1)s14 Ε30
2)190
3)πλατειες-γωνιες-στροφες-ευθειες
4)στην πλαγιολισθηση δεν ειμαι κ το τρελο τιμονι αλλα προσπαθω να δημιουργω γωνιες.(αλλα πασχω απο διαρκεια).ακομα δεν το εχω βαλει σε πιστα αλλα με ψηνει η ιδεα.
5)80?!δεν το σπαω κ οποτε κανω παντες-πλαγιολησθηση-παντιλικια κτλ δεν κοιταω κοντερ.αν σε βοηθαει να αναλογιστεις το ποσο κοντο ειναι φαντασου 6900 με 210 χλμ.
απο το αμαξι θελω απλα να μπορω να φτιαχνω γωνιες χωρις να εχω το γκαζι σχεδον ταπα ετσι ωστε να μην μαζευω χιλιομετρα.
βασικα μια σημαντικη παραλειψη μου κ ερωτηση δικη σας ειναι οι διαστασεις των ελαστικων που φοραω.μπροστα 215/40/17 πισω 245/35/17.ο s14 ειναι γεγονος οτι ξυπναει ψηλα αλλα το προβλημα μου ειναι οτι ενω ξυπναει ψηλα (οκ) δεν μου αφηνει το χρονικο περιθωρειο να παιξω με την δευτερα γιατι την φορτωνει χιλιομετρα κ την 3η δεν τη σκεφτομαι καν γιατι δεν θελω να φανταστω την περιπτωση της στραβης.το αμαξι ενδεικτικα αν υποθεσουμε οτι ειμαστε σε ενα δρομο με χαμηλη προσφυση (μπουρναζι-πλατεια γερακα-θηβων-παραλληλο εθνικης προς καρτοδρομο) με πρωτη δεν ξεκιναει κ λογικο,αν βαλω δευτερα κ αρχιζω να την φορτωνω στο γρηγορο μολις παει 4500 θα αρχιζει να φευγει η ουρα κ με λιγο τιμονι αρχιζει το ωραιο παιχνιδι (πρωτη σφαλιαρα)αλλα μεχρι να σκεφτω να κλεισω κ να ξαναπατησω να φυγει απο την αλλη(δευτερη σφαλιαρα) εχει φτασει πολυ κοντα στο κοφτη.να σημειωθει οτι το προηγουμενο μου αμαξι ηταν ενα ε36 2500 με 17αρια κ οπως ξερετε αυτο δουλευε τελειως διαφορετικα κ προσπαθω να βγαλω τα ιδια αλλα δεν.γι'αυτο ψαχνω να δω τι φταιει μηπως διορθωνεται.κ ενα αλλο μεγαλο προβλημα ειναι οτι στο ταξιδι δουλευει πολυ ψηλα στα 120-140 με αποτελεσμα υψηλης καταναλωσης κ κουρασης για το μοτερ αλλα κ για τους επιβατες.
πως μπορω να δω τι βημα εχει το διαφορικο???










Απάντηση με παράθεση