Σελίδα 24 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 142223242526 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 231 έως 240 από 261

Θέμα: Γνώμη για αγορά Μ3

  1. #231
    Εγγραφή
    11-11-11
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    422
    Thanked
    1316
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    @vagmag
    18αρες μην βαλεις τις γνησιες Μ3. Ειναι θεόβαρες. Αν θες 18αρες ζαντες οι ARC-8 ειναι η καλυτερη επιλογη .

    Για διαφορικο
    https://www.diffsonline.com/
    https://www.turnermotorsport.com/p-1...m5-e63-m6.aspx
    και πως τις φέρνουμε Ελλάδα..;;

  2. #232
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το 4.10 κάνει πολύ αισθητή την διαφορά, αλλά θα σπάσουν τα νεύρα του βαγγέλη. ειδικά η πρώτη θα είναι εντελώς άχρηστη σαν ταχύτητα.

    το 3.91 είναι η μέση λύση και για να κοντένεις ικανοποιητικά, αλλά και για να μην γίνει κουράστικό το αμάξι.

    μανώλο, το'χεις τερματίσει ποτέ να δείς πόσα χιλιόμετρα βγάζει???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    pilot (18-12-12), soc12r (18-12-12), STREETRACING (18-12-12), vagmag (18-12-12)

  4. #233
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο manos///3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι υπαρχει αυτη η λανθασμενη αποψη για τους αποστατες??

    Η σωστη χρηση τους , βοηθα να προσαρμοζουμε το offset της ζαντας. Ειναι ''προεκταση'' της ζαντας.
    γουστα ειναι αυτα.
    κ δεν ειναι αποψη ,ειναι πολυ παλια εμπειρια.
    το 4,10 ειναι πολυ κοντο
    απο φαναρι no
    δυνατο απο ρολλ απο 2500 ,απο 3000-3500 οχι τοσο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη STREETRACING : 18-12-12 στις 10:29
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  5. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    vagmag (18-12-12)

  6. #234
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων

    μανώλο, το'χεις τερματίσει ποτέ να δείς πόσα χιλιόμετρα βγάζει???
    Oχι αλλα στα χαρτια βγαζει 270-280 πραγματικα, οχι κοντερισια
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  7. #235
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Το κοντο εχει αλλη αισθηση...Γουσταρεις να το οδηγεις
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  8. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    zaharias (18-12-12)

  9. #236
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    στα 300 κοντερ ειναι 270-275 πραγματικα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  10. The Following User Says Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    manos///3 (18-12-12)

  11. #237
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mπορεί κάποιος να γράψει ονομαστικά τα μειονεκτήματα του 3.91??? ειδικά για SMG αμάξι...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  12. #238
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mπορεί κάποιος να γράψει ονομαστικά τα μειονεκτήματα του 3.91??? ειδικά για SMG αμάξι...
    Το μοναδικο μειονέκτημα ειναι στην επιλογη auto του smg δεν αλλαζει σχεση στο κοφτη, ο λογος ειναι πως η ecu διαβαζει λιγοτερα χλμ σε καθε σχεση.
    Αλλα ποιος χρησιμοποιει auto στο κοφτη???? Μαλλον κανεις
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. The Following 5 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    alexk (18-12-12), chief (18-12-12), EVERGET (18-12-12), pilot (18-12-12), Thomelef (18-12-12)

  14. #239
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hades7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    α ρε τουρμποντογκι παντα μετρημενος πες ρε του παιδιου την αληθεια 420-430 δεν παιζεις τροχο?
    Ναι το δικο μου εχει βγαλει 425 τροχο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ολα τα κιτ σε ολα τα αυτοκινητα θα βγαλουν τα ιδια αλογα Ειναι προτιμοτερο να ειμαστε συγκρατημενοι απο το τι να περιμενουμε σαν αποτελεσμα παρα να περιμενουμε περισσοτερα και να καταληξουμε σε λιγοτερα
    Απο αποψη επιδοσεων θα ξαναπω αυτο που εχω πει πολλακις. Μην περιμενετε με ενα κιτ να κυνηγατε 997 turbo. Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως πολλοι περιμενουν με ενα ΚΛΕΙΣΤΟ μοτερ χωρις να εχουν πειραξει βιδα να κουμπωσουν ενα κομπρεσσορα και γινουν οι δικαστες της ασφαλτου. Αυτα δεν γινονται στην πραγματικοτητα και ουτε θα γινουν ποτε γιατι (ακομη και να σηκωσουμε πιεση στον θεο) απλα το μοτερ δεν θα αντεξει.
    Η πραγματικοτητα λοιπον μιας και που την ξερω καλυτερα ειναι να εχουμε ενα αυτοκινητο αξιοπιστο, με επιδοσεις ακομα και καλυτερες απο Ε92 Μ3 και αναλογως κιτ και περιφεριακων, επιδοσεων που συμβαδιζουν με Ε60 Μ5.

    Κανενα ατμοσφαιρικα βελτιωμενο που να εχει πολιτισμενο χαρακτηρα δεν θα φτασει ποτε εκει και αυτο ειναι για μενα η επιτυχια.

    Τωρα τα αλογα στους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες δινουν μεγαλα νουμερα στις ψηλες στροφες οποτε καταληγουμε με εντυπωσιακα νουμερα στο δυναμομετρο αλλα στην πραγματικοτητα το power under curve δηλ. τα αλογα που εχουμε διαθεσιμα και στις χαμηλοτερες στροφες δεν ειναι και τοσα πολλα. Αυτη η γραμμικοτητα του κομπρεσσορα στην αυξηση της πιεσης συναρτηση των στροφων μπορει να μην δινει τις καλυτερες επιδοσεις απο roll αλλα (το συμαντικοτερο) δεν επιβαρυνει το κινητηρα με μεγαλα νουμερα ροπης στις μεσαιες κατι που τον βοηθα στην αξιοπιστια αλλα και στην πιο ευκολη ρυθμιση με τον εργοστασιακο εγκεφαλο.
    Θα μπορουσα να γραψω σελιδες για τους κομπρεσσορες αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας εδω. Αν καποιος ενδιαφερεται σοβαρα για να τοποθετησει κομπρεσσορα, οπως προειπα ευχαριστως να βοηθησω οσο μπορω.
    Εδω και το topic που αναφερεται και στους χρονους μου (με δυο ατομα και αρκετα βαρυ συνοδηγο)
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2533
    Το vbox ειναι ο καλυτερος κριτης γιατι τα συμπερασματα απο roll on πατηματα με αλλα αυτοκινητα, πολλες φορες επηρεαζονται απο πολλους ασταθμητους παραγοντες.

  15. The Following 12 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (18-12-12), BILL007 (23-12-12), bill_m3 (18-12-12), EVERGET (18-12-12), hades7 (18-12-12), Panos 316T (20-12-12), pilot (18-12-12), soc12r (18-12-12), Stamatis (18-12-12), Thomelef (18-12-12), zaharias (18-12-12)

  16. #240
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα έλεγες δηλαδή οτι ο συμπιεστής δείχνει το πραγματικό του ταλέντο στις ρεπρίζ και την χρήση σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις?

    Αρα, λογικά, εφ όσον το 0-200 δεν είναι το ζητούμενο, αλλά η σωστή και γεμάτη λειτουργία στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, τον προτείνεις ως καλύτερα συνολικά βελτίωση, απο ότι καταλαβαίνω?

    VagMag, νομίζω οτι ο Τουρμποντόγκ είναι ο άνθρωπος που πρέπει να αφιερώσεις την σκέψη σου για τις μέρες μέχρι τις γιορτές.

    Κόστος όσο ένα πακέτο ζάντες-εξάτμιση και φτιάχνεις αμάξι με @@....

    Ψηφίζω κομπρεσέρ.

Σελίδα 24 από 27 ΠρώτηΠρώτη ... 142223242526 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP