Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Θέμα: ε36 316 τρεμουλο σε συγκεκριμενα χιλιομετρα

  1. #1
    Εγγραφή
    09-12-12
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή ε36 316 τρεμουλο σε συγκεκριμενα χιλιομετρα

    καλησπέρα! είμαι κάτοχος ενός 316 το οποίο τρέμει σε ορισμένα χιλιομετρά το τρέμουλο(ταλάντωση) ξεκινάει στα 140 και όσο αυξάνονται τα χιλιομετρά αυξάνετε και αυτό, το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι κάπου στα 180-185 σταματάει και μετά ξαναεπανερχετε... το έχω πάει σε πολλούς μαστόρους λύση δεν έχει βρεθεί... έχετε καμιά ιδέα πάνω στο θέμα

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ζυγοσταθμιση φανταζομαι εισαι οκ?

    Μπορει να ειναι πολλα πραγματα απο ζαντες, λαστιχα, μεχρι και δισκοφρενα που εχουν στραβωσει από νερα.

    Επισης ειναι και ενας συνδεσμος στον αξονα που την ακουει καμμια φορα και εχει αυτο το συμπτωμα.

    Τρεμει το τιμονι ή το αυτοκινητο?

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12), ghost-rider (09-12-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    15-05-12
    Περιοχή
    Κάτω από αυτοκίνητα..
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    205
    Thanked
    213
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    1. Χωρις ζυγοσταθμιση τρεμει το τιμονι, οχι το αμαξι
    2. Με στραβες δισκοπλακες τρεμει το τιμονι κατα το φρεναρισμα

    Ελεγξε ζαντολαστιχα, αξονα, ευθυγραμμιση, ζυγοσταθμιση.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to andreas72 For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12), Kostas_1 (09-12-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-02-11
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    37
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το τρέμουλο σε όλο το αμάξι προέρχεται απο πίσω άξονα.Το τρέμουλο στο τιμόνι μπροστινό σύστημα.Γνωρίζω απόλυτα το θέμα!Ταλαιπωρήθηκα σχεδόν 2 χρόνια.Απο 90 εως 120 τρέμουλο τιμόνι.απο 140 και πάνω ουτε σιντι άκουγα τοαυτοκίνητο κουδουνίστρα. Άλλαξα πολλούς ζυγοσταθμάδες.Απλώς περιοριζόταν το πρόβλημα.Τελικά πριν 2 μήνες ανακάλυψα ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ζυγοσταθμιστά ασχολείται και φτιάχνει και αγωνιστικά αυτοκίνητα, και ΤΕΛΟΣ τα πάντα.Το αμάξι έγινε ξανά άρμα.Εξαφανίστηκαν τα πάντα.Ευχαριστιέμαι οδήγηση.Οάνθρωπος ξέρει και κάνει πραγματικά ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to oasisa For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12), Kostas_1 (10-12-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τρέμουλο στην πλάτη μου μετά τα 160 ένοιωσα παλιότερα στο Ε21 και κατόπιν στο Ε46, από στραβές πίσω ζάντες. Η ζυγοστάθμιση δεν έβγαζε τίποτα. Ξεζανταρίστηκαν πήγαν σε μηχανουργείο και εκεί στον άξονα ακριβείας, έδειξε πως είχαν "μάζεψει" στον αφαλό τους σε 2-3 σημεία η καθεμιά. Αποτέλεσμα των κωλόδρομων που έχουμε.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12), Kostas_1 (10-12-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    02-02-12
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    269
    Thanked
    340
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oasisa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τρέμουλο σε όλο το αμάξι προέρχεται απο πίσω άξονα.Το τρέμουλο στο τιμόνι μπροστινό σύστημα.Γνωρίζω απόλυτα το θέμα!Ταλαιπωρήθηκα σχεδόν 2 χρόνια.Απο 90 εως 120 τρέμουλο τιμόνι.απο 140 και πάνω ουτε σιντι άκουγα τοαυτοκίνητο κουδουνίστρα. Άλλαξα πολλούς ζυγοσταθμάδες.Απλώς περιοριζόταν το πρόβλημα.Τελικά πριν 2 μήνες ανακάλυψα ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ζυγοσταθμιστά ασχολείται και φτιάχνει και αγωνιστικά αυτοκίνητα, και ΤΕΛΟΣ τα πάντα.Το αμάξι έγινε ξανά άρμα.Εξαφανίστηκαν τα πάντα.Ευχαριστιέμαι οδήγηση.Οάνθρωπος ξέρει και κάνει πραγματικά ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι.
    Και γιατί δεν μας λες ποιος είναι να ξέρουμε και ΕΜΕΙΣ;
    M3 E46 PoWeR
    Stig said for the M3: " It was such a gem I wanted to kiss the designer."

  11. The Following User Says Thank You to RallyArt For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιθανοτατα στραβωμα στη ζαντα η στα λαστιχα.
    Σε εναν η κ περισσοτερους τροχους.
    Οι αλλοι λογοι προκαλουν τρεμουλο που ξεκινα γυρω απο τα 80-90 κ εξαφανιζεται μετα τα 120-130...
    Μπορεις κ μονος σου να κανεις εναν προχειρο ελεγχο.
    Δες αν σε καποια ροδα πηρε πολλα βαριδακια κατα τη ζυγοσταθμιση.
    Συνηθως ειτε μιλαμε για ζαντα, ειτε για λαστιχο κανει "μπαμ".
    Σε καποιο σημειο της ροδας ειναι πολλα βαριδακια το ενα διπλα στο αλλο.

  13. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12), GiannisRob (10-12-12), Kostas_1 (10-12-12)

  14. #8
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ο μάστορας τι λέει? το πηγές σε συνεργείο? τ πιο πιθανόν ο σύνδεσμός του κεντρικού είναι

  15. The Following 2 Users Say Thank You to ziaba For This Useful Post:

    alkiviadis (12-12-12), joseph (10-12-12)

  16. #9
    Εγγραφή
    09-12-12
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδια ευχαριστω καταρχην για το χρονο σας... δισκοπλακες δεν νομιζω γιατι οταν πατας φρενο ειναι ολα κομπλε. εχω ισιωσει τις μπροστινες ζαντες. ο μαστορας μου ειπε κατι για τον αξονα του διαφορικου οτι ευθυγραμιζετε, κατι τετοιο το εχω στο συνεργειο δυο βδομαδες τπτ. επισης πισω φοραει 245 λαστιχο ενω μπροστα 225 παιζει ρολο αυτο?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alkiviadis : 12-12-12 στις 17:11

  17. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ολα παιζουν ρολο. Ξαναδες τις ζαντες πριν αρχισεις να μπλεκεις με τον αξονα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP