Bάλτου σωληνάκια υψηλής στα φρένα, πίσω μπάρα θόλων και powerflex παντού. Βελτιώσεις ουσίας σε σημεία που τα Μ3 πονάνε και θα δεις χειροπιαστή βελτίωση.
Αλλιώς 19άρες CSL είναι πολύ Must!!!
Bάλτου σωληνάκια υψηλής στα φρένα, πίσω μπάρα θόλων και powerflex παντού. Βελτιώσεις ουσίας σε σημεία που τα Μ3 πονάνε και θα δεις χειροπιαστή βελτίωση.
Αλλιώς 19άρες CSL είναι πολύ Must!!!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
για νάβι δε με βλέπω σίγουρα...
για ζαντες, και εξάτμιση μπορεί....
για ανάρτηση όχι... μόλις έμπαξα τη μαμα
για κομπρεσέρ..... ενδιαφέρον ακούγεται....![]()
Αν σε ενδιαφερει πραγματικα να κομπρεσσαρεις, θα βρουμε την λυση![]()
Νομιζω οτι ειμαι το καταλληλοτερο ατομο για να σε καθοδηγησει σωστα σε αυτο.
Φυσικα για να εχεις και μια ιδεα για το τι ταξης οικονομικου μεγεθους μιλαμε, υπολογιζε 4-5Κ μαζι με το προγραμμα για ενα ολοκληρωμενο μεταχ/νο κιτ, αλογα κοντα στα 400 τροχο και επιδοσεις εφαμμιλες η και καλυτερες απο ενα Ε92 Μ3.
Το κιτ που εχετε ποσταρει παραπανω δε θα το σχολιασω καν μιας και ειναι Greek style handmade by kopse rapse engineering.