Σταματη αναφερομαι στους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες που φορανε τα Μ3 (E46 & E9X) και στον τροπο λειτουργιας τους στο πως 'χτιζουν' πιεση και κατ επεκταση και το πως γεμιζουν την καμπυλη ροπης τους. Υπαρχουν αλλου τυπου κομπρεσσορες (πχ roots, twin screw) που λειτουργουν διαφορετικα, και μπορουν να χτισουν πιεση πολυ νωρις (αλλα πεφτουν στην αποδοση ψηλα). Στα Μ3 ομως, ολα τα κιτ απο ολες τις εταιρειες χρησιμοποιουν φυγοκεντρικους κομπρεσσορες οποτε δεν τιθεται θεμα επιλογης τυπου κομπρεσσορα.
Τωρα το τι ειναι καλυτερο σαν βελτιωση ειναι σχετικο για τον καθενα. Εγω επελεξα αυτον τον δρομο γιατι δεν ηθελα να πεταξω Χ χιλιαρικα για αχρηστες (απο αποψη αλογων) εξατμισεις που εκαναν το αυτοκινητο να ακουγεται σαν μπρικι η αχρηστες εισαγωγες (gruppe M κτλ) και απειρα προγραμματα που εδιναν και αυτα 0 αλογα. Βεβαια μετα απο τοσα trial and error εχουμε καταληξει τι αξιζει και τι οχι στην ατμο βελτιωση του Μ3 αλλα σκεψου και ποσα λεφτα πηγαν (και πανε ακομη απο μερικους) χαμενα.