-
Καταρχην πρεπει να μας πει και τι μοτερ εχει το αμαξι γιατι αν ειναι πχ κανα 1800-2000 κυβικα αυτο που λενε τα παιδια πανω με κοντο διαφορικο και τριτη δεν μπορει να γινει γιατι απλα δεν θα εχει τη δυναμη το αμαξι να κρατησει γωνια λογω δυναμης...!το βημα του διαφορικου ειναι αναλογο με τον οδηγο και τι θες εσυ με το αμαξι σου,τωρα δεν μπορω να σου πω ακριβως βημα μιας και εχω Ε36 και δεν το χω ψαξει για 30ρια ε σε λιγο θα το δει ο Νικος και θα απαντησει. . .
-
-
1.Τι αμάξι έχεις?
2.Πόσα άλογα?
3.Για τι χρήση το θες(πλατείες,καμμιά στροφή ή πίστες)?
4.Αντικειμενική εμπειρία πάνω στην πλαγιολίσθηση?
5.Η 2α σου στα πόσα χλμ. έχει κόφτη?
Σε γενικές γραμμές, αν το θες για δρόμο,πιο ασφαλές είναι να έχεις δευτέρα.
Η τρίτη,εκτός αν είναι θεόκοντη,μαζεύει χλμ. και γίνεται επικίνδυνη.
Απάντησε στα παραπάνω και θα σου πούμε ακριβώς.
UP YOURS!

-
The Following 3 Users Say Thank You to Dr. Yamastura For This Useful Post:
MIKEN636 (17-12-12), nikos valvetronic (16-12-12), Stunt Mike (16-12-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP