Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: Λιωμένο πιστόνι

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πήγα στο συνεργείο για να δω την πορεία των εργασιών όπου προχωράει αργά και βασανιστικά καθώς απαιτεί λεπτομερείς επεμβάσεις.

    Επ ευκαιρίας αποφασίσαμε να βάλουμε (επιτέλους για κάποιους χαχαχα) external , το οποίο μειώνει τόσο το ρίσκο του over boost(μία από τις αιτίες της ζημιάς) όσο και κάποιους βαθμούς στο πυρόμετρο.
    Για αυτά θα αναφερθώ στο νήμα με το project μου.


    Το εν λόγω πιστόνι όταν το πιασα στα χέρια μου, μου πετάχθηκαν οι βολβοί των ματιών μου όξω!
    μιλάμε για σκίσιμο κανονικό όπως θα δείτε παρακάτω.
    Attached Images Attached Images
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 08-12-12 στις 20:57
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  2. The Following 18 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    alexk (08-12-12), aristent (08-12-12), BILL007 (08-12-12), bill_m3 (08-12-12), chrisgiapz3 (09-12-12), Dr. Yamastura (08-12-12), halkida116mpack (08-12-12), Kostas_1 (08-12-12), Leonidas_E39 (09-12-12), nik200 (09-12-12), nikos1400 (09-12-12), NS-conv (10-12-12), pilot (08-12-12), S8N (08-12-12), SoNiC_77Gr (01-06-13), Thomelef (08-12-12), wheelman (09-12-12), z3 2.2 (09-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    10-09-11
    Περιοχή
    Under the hood
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.162
    Thanked
    1967
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    πήγα στο συνεργείο για να δω την πορεία των εργασιών όπου προχωράει αργά και βασανιστικά καθώς απαιτεί λεπτομερείς επεμβάσεις.

    Επ ευκαιρίας αποφασίσαμε να βάλουμε (επιτέλους για κάποιους χαχαχα) external , το οποίο μειώνει τόσο το ρίσκο του over boost(μία από τις αιτίες της ζημιάς) όσο και κάποιους βαθμούς στο πυρόμετρο.
    Για αυτά θα αναφερθώ στο νήμα με το project μου.


    Το εν λόγω πιστόνι όταν το πιασα στα χέρια μου, μου πετάχθηκαν οι βολβοί των ματιών μου όξω!
    μιλάμε για σκίσιμο κανονικό όπως θα δείτε παρακάτω.
    Πανο εκανες καταπληκτικη δουλεια... Πρεπει οντως να το ξεφτιλισες! Ετσι περιπου ειχε γινει και το δικο μου. Οπως και να εχει καλη μελετη τωρα πανω στο μοτερ, οσο το δυνατον προσεκτικη δουλεια στην υλοποιηση και προγραμα στο δρομο. Και συντομα να το ευχαριστηθεις οσο πιο πολυ μπορεις. Αλλωστε γι αυτο το λογο το εφτιαξες!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Azurius For This Useful Post:

    BILL007 (08-12-12), Panos 316T (08-12-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Azurius Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πανο εκανες καταπληκτικη δουλεια... Πρεπει οντως να το ξεφτιλισες! Ετσι περιπου ειχε γινει και το δικο μου. Οπως και να εχει καλη μελετη τωρα πανω στο μοτερ, οσο το δυνατον προσεκτικη δουλεια στην υλοποιηση και προγραμα στο δρομο. Και συντομα να το ευχαριστηθεις οσο πιο πολυ μπορεις. Αλλωστε γι αυτο το λογο το εφτιαξες!
    άσε βρε μπάμια που θα δώσεις και συμβουλές για το πρόγραμμα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Azurius (08-12-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    05-12-12
    Περιοχή
    Μεγαρα-Αθηνα-Πρεβεζα
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    85
    Thanked
    120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tο ιδιο ειχα παθει και εγω σε ενα scoupe,βελτιωμενο οσο πηγαινε(τουρμπινα gt 28rs στην αρχη και μετα gt30r,walbro αγραφο,tial external,je πιστονια,pauter μπιελες,water injection κτλ)(ξερω οτι δεν θα το πιστεψετε,αλλα ειναι η αληθεια).Σε τερμα γκαζι ποτε το πυρομετρο δεν εδειξε πανω απο 850 βαθμους.Βεβαια ειχα ακαφτες.Εφτασα να εχω κανει 180000 χλμ καθημερινης χρησης και ηρθε ενα μπεκ να μου δωσει το πιστονι και την μπιελα του 3ου κυλινδρου στο χερι.Βεβαια δεν με αφησε στον δρομο(ρεταριζε μεχρι της 3500 στροφες και μετα καθαριζε).Δυστηχως οταν το ελυσα στο σπιτι για να δω την ζημια(η οποια νομιζα οτι οφειλοταν σε σπασμενο ελατηριο),μου πεσαν τα σαγονια.Τοτε ειπα τερμα και αγορασα το BMW που εχω τωρα....Σε καταλαβαινω απολυτα.Με το καλο στον δρομο παλι και απροβληματιστα για αλλα τοσα χρονια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Γιαννης Ε39 : 08-12-12 στις 20:25

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Γιαννης Ε39 For This Useful Post:

    alexk (08-12-12), BILL007 (08-12-12), Panos 316T (08-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP