Τότε, θα σου πρότεινα να ρίξεις μια ματιά στο Clio τρίτης γενιάς.
Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο κόλημα με τη συγκεκριμένη μάρκα, πέραν των όποιων συναισθηματισμών με την πρώτη γενιά του Clio. Το δεύτερο ήταν επιοικώς απαράδεκτο, το τρίτο, όμως, είναι πολύ ενδιαφέρον αυτοκινητάκι!
Σύμφωνα με το μάστορα που πάω το δικό μου, γενικά τα Clio III είναι ελεεινά αξιόπιστα, σε αντίθεση με την υπόλοιπη γκάμα της εταιρίας. Εξαιρούνται βέβαια, ορισμένες παραξενιές, όπως πχ ότι για να βγάλει αέρα από τον αεραγωγό του παρπρίζ, πρέπει εκτός του να κατευθύνεις τον αέρα εκεί, να κλείσεις τις υπόλοιπες περσίδες. Δεν έχει χαλάσει κάτι, είναι ζήτημα σχεδιασμού. Παραξενιές...
Από οδική συμπεριφορά μόνο βαρετό δεν το λες, ενώ η μόνη πατέντα που συστήνεται στα μη RS μοντέλα, είναι το να βάλεις την κρεμαγιέρα του RS. Ναι, είναι διαφορετική, και είναι αιώνες καλύτερη.
Ο 1.2Τ είναι αρκετά οικονομικός, αλλά μάλλον λίγος. Ένα 1.4Τ λογικά θα σε καλύπτει.
Προσωπικά το βρίσκω πολύ πιο ενδιαφέρον σαν αυτοκίνητο από το Corsa και το 207. Δεν έχω όμως εμπειρία από Punto/500, παρά μόνο από Panda.
![]()











Απάντηση με παράθεση