για νάβι δε με βλέπω σίγουρα...
για ζαντες, και εξάτμιση μπορεί....
για ανάρτηση όχι... μόλις έμπαξα τη μαμα
για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....![]()
για νάβι δε με βλέπω σίγουρα...
για ζαντες, και εξάτμιση μπορεί....
για ανάρτηση όχι... μόλις έμπαξα τη μαμα
για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....![]()
Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να κομπρεσσαρεις, θα βρουμε την λυση![]()
Νομιζω οτι ειμαι το καταλληλοτερο ατομο για να σε καθοδηγησει σωστα σε αυτο.
Φυσικα για να εχεις και μια ιδεα για το τι ταξης οικονομικου μεγεθους μιλαμε, υπολογιζε 4-5Κ μαζι με το προγραμμα για ενα ολοκληρωμενο μεταχ/νο κιτ, αλογα κοντα στα 400 τροχο και επιδοσεις εφαμμιλες η και καλυτερες απο ενα Ε92 Μ3.
Το κιτ που εχετε ποσταρει παραπανω δε θα το σχολιασω καν μιας και ειναι Greek style handmade by kopse rapse engineering.