Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 31

Θέμα: ΠΑΝΤΙΛΙΚΙΑ

  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    628
    Thanked
    462
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δευτερα αλλα να εχεις και αλογα αλλιως κοντο για να μπορεσει να ξεκολλησει..

  2. #12
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καταρχην πρεπει να μας πει και τι μοτερ εχει το αμαξι γιατι αν ειναι πχ κανα 1800-2000 κυβικα αυτο που λενε τα παιδια πανω με κοντο διαφορικο και τριτη δεν μπορει να γινει γιατι απλα δεν θα εχει τη δυναμη το αμαξι να κρατησει γωνια λογω δυναμης...!το βημα του διαφορικου ειναι αναλογο με τον οδηγο και τι θες εσυ με το αμαξι σου,τωρα δεν μπορω να σου πω ακριβως βημα μιας και εχω Ε36 και δεν το χω ψαξει για 30ρια ε σε λιγο θα το δει ο Νικος και θα απαντησει. . .

  3. #13
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1.Τι αμάξι έχεις?
    2.Πόσα άλογα?
    3.Για τι χρήση το θες(πλατείες,καμμιά στροφή ή πίστες)?
    4.Αντικειμενική εμπειρία πάνω στην πλαγιολίσθηση?
    5.Η 2α σου στα πόσα χλμ. έχει κόφτη?
    Σε γενικές γραμμές, αν το θες για δρόμο,πιο ασφαλές είναι να έχεις δευτέρα.
    Η τρίτη,εκτός αν είναι θεόκοντη,μαζεύει χλμ. και γίνεται επικίνδυνη.
    Απάντησε στα παραπάνω και θα σου πούμε ακριβώς.
    UP YOURS!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:

    MIKEN636 (16-12-12), nikos valvetronic (16-12-12), Stunt Mike (16-12-12)

  5. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    third gear is our gear...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. #15
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και μπανανα να ειναι τι σε νοιαζει εσενα?
    Οτι και να ειναι, αφου δεν "το εχεις".
    Άντε ρε λου που μιλάς.... πήγαινε να σε μάθει ο Τιο πως πιάνουν το τιμόνι...
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  7. #16
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    S14 φοράει το αμάξι του Γιάννη...το φτιάχνουμε στον ίδιο μηχανικό και το έχω δει το αμάξι του

  8. #17
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7387
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GIANNHS M Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπερα στην παρεα.εχω μια απορια,σε ενα παντηλικι ποσο σημαντικο-αποτελεσματικο ειναι να εχεις κοντο βημα?λειτουργει αρνητικα ή θετικα?εχω την αισθηση οτι χανεις σε διαρκεια παντας μιας κ το αμαξι δεν απλωνει.θα ηθελα ομως κ την γνωμη καποιου που εχει συγκρινει ή που γνωριζει κατι.να σημειωθει οτι στο αμαξι μου,μου εχουν πει οτι εχουν αλλαξει κορωνα πηνιο πριν απο πολλα χρονια κ δεν θυμουνται τι ειχανε βαλει.επομενως το ταμπελακι που πιθανον να εχει (δεν εχω κοιταξει ακομα) το διαφορικο δεν θα ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.
    επισης,υπαρχει τροπος να μαθω τι βημα εχει το αμαξι???

    το αμαξι ειναι ενα Ε30.
    τα πραγματα ειναι απλα..οταν εχεις ατμοσφαιρα..παντα μα παντα..το κοντυτερο βημα..η ευκολοτερη "εισοδος" στην ροπη του μοτερ ειναι το παν...αυτο θα κανει εξαλλου το αμαξι να γυρισει αρχικα...το ποσο θα διαρκεσει ειναι καθαρα θεμα χειρισμου του οδηγου...ναι μεν ενα κοντυτερο σασμαν θα σε παει πιο αργα...αλλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα διαρκεσει και λιγοτερο απο ενα μακρυ..που θα αργησει να γυρισει το αμαξι..και θα θελει και παραπανω χιλιομετρα για να γινει...

    αρα τι ζηταμε οταν κανουμε παντες....μια χρυση τομη των πανω..διαρκεια αλλα και ευκολο γυρισμα αρχικο...εξου και τα θεοκοντα βαρανε συνεχεια κοφτη..και τα μακρυα δυσκολευονται να γυρισουν...

    στο ε30 συγκεκριμενα...απο αυτα που εχω δει εγω..για drift 3.91 (που φοραω εγω...) και ειναι σχετικα μακρυ....το ιδανικο 4.10 που φορανε ολοι..και το πολυ κοντο 4.27...

    προσοχη..δεν τα εχω δουλεψει με getrag m3 σασμαν τα συγκεκριμενα βηματα...οποτε πρεπει να ξερουμε και τι βημα εχει το ιδιο το σασμαν...μπερδεμα..ναι..οποτ παμε απλα...ενα ε30 με 200 αλογακια..θελει μια 2α 85-90 και 3η 130-140 για να παιζει καλα...αν και ο s14 δεν ειναι και ιδιαιτερα ροπατος κινητηρας...σε σχεση παντα με τα εξακυλινδρα...

  9. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (17-12-12), Stunt Mike (17-12-12)

  10. #18
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    1.Τι αμάξι έχεις?
    2.Πόσα άλογα?
    3.Για τι χρήση το θες(πλατείες,καμμιά στροφή ή πίστες)?
    4.Αντικειμενική εμπειρία πάνω στην πλαγιολίσθηση?
    5.Η 2α σου στα πόσα χλμ. έχει κόφτη?
    Σε γενικές γραμμές, αν το θες για δρόμο,πιο ασφαλές είναι να έχεις δευτέρα.
    Η τρίτη,εκτός αν είναι θεόκοντη,μαζεύει χλμ. και γίνεται επικίνδυνη.
    Απάντησε στα παραπάνω και θα σου πούμε ακριβώς.
    1)s14 Ε30
    2)190
    3)πλατειες-γωνιες-στροφες-ευθειες
    4)στην πλαγιολισθηση δεν ειμαι κ το τρελο τιμονι αλλα προσπαθω να δημιουργω γωνιες.(αλλα πασχω απο διαρκεια).ακομα δεν το εχω βαλει σε πιστα αλλα με ψηνει η ιδεα.
    5)80?!δεν το σπαω κ οποτε κανω παντες-πλαγιολησθηση-παντιλικια κτλ δεν κοιταω κοντερ.αν σε βοηθαει να αναλογιστεις το ποσο κοντο ειναι φαντασου 6900 με 210 χλμ.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliose36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχην πρεπει να μας πει και τι μοτερ εχει το αμαξι γιατι αν ειναι πχ κανα 1800-2000 κυβικα αυτο που λενε τα παιδια πανω με κοντο διαφορικο και τριτη δεν μπορει να γινει γιατι απλα δεν θα εχει τη δυναμη το αμαξι να κρατησει γωνια λογω δυναμης...!το βημα του διαφορικου ειναι αναλογο με τον οδηγο και τι θες εσυ με το αμαξι σου,τωρα δεν μπορω να σου πω ακριβως βημα μιας και εχω Ε36 και δεν το χω ψαξει για 30ρια ε σε λιγο θα το δει ο Νικος και θα απαντησει. . .
    απο το αμαξι θελω απλα να μπορω να φτιαχνω γωνιες χωρις να εχω το γκαζι σχεδον ταπα ετσι ωστε να μην μαζευω χιλιομετρα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα πραγματα ειναι απλα..οταν εχεις ατμοσφαιρα..παντα μα παντα..το κοντυτερο βημα..η ευκολοτερη "εισοδος" στην ροπη του μοτερ ειναι το παν...αυτο θα κανει εξαλλου το αμαξι να γυρισει αρχικα...το ποσο θα διαρκεσει ειναι καθαρα θεμα χειρισμου του οδηγου...ναι μεν ενα κοντυτερο σασμαν θα σε παει πιο αργα...αλλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα διαρκεσει και λιγοτερο απο ενα μακρυ..που θα αργησει να γυρισει το αμαξι..και θα θελει και παραπανω χιλιομετρα για να γινει...

    δεν αναφερθηκα σε σασμαν αλλα σε κοντο διαφορικο!!!!


    αρα τι ζηταμε οταν κανουμε παντες....μια χρυση τομη των πανω..διαρκεια αλλα και ευκολο γυρισμα αρχικο...εξου και τα θεοκοντα βαρανε συνεχεια κοφτη..και τα μακρυα δυσκολευονται να γυρισουν...

    στο ε30 συγκεκριμενα...απο αυτα που εχω δει εγω..για drift 3.91 (που φοραω εγω...) και ειναι σχετικα μακρυ....το ιδανικο 4.10 που φορανε ολοι..και το πολυ κοντο 4.27...

    προσοχη..δεν τα εχω δουλεψει με getrag m3 σασμαν τα συγκεκριμενα βηματα...οποτε πρεπει να ξερουμε και τι βημα εχει το ιδιο το σασμαν...μπερδεμα..ναι..οποτ παμε απλα...ενα ε30 με 200 αλογακια..θελει μια 2α 85-90 και 3η 130-140 για να παιζει καλα...αν και ο s14 δεν ειναι και ιδιαιτερα ροπατος κινητηρας...σε σχεση παντα με τα εξακυλινδρα...
    βασικα μια σημαντικη παραλειψη μου κ ερωτηση δικη σας ειναι οι διαστασεις των ελαστικων που φοραω.μπροστα 215/40/17 πισω 245/35/17.ο s14 ειναι γεγονος οτι ξυπναει ψηλα αλλα το προβλημα μου ειναι οτι ενω ξυπναει ψηλα (οκ) δεν μου αφηνει το χρονικο περιθωρειο να παιξω με την δευτερα γιατι την φορτωνει χιλιομετρα κ την 3η δεν τη σκεφτομαι καν γιατι δεν θελω να φανταστω την περιπτωση της στραβης.το αμαξι ενδεικτικα αν υποθεσουμε οτι ειμαστε σε ενα δρομο με χαμηλη προσφυση (μπουρναζι-πλατεια γερακα-θηβων-παραλληλο εθνικης προς καρτοδρομο) με πρωτη δεν ξεκιναει κ λογικο,αν βαλω δευτερα κ αρχιζω να την φορτωνω στο γρηγορο μολις παει 4500 θα αρχιζει να φευγει η ουρα κ με λιγο τιμονι αρχιζει το ωραιο παιχνιδι (πρωτη σφαλιαρα)αλλα μεχρι να σκεφτω να κλεισω κ να ξαναπατησω να φυγει απο την αλλη(δευτερη σφαλιαρα) εχει φτασει πολυ κοντα στο κοφτη.να σημειωθει οτι το προηγουμενο μου αμαξι ηταν ενα ε36 2500 με 17αρια κ οπως ξερετε αυτο δουλευε τελειως διαφορετικα κ προσπαθω να βγαλω τα ιδια αλλα δεν.γι'αυτο ψαχνω να δω τι φταιει μηπως διορθωνεται.κ ενα αλλο μεγαλο προβλημα ειναι οτι στο ταξιδι δουλευει πολυ ψηλα στα 120-140 με αποτελεσμα υψηλης καταναλωσης κ κουρασης για το μοτερ αλλα κ για τους επιβατες.
    πως μπορω να δω τι βημα εχει το διαφορικο???
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GIANNHS M : 17-12-12 στις 20:52

  11. #19
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    210 στις 6900 με 190 άλογα, μου ακούγεται πολύ κοντό.

    βέβαια το αμάξι είναι και αρκετών χρόνων, όπου τα 200χιλ τελικής ήταν θέμα για τα αμάξια της τότε εποχής. το Ε21 του πατέρα μου που ήταν απο τα τελευταία πρίν βγούν τα 30άρια, ήταν δίλιτρο και πήγαινε μέχρι 160κάτι.

    για τελικό βήμα δεν το συζητάω, είναι ήδη κοντό. μόνο με αλλαγή γραναζιών, αλλά σε ένα τέτοιο αμάξι εγώ δεν θα πειραματιζόμουν για να κάνω πιο άνετα μπαντηλίκια. ειδικά στην περίπτωση που το έχω για κανονική κυκλοφορία.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #20
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Γιαννη εχεις σκεφτει να βαλεις μικροτερη ζαντα ?
    Θα γινουν ολα πιο ευκολα νομιζω.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  13. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    nik200 (17-12-12), NS-conv (19-12-12)

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP