Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 261

Θέμα: Γνώμη για αγορά Μ3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Bάλτου σωληνάκια υψηλής στα φρένα, πίσω μπάρα θόλων και powerflex παντού. Βελτιώσεις ουσίας σε σημεία που τα Μ3 πονάνε και θα δεις χειροπιαστή βελτίωση.

    Αλλιώς 19άρες CSL είναι πολύ Must!!!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 4 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    chief (18-12-12), doctore (17-12-12), nikos1400 (18-12-12), S8N (17-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    για νάβι δε με βλέπω σίγουρα...

    για ζαντες, και εξάτμιση μπορεί....

    για ανάρτηση όχι... μόλις έμπαξα τη μαμα

    για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....

  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vagmag Εμφάνιση μηνυμάτων

    για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....
    Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να κομπρεσσαρεις, θα βρουμε την λυση
    Νομιζω οτι ειμαι το καταλληλοτερο ατομο για να σε καθοδηγησει σωστα σε αυτο.
    Φυσικα για να εχεις και μια ιδεα για το τι ταξης οικονομικου μεγεθους μιλαμε, υπολογιζε 4-5Κ μαζι με το προγραμμα για ενα ολοκληρωμενο μεταχ/νο κιτ, αλογα κοντα στα 400 τροχο και επιδοσεις εφαμμιλες η και καλυτερες απο ενα Ε92 Μ3.
    Το κιτ που εχετε ποσταρει παραπανω δε θα το σχολιασω καν μιας και ειναι Greek style handmade by kopse rapse engineering.

  5. The Following 12 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (18-12-12), BILL007 (23-12-12), bill_m3 (18-12-12), EVERGET (18-12-12), hades7 (18-12-12), imolarot (18-12-12), nikos1400 (18-12-12), pilot (18-12-12), saulm3 (18-12-12), soc12r (18-12-12), Thomelef (18-12-12), vagmag (18-12-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να κομπρεσσαρεις, θα βρουμε την λυση
    Νομιζω οτι ειμαι το καταλληλοτερο ατομο για να σε καθοδηγησει σωστα σε αυτο.
    Φυσικα για να εχεις και μια ιδεα για το τι ταξης οικονομικου μεγεθους μιλαμε, υπολογιζε 4-5Κ μαζι με το προγραμμα για ενα ολοκληρωμενο μεταχ/νο κιτ, αλογα κοντα στα 400 τροχο και επιδοσεις εφαμμιλες η και καλυτερες απο ενα Ε92 Μ3.
    Το κιτ που εχετε ποσταρει παραπανω δε θα το σχολιασω καν μιας και ειναι Greek style handmade by kopse rapse engineering.
    με το κομπρέσορα απλά πιάνει τις επιδόσεις του E92 M3??? είχα την εντύπωση ότι θα γινόταν πολύ πιο γρήγορο...
    Σήμερα που βρέχει πάντως, είναι σα να πήρε 80 άλογα χωρίς καμία μετατροπή!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP