Πραγματικά ακόμη δεν έχω καταλήξει εάν το 92άρι μου αρέσει περισσότερο από το 46άρι. Πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, πιο πολιτισμένο, άνετο, ταξιδιάρικο, μονωμένο, με το μοτέρ και το διπλοσύμπλεκτο να σου αφήνουν μία ηλεκτρική αίσθηση στη λειτουργία τους, αρκετά πιο αποστειρωμένη από την αντίστοιχη του 46, αλλά και πιο αβίαστη...δηλαδή πάει γρήγορα με ευκολία και χωρίς δράματα. Α...και ο s65 πολύ φιμωμένος, το αμάξι δεν κάνει ήχο...απλά.
Το 92άρι είναι ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο, απ αυτό που είχαμε συνηθίσει στα 36άρια και τα 46άρια. Το 92άρι είναι GT, σε αντίθεση με τα προηγούμενα δύο που ήταν supersport σε αμάξωμα GT....
Οψόμεθα...
Στέφ στο παρατσάκ δεν έκλεισες εχθες Μ3 46άρι έμαθα....![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Ισχύει...
Αλλά μάλλον με βλέπω για κανα άλλο coupe..
Αυτό που ξέρω είναι ότι είδα και μπήκα χτες σε 116 M Pack 3θυρο και μ άρεσε
Επίσης οδήγησα estoril blue 320 M pack με ελατήρια Schnitzer και 8άρι αυτόματο κιβώτιο και χάζεψα από το πως απορροφά όλες τις ανωμαλίες το αυτοκίνητο..
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 16-12-12 στις 14:36
Detailing Madness