Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 261

Θέμα: Γνώμη για αγορά Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για νάβι δε με βλέπω σίγουρα...

    για ζαντες, και εξάτμιση μπορεί....

    για ανάρτηση όχι... μόλις έμπαξα τη μαμα

    για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων

    για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....
    Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να κομπρεσσαρεις, θα βρουμε την λυση
    Νομιζω οτι ειμαι το καταλληλοτερο ατομο για να σε καθοδηγησει σωστα σε αυτο.
    Φυσικα για να εχεις και μια ιδεα για το τι ταξης οικονομικου μεγεθους μιλαμε, υπολογιζε 4-5Κ μαζι με το προγραμμα για ενα ολοκληρωμενο μεταχ/νο κιτ, αλογα κοντα στα 400 τροχο και επιδοσεις εφαμμιλες η και καλυτερες απο ενα Ε92 Μ3.
    Το κιτ που εχετε ποσταρει παραπανω δε θα το σχολιασω καν μιας και ειναι Greek style handmade by kopse rapse engineering.

  3. The Following 12 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (18-12-12), BILL007 (23-12-12), bill_m3 (18-12-12), EVERGET (18-12-12), hades7 (18-12-12), imolarot (18-12-12), nikos1400 (18-12-12), pilot (18-12-12), saulm3 (18-12-12), soc12r (18-12-12), Thomelef (18-12-12), vagmag (18-12-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να κομπρεσσαρεις, θα βρουμε την λυση
    Νομιζω οτι ειμαι το καταλληλοτερο ατομο για να σε καθοδηγησει σωστα σε αυτο.
    Φυσικα για να εχεις και μια ιδεα για το τι ταξης οικονομικου μεγεθους μιλαμε, υπολογιζε 4-5Κ μαζι με το προγραμμα για ενα ολοκληρωμενο μεταχ/νο κιτ, αλογα κοντα στα 400 τροχο και επιδοσεις εφαμμιλες η και καλυτερες απο ενα Ε92 Μ3.
    Το κιτ που εχετε ποσταρει παραπανω δε θα το σχολιασω καν μιας και ειναι Greek style handmade by kopse rapse engineering.
    με το κομπρέσορα απλά πιάνει τις επιδόσεις του E92 M3??? είχα την εντύπωση ότι θα γινόταν πολύ πιο γρήγορο...
    Σήμερα που βρέχει πάντως, είναι σα να πήρε 80 άλογα χωρίς καμία μετατροπή!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP