τα πραγματα ειναι απλα..οταν εχεις ατμοσφαιρα..παντα μα παντα..το κοντυτερο βημα..η ευκολοτερη "εισοδος" στην ροπη του μοτερ ειναι το παν...αυτο θα κανει εξαλλου το αμαξι να γυρισει αρχικα...το ποσο θα διαρκεσει ειναι καθαρα θεμα χειρισμου του οδηγου...ναι μεν ενα κοντυτερο σασμαν θα σε παει πιο αργα...αλλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα διαρκεσει και λιγοτερο απο ενα μακρυ..που θα αργησει να γυρισει το αμαξι..και θα θελει και παραπανω χιλιομετρα για να γινει...
αρα τι ζηταμε οταν κανουμε παντες....μια χρυση τομη των πανω..διαρκεια αλλα και ευκολο γυρισμα αρχικο...εξου και τα θεοκοντα βαρανε συνεχεια κοφτη..και τα μακρυα δυσκολευονται να γυρισουν...
στο ε30 συγκεκριμενα...απο αυτα που εχω δει εγω..για drift 3.91 (που φοραω εγω...) και ειναι σχετικα μακρυ....το ιδανικο 4.10 που φορανε ολοι..και το πολυ κοντο 4.27...
προσοχη..δεν τα εχω δουλεψει με getrag m3 σασμαν τα συγκεκριμενα βηματα...οποτε πρεπει να ξερουμε και τι βημα εχει το ιδιο το σασμαν...μπερδεμα..ναι..οποτ παμε απλα...ενα ε30 με 200 αλογακια..θελει μια 2α 85-90 και 3η 130-140 για να παιζει καλα...αν και ο s14 δεν ειναι και ιδιαιτερα ροπατος κινητηρας...σε σχεση παντα με τα εξακυλινδρα...











Απάντηση με παράθεση