ατμο βελτιωση του Μ3 αλλα σκεψου και ποσα λεφτα πηγαν (και πανε ακομη απο μερικους) χαμενα.

  2. The Following 9 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (18-12-12), BILL007 (23-12-12), EVERGET (18-12-12), hades7 (18-12-12), Panos 316T (20-12-12), saulm3 (18-12-12), Stamatis (18-12-12), Thomelef (18-12-12), vagmag (18-12-12)

  3. #242
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα μπορουσα να γραψω σελιδες για τους κομπρεσσορες αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας εδω. Αν καποιος ενδιαφερεται σοβαρα για να τοποθετησει κομπρεσσορα, οπως προειπα ευχαριστως να βοηθησω οσο μπορω.
    Έχω κάποιες απορείες, για μη Μ αυτοκίνητο.
    Να ανοίξω ένα νέο θέμα ?

  4. #243
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω κάποιες απορείες, για μη Μ αυτοκίνητο.
    Να ανοίξω ένα νέο θέμα ?
    Αναφερομουν κυριως στους S54 κινητηρες μιας και οι γνωσεις μου εκει ειναι αρκετα καλες. Τωρα σε οτι αλλο ζητησεις για βοηθεια σε αλλους κινητηρες και γνωριζω, ευχαριστως να βοηθησω

  5. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexk (18-12-12), Thomelef (18-12-12)

  6. #244
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    παντως για <προσωπικο μου στυλ>σκληρη χρηση φαναριων,συνεχων ρολλ, κ τεζα εθνικη δεν ενδεικνειται ο κομπρεσσορας για τα 46αρια ετσι δεν ειναι δημητρη?
    κατι αντιστοιχο του +/- ατμο-τουρμπο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 18-12-12 στις 11:55
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  7. #245
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    γουστα ειναι αυτα.
    κ δεν ειναι αποψη ,ειναι πολυ παλια εμπειρια.
    Η σωστη χρηση των αποστατων δεν δημιουργει κανενα προβλημα. Και αυτο απο εμπειρια και οχι απο αποψη. Η δικια σου η εμπειρια μπορει να ηταν αρνητικη, το σεβομαι αυτο, αλλα πολλοι απο εδω μεσα συμπεριλαμβανομενου και εμου τους εχουμε χρησιμοποιησει κατα κορον χωρις προβληματα.
    Φυσικα οπως και σε ολα τα πραγματα που βελτιωνουμε στο αυτοκινητο η μη σωστη χρηση τους, οι υπερβολες, η μια λαθος κατασκευη/τοποθετηση μπορει να μας οδηγησει σε λανθασμενη εκτιμηση για το τι μας προσφερει.
    Το οτι δεν θελεις να φορεσεις αποστατες για δικους σου λογους, δεκτο. Κανενα προβλημα. Το οτι προκαλουν μονο προβληματα ομως, δεν συμφωνω.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexk (18-12-12), BILL007 (23-12-12)

  9. #246
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    παντως για <προσωπικο μου στυλ>σκληρη χρηση φαναριων,συνεχων ρολλ, κ τεζα εθνικη δεν ενδεικνειται ο κομπρεσσορας για τα 46αρια ετσι δεν ειναι δημητρη?
    κατι αντιστοιχο του +/- ατμο-τουρμπο
    Το μονο απο τα παραπανω που θα ημουν επιφυλακτικος ειναι το τεζα εθνικη με 6η στα 300+ για ωρα. Αν το κανεις συχνα αυτο οκ. Εγω προσωπικα πανω απο 300 εχω παει μια δυο φορες οχι γιατι δεν θελω αλλα γιατι δεν υπαρχει πουθενα να το παω πανω απο 300.
    Για ολα τα αλλα δεν υπαρχει καποιο προβλημα

  10. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (23-12-12), STREETRACING (18-12-12), zaharias (18-12-12)

  11. #247
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η σωστη χρηση των αποστατων δεν δημιουργει κανενα προβλημα. Και αυτο απο εμπειρια και οχι απο αποψη. Η δικια σου η εμπειρια μπορει να ηταν αρνητικη, το σεβομαι αυτο, αλλα πολλοι απο εδω μεσα συμπεριλαμβανομενου και εμου τους εχουμε χρησιμοποιησει κατα κορον χωρις προβληματα.
    Φυσικα οπως και σε ολα τα πραγματα που βελτιωνουμε στο αυτοκινητο η μη σωστη χρηση τους, οι υπερβολες, η μια λαθος κατασκευη/τοποθετηση μπορει να μας οδηγησει σε λανθασμενη εκτιμηση για το τι μας προσφερει.
    Το οτι δεν θελεις να φορεσεις αποστατες για δικους σου λογους, δεκτο. Κανενα προβλημα. Το οτι προκαλουν μονο προβληματα ομως, δεν συμφωνω.
    οπως προειπα δεν ειμαι φιλος λογω κακης προσωπικης εμπειριασ,οχι οτι δημιουργουν προβληματα γενικα .
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  12. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    turbodog (18-12-12)

  13. #248
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για να πω την μαύρη αλήθεια σκέφτομαι πάρα πάρα πολύ σοβαρά το κομπρεσέρ... ευελπιστώ μέσα στη νέα χρονιά να καταφέρω κάτι..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  14. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    soc12r (19-12-12)

  15. #249
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eγω πριν κανω την ατμοσφαιρικη βελτιωση ειχα βρει και ess και active stage 2 μεταχειρο και ο μονος λογος που δεν το εβαλα ειναι απο θεμα κινητηρα μιας και δεν μου τρεχουν απο τα μπατζακια εαν γινονταν τπτ και μετα απο συμβουλη καποιων ανθρωπων!! και εαν παλι θα διαλεγα παλι θα το εκανα ετσι για την χρηση που το κανω ποια ..
    Powered by

  16. The Following 4 Users Say Thank You to soc12r For This Useful Post:

    alexk (19-12-12), chief (19-12-12), STREETRACING (19-12-12), Thomelef (19-12-12)

  17. #250
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εσύ Σωκράτη την ακριβώς έχεις βελτιώσει στον S54 σου?

Σελίδα 25 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 152324252627 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP