Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 37

Θέμα: E30 M20 Drift-project.

  1. #21
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το τρίλιτο είναι σούπερ κινητήρας.
    Απλά έχει μεγάλο βάρος, και καλό θα ήταν να το αποφύγεις.
    Επίσης το δίλιτρο επειδή έχει μικρότερα κινούμενα μέρη (ελαφρύτερο στρόφαλο, 2 πιστόνια λιγότερα κ.ο.κ.) θα μπορείς να σηκώσεις λίγο παραπάνω τον κόφτη χωρίς να το ανατινάξεις.
    Τέλος, αν έχεις υπ'όψιν σου BMW 320d αγωνιστικό, έχει κερδίσει τον 24ωρο αγώνα του Σπα
    Μια χαρά είναι για πίστα το μοτεράκι, απλά αλλάζει ο τρόπος οδήγησης.
    Αλλο πραγμα η πιστα και η οδηγηση με γραμμες,Αλεξ κι αλλο το ντριφτ....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    alexk (07-12-12)

  3. #22
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σωστό και αυτό.
    Ξεχάστηκα ότι θέλει να το κάνει ντριφτάδικο.

  4. #23
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απλά αλλάζει ο τρόπος οδήγησης.


    οτι πρεπει για μια γκομενα σαν της ιστοριας μας!!!Δεν αμφιβαλλω ουτε στιγμη για τους βενζινοκινητηρες και το τι εχει γραψει η ιστορια,απλα μου αρεσει το kinky της ιστοριας και το τζογαρισμα με οσες πιθανοτητες επιτυχιας θα μπορουσε να εχει,η σκαστρα ενος πετρελαιοκινητηρα σε αγωνες
    Τα τελευταια 10χρονια τα 2/3 των προσωπικων χιλιομετρων τα κανω με πετρελαιοκινητα αμαξια,ενα εκ των οποιων το μοναδικο Toyota Hiace 2.4D
    Θελοντας και μη ,το χω μαθει απ'εξω και δηλωνω ευθαρσος πως ειναι πολυ ικανο αυτοκινητο,μπορει να παει υπερβολικα για κλουβα γρηγορα χωρις να σε τρομαζει.σε γλιστερη ασφαλτο και με λιγο βαρος στην καροτσα η' σε χαλικοδρομο δε, σε τρομαζει με το απλωμα που κανει η καροτσα .
    Σε αντιθεση με τα ευρωπαικα της εποχης ειναι πισωκινητο,τι αλλο θα μπορουσε να ειναι αφου φτιαχτηκε για να κουβαλαει βαρος και οχι για να σερνει(βλ.FWD)
    Ψιλο οφφτοπικ η κλουβα,μα θελω να πω πως γνωριζω πως λειτουργουν τα πετρελαια και πιστευω πως μπορουμε να φτιαξουμε κατι καλο!!!!
    φαντασου ενα 30αρι να driftαρει γλυκα,χωρις φασαρια,με αρκετο καπνο και την σκαστρα να βαραει υπερωριες!!!!!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  5. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    alexk (07-12-12)

  6. #24
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    V8 ειναι ισως οτι καλυτερο αναμεσα σε ροπη, στροφαρισμα και λιγα λεφτα για να το βρεις
    παιζουν καπου στα 2-3κ max! θα εισαι με 40 κιλα ροπη και 286 ps

    καλο το diesel δεν λεω, αλλα για να βαλεις κατι δυνατο, θα θες/τε αρκετα $$$
    τα "παλια" diesel μοτερ δεν εχουν και μεγαλο φασμα λειτουργειας , οποτε θελει ψαξιμο με διαφορικο κτλ κτλ

    τωρα εαν σας αρεσουν τα πειραματα και δεν θελετε απλα ενα "φτηνο" ντριφταμαξο
    αλλα υπαρχει ορεξη και το αναλογο χρημα, the sky is the limit !

    οτι και αν κανετε , το μονο σιγουρο ειναι οτι θα περασετε καλα!
    καλη συνεχεια !!!

    ps: ακομα οι φωτος απο το αμαξι,....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 07-12-12 στις 23:14

  7. The Following 5 Users Say Thank You to Bassakos For This Useful Post:

    alexk (08-12-12), Bazil Van Sinner (07-12-12), nik200 (08-12-12), nikos1400 (08-12-12), Stunt Mike (08-12-12)

  8. #25
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    βαλε φωτο ΤΩΡΑ !!!!!!

    βαλε V8 ΤΩΡΑ !!!!!!!!


    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  9. The Following 3 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (08-12-12), dark knight (08-12-12), Vassilis ///M (08-12-12)

  10. #26
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    λοιπον αφηστε τα μεγαλεπιβολα σχεδια..απο την στιγμη που ειναι και αλλοι μεσα...χαρειτε το με 5 πραγματακια...

    εγω ειτε 4.1 ειτε 4.27 θα εβαζα στο μ20 οπως σωστα λεει ο stunt και μολις δειτε οτι δεν φτανει το μαμα χειροφρενο, οπωσδηποτε υδραυλικο....και μια καλη ευθυγραμμιση..να μην βγαζει μουτρα το αμαξι..ειναι βαρυς και ο m20!!!επισης οπωσδηποτε κρεμαγιερα απο ε36....η μαμα ειναι χαλια...

    και ενα τελευταιο..πολυ προσοχη με το ε30...μεχρι να του παρετε τον αερα..το αμαξι σε πολλα σημεια δεν ακουει...οσο αυξανουν τα χιλιομετρα...γενικα ειναι αμαξι που σε πουλαει αμα δεν τα κανεις ολα σωστα...σε κανονικο drift..οχι παντες.....

    φωτοςςςςςς............................

  11. The Following 4 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (08-12-12), dark knight (29-04-25), Dimitrios (08-12-12), Stunt Mike (08-12-12)

  12. #27
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    να φτιαξω και εναν μινι οδηγο για το ε30 απο μαμα σε drift car..με λογικο κοστος..απλες δοκιμασμενες λυσεις που πραγματι δουλευουν...

    1) αλλαγη κρεμαγιερας με ε36

    2) υδραυλικο χειροφρενο

    3) κολλημα διαφορικο (και το μικρο καβουκι αντεχει!!)

    4) check στο μοτερ-συμπιεσεις κυλινδρους και τα μεταλλα στροφαλου με καινουργια..καλο θα ειναι να ειναι επισκευασμενο το μοτερ απο τον προηγουμενο..καθως ολα αυτα τα παλια μοτερ εχουν φαει πολυ ξυλο...προληπτικα τρυπες στον θερμοστατη (ξερουν τα μαστορια ολα...) για να αποφευγεις θερμοκρασιες στην πιστα..

    5) τιμονι αγωνιστικο-δυο μπακετ με ζωνες 4 σημειων..

    6) 4 bilstein εξακυλινδρα αμορτισερ με οτιδηποτε ελατηριο (μεχρι και κομμενα will do the job...)

    αλλαγες λαδιων καθε 2000-2500χιλιομετρα σε σκληρη χρηση...και παντα ελεγχος παραφλου-λαδιων πριν και μετα απο πιστα...

  13. The Following 8 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    alexk (08-12-12), Bazil Van Sinner (08-12-12), bill_m3 (08-12-12), Dimitrios (08-12-12), gregE36 (08-12-12), nikos1400 (08-12-12), Stunt Mike (08-12-12), Vassilis ///M (08-12-12)

  14. #28
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.330
    Thanked
    7383
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να φτιαξω και εναν μινι οδηγο για το ε30 απο μαμα σε drift car..με λογικο κοστος..απλες δοκιμασμενες λυσεις που πραγματι δουλευουν...

    1) αλλαγη κρεμαγιερας με ε36

    2) υδραυλικο χειροφρενο

    3) κολλημα διαφορικο (και το μικρο καβουκι αντεχει!!)

    4) check στο μοτερ-συμπιεσεις κυλινδρους και τα μεταλλα στροφαλου με καινουργια..καλο θα ειναι να ειναι επισκευασμενο το μοτερ απο τον προηγουμενο..καθως ολα αυτα τα παλια μοτερ εχουν φαει πολυ ξυλο...προληπτικα τρυπες στον θερμοστατη (ξερουν τα μαστορια ολα...) για να αποφευγεις θερμοκρασιες στην πιστα..

    5) τιμονι αγωνιστικο-δυο μπακετ με ζωνες 4 σημειων..

    6) 4 bilstein εξακυλινδρα αμορτισερ με οτιδηποτε ελατηριο (μεχρι και κομμενα will do the job...)

    αλλαγες λαδιων καθε 2000-2500χιλιομετρα σε σκληρη χρηση...και παντα ελεγχος παραφλου-λαδιων πριν και μετα απο πιστα...
    και μερικα tips για να αποφυγετε τις κακοτοπιες...

    1) εξατμιση-τα εξακυλινδρα μονο με 2 σωληνες δουλευουν σωστα και ροπατα...

    2) μαμα φιλτροκουτι παντα..αλλιως ram air..αυτα δουλευουν..μανιταρια-βαρελακια κτλ κτλ...δεν βοηθανε..

    3) μην πειραζετε τα χταποδια...με χειροποιητα..μονο τα ακριβα aftermarket δουλευουν και αυτα και παλι στελνουν την καμπυλη ροπης πιο ψηλα..πραγμα αχρηστο στο drift και σε τετοια αργοστροφα μοτερ....

    4) τσιγκουνιες στα λαδια-φιλτρα κτλ κτλ..το μονο που επιφερουν ειναι η προωρη πτωση της δυναμης του μοτερ...και τιποτε αλλο

    5) με το κολλημενο διαφορικο..δεν κανουμε burnout-και γενικα παντες στην βροχη..θα το παρουμε στο χερι πριν το καταλαβουμε..

    6) ηλεκτρολογικα..η αχιλλειος πτερνα ολων των low budget drift cars...μην τσιγκουνευτειτε εδω....θα τα βρειτε μπροστα σας...

  15. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (08-12-12), dark knight (29-04-25)

  16. #29
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή


    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  17. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    nik200 (08-12-12)

  18. #30
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βασιλη εχω την εντυπωση οτι επαθες μεγαλη ''ζημια'' μετα τη βολτα με το RX7 του γιατρου ε??? Ειναι κολλημα τρελο το ντριφτ παντως.......
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  19. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    alexk (08-12-12), Bazil Van Sinner (08-12-12), steliose36 (08-12-12)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP