το 4.10 κάνει πολύ αισθητή την διαφορά, αλλά θα σπάσουν τα νεύρα του βαγγέλη. ειδικά η πρώτη θα είναι εντελώς άχρηστη σαν ταχύτητα.
το 3.91 είναι η μέση λύση και για να κοντένεις ικανοποιητικά, αλλά και για να μην γίνει κουράστικό το αμάξι.
μανώλο, το'χεις τερματίσει ποτέ να δείς πόσα χιλιόμετρα βγάζει???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
pilot (18-12-12), soc12r (18-12-12), STREETRACING (18-12-12), vagmag (18-12-12)
vagmag (18-12-12)
Το κοντο εχει αλλη αισθηση...Γουσταρεις να το οδηγεις![]()
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
zaharias (18-12-12)
στα 300 κοντερ ειναι 270-275 πραγματικα.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
manos///3 (18-12-12)
Mπορεί κάποιος να γράψει ονομαστικά τα μειονεκτήματα του 3.91??? ειδικά για SMG αμάξι...
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Ναι το δικο μου εχει βγαλει 425 τροχο. Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ολα τα κιτ σε ολα τα αυτοκινητα θα βγαλουν τα ιδια αλογαΕιναι προτιμοτερο να ειμαστε συγκρατημενοι απο το τι να περιμενουμε σαν αποτελεσμα παρα να περιμενουμε περισσοτερα και να καταληξουμε σε λιγοτερα
Απο αποψη επιδοσεων θα ξαναπω αυτο που εχω πει πολλακις. Μην περιμενετε με ενα κιτ να κυνηγατε 997 turbo. Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως πολλοι περιμενουν με ενα ΚΛΕΙΣΤΟ μοτερ χωρις να εχουν πειραξει βιδα να κουμπωσουν ενα κομπρεσσορα και γινουν οι δικαστες της ασφαλτου. Αυτα δεν γινονται στην πραγματικοτητα και ουτε θα γινουν ποτε γιατι (ακομη και να σηκωσουμε πιεση στον θεο) απλα το μοτερ δεν θα αντεξει.
Η πραγματικοτητα λοιπον μιας και που την ξερω καλυτερα ειναι να εχουμε ενα αυτοκινητο αξιοπιστο, με επιδοσεις ακομα και καλυτερες απο Ε92 Μ3 και αναλογως κιτ και περιφεριακων, επιδοσεων που συμβαδιζουν με Ε60 Μ5.
Κανενα ατμοσφαιρικα βελτιωμενο που να εχει πολιτισμενο χαρακτηρα δεν θα φτασει ποτε εκει και αυτο ειναι για μενα η επιτυχια.
Τωρα τα αλογα στους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες δινουν μεγαλα νουμερα στις ψηλες στροφες οποτε καταληγουμε με εντυπωσιακα νουμερα στο δυναμομετρο αλλα στην πραγματικοτητα το power under curve δηλ. τα αλογα που εχουμε διαθεσιμα και στις χαμηλοτερες στροφες δεν ειναι και τοσα πολλα. Αυτη η γραμμικοτητα του κομπρεσσορα στην αυξηση της πιεσης συναρτηση των στροφων μπορει να μην δινει τις καλυτερες επιδοσεις απο roll αλλα (το συμαντικοτερο) δεν επιβαρυνει το κινητηρα με μεγαλα νουμερα ροπης στις μεσαιες κατι που τον βοηθα στην αξιοπιστια αλλα και στην πιο ευκολη ρυθμιση με τον εργοστασιακο εγκεφαλο.
Θα μπορουσα να γραψω σελιδες για τους κομπρεσσορες αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας εδω. Αν καποιος ενδιαφερεται σοβαρα για να τοποθετησει κομπρεσσορα, οπως προειπα ευχαριστως να βοηθησω οσο μπορω.
Εδω και το topic που αναφερεται και στους χρονους μου (με δυο ατομα και αρκετα βαρυ συνοδηγο)
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2533
Το vbox ειναι ο καλυτερος κριτης γιατι τα συμπερασματα απο roll on πατηματα με αλλα αυτοκινητα, πολλες φορες επηρεαζονται απο πολλους ασταθμητους παραγοντες.
Θα έλεγες δηλαδή οτι ο συμπιεστής δείχνει το πραγματικό του ταλέντο στις ρεπρίζ και την χρήση σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις?
Αρα, λογικά, εφ όσον το 0-200 δεν είναι το ζητούμενο, αλλά η σωστή και γεμάτη λειτουργία στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, τον προτείνεις ως καλύτερα συνολικά βελτίωση, απο ότι καταλαβαίνω?
VagMag, νομίζω οτι ο Τουρμποντόγκ είναι ο άνθρωπος που πρέπει να αφιερώσεις την σκέψη σου για τις μέρες μέχρι τις γιορτές.
Κόστος όσο ένα πακέτο ζάντες-εξάτμιση και φτιάχνεις αμάξι με @@....
Ψηφίζω κομπρεσέρ.