30 Ιουνίου 2005, 18:23
Michelin παρουσίασε στο Ντιτρόιτ ένα επαναστατικό τύπο των τροχών, το οποίο συνδυάζει σε ένα κομμάτι της ζάντας και ελαστικών, προκειμένου να αυξηθεί η ασφάλεια.
Η νέα σχεδίαση, η οποία έχει ανατεθεί η επίσημη ονομασία-Tweel συνδυασμός ελαστικών (ελαστικού) και των τροχών (RIM) - έχει πολλά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά: δεν υπάρχει αέρας, είναι κούφια και δεν έχει πλευρές. "Μπορείτε να δείτε μέσα από αυτό", δήλωσε ο Λιν Mann, εκπρόσωπος της Michelin, τη Βόρεια Αμερική.
Ο λόγος που οδήγησε την Γάλλος κατασκευαστής για να κάνουμε αυτό το βήμα είναι να εξαλειφθεί η ανάγκη παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών. "Ας μη γελιόμαστε, σχεδόν καμία πίεση ελέγχεται πριν φύγετε από το σπίτι», λέει ο Άγγελος Pardo, Επικεφαλής Τμήματος Επικοινωνίας στη Michelin Ισπανία.
«Ένα αυτοκίνητο με ελαστικά φουσκωμένα κακό γίνεται θαμπό, αργή για να ανταποκριθεί στις εντολές του τιμονιού, φρενάρετε λιγότερο αποτελεσματικά, χάνει μέρος από τη ρυθμιστική του ικανότητα και, πάνω απ 'όλα, αυξάνει τον κίνδυνο τρυπήματος ή εκρήξεων" Pardo πρόσθεσε.
Στην πραγματικότητα, οι μελέτες στις Ηνωμένες Πολιτείες δείχνουν ότι το κακό πίεσης των ελαστικών είναι άμεσα υπεύθυνη για το θάνατο περίπου 100 ανθρώπων κάθε χρόνο και προκαλεί, επίσης, χιλιάδες ατυχήματα.
Δύο έργα
Ενόψει του γεγονότος αυτού, το 1997, η Michelin τεχνικούς άρχισε να ερευνά νέους τύπους τροχών που τελείωσε με αυτόν τον κίνδυνο. Η απάντηση ήρθε με τη μορφή δύο νέων έργων, των οποίων κοινός παρονομαστής είναι η απουσία του αέρα.
Από τη μία πλευρά, η Michelin Airless, παρόμοιο σε εμφάνιση με τα συμβατικά ελαστικά, αλλά δεν έχει αέρα στο εσωτερικό. Η δομή του είναι βασικά το ίδιο με τα καλύμματα τοποθετημένα ακτινωτά αυτοκίνητα σήμερα.
Η διαφορά είναι ότι τα καλώδια τα οποία, μαζί με το ύφασμα και το καουτσούκ που αποτελούν το σκελετό του ελαστικού αντικαθίσταται από συνθετικά υλικά προχωρήσει. Έτσι, όταν το ελαστικό του πέλματος έχει φθαρεί, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να recauchutarla. Το πλεονέκτημα αυτού του νέου ελαστικού είναι ότι ζυγίζει λιγότερο ώστε να απαλλάξει τον πεπιεσμένο αέρα και κατά συνέπεια δημιουργεί μικρότερη αδράνεια και να κάνει το αυτοκίνητο πιο σταθερή και ελεγχόμενη.
Αλλά πάνω απ 'όλα, η μεγάλη αξία της Michelin, χωρίς αέρα δεν είναι ποτέ διάτρητο, δεδομένου ότι δεν έχει αέρα και, για τον ίδιο λόγο, δεν μπορεί να υποφέρουν έκρηξης. Ένα άλλο πλεονέκτημα είναι ότι από την αφαίρεση του εφεδρικού τροχού, η υποδοχή, η επισκευή συστημάτων κλειδί τροχού ή του ελαστικού.
Αυτό, λέει ο Μπράουν "δεν σημαίνει μόνο περισσότερο χώρο, αλλά και μια σημαντική μείωση του βάρους," κάτι που είναι πάντα ευπρόσδεκτη από τους σχεδιαστές και κατασκευαστές οχημάτων.
Αλλά το έργο είναι πιο εντυπωσιακό είναι αναμφίβολα αυτό της Tweel. Στην περίπτωση αυτή, το ελαστικό και το οποίο χρησιμεύει ως ένα ελαστικό, έχουν ενσωματωθεί σε ένα κομμάτι. Η διαφορά είναι ότι ο ρόλος του αέρα εξασφαλίζουν την ακαμψία του τροχού μέρος και το μαξιλάρι των παρατυπιών του δρόμου για να αυξήσουν την άνεση των επιβατών του οχήματος, το αναλαμβάνει μια σειρά από ταινίες-ακτίνες του μικρού μεγέθους που τοποθετείται μεταξύ της χείλος και ο εξωτερικός δακτύλιος, παρέχει το σύνολο με μεγάλη ευελιξία.
Αυτές οι ταινίες που στηρίζεται σε ένα εύκαμπτο δαχτυλίδι το οποίο, με τη σειρά του, αποτελεί τη βάση ενός ελαστικό ιμάντα παρόμοιο με εκείνο των συμβατικών ελαστικών, η οποία είναι σε επαφή με την άσφαλτο. Όπως και με το πιστόλι, όταν φοριέται, απλά αντικαταστήστε το πέλμα και το όχημα είναι έτοιμο και πάλι για την πορεία.
Μεγαλύτερα
Για τα πλεονεκτήματα που παρέχονται από την Airless, η Tweel προσθέτει μια επιφάνεια επαφής με την άσφαλτο πολύ μεγαλύτερη από αυτή των συμβατικών ελαστικών. Αυτό θα επιτρέψει να τοποθετήσετε τους τροχούς όπως το χαμηλότερο τμήμα για να διασφαλιστεί η ικανότητα συγκράτησης. Με pararela, υποφέρουν χαμηλότερη πίεση ανά τετραγωνικό εκατοστό της επιφάνειας, είναι λιγότερο λωρίδα ούλων τριβή και διαρκεί έως και δύο φορές το τρέχον ελαστικών.
Τέλος, η διαμόρφωση των Tweel ρυθμίζει την κατακόρυφη ακαμψία, που απαιτούνται από οχήματα με υψηλές επιδόσεις, και την ικανότητα για την πλευρική παραμόρφωση, η οποία είναι επίσης μικρότερη από εκείνη των συμβατικών ελαστικών. Ο νέος τροχός έχει ήδη δοκιμαστεί σε διάφορα οχήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός Audi A4, με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ωστόσο, λέει ο Μπράουν, «δεν υπάρχει καμία ημερομηνία για comercialización.Por του τώρα είναι απλά ένα πρωτότυπο."
Ορισμένες πηγές αναφέρουν, από την πλευρά της, η Tweel θα μπορούσε να είναι διαθέσιμα την επόμενη δεκαετία. Στην πραγματικότητα, οι Ένοπλες Δυνάμεις των ΗΠΑ έχουν ήδη δείξει μεγάλο ενδιαφέρον σε αυτή τη νέα τροχό.