alexk (07-12-12)
απλά αλλάζει ο τρόπος οδήγησης.
οτι πρεπει για μια γκομενα σαν της ιστοριας μας!!!Δεν αμφιβαλλω ουτε στιγμη για τους βενζινοκινητηρες και το τι εχει γραψει η ιστορια,απλα μου αρεσει το kinky της ιστοριας και το τζογαρισμα με οσες πιθανοτητες επιτυχιας θα μπορουσε να εχει,η σκαστρα ενος πετρελαιοκινητηρα σε αγωνες
Τα τελευταια 10χρονια τα 2/3 των προσωπικων χιλιομετρων τα κανω με πετρελαιοκινητα αμαξια,ενα εκ των οποιων το μοναδικο Toyota Hiace 2.4D
Θελοντας και μη ,το χω μαθει απ'εξω και δηλωνω ευθαρσος πως ειναι πολυ ικανο αυτοκινητο,μπορει να παει υπερβολικα για κλουβα γρηγορα χωρις να σε τρομαζει.σε γλιστερη ασφαλτο και με λιγο βαρος στην καροτσα η' σε χαλικοδρομο δε, σε τρομαζει με το απλωμα που κανει η καροτσα.
Σε αντιθεση με τα ευρωπαικα της εποχης ειναι πισωκινητο,τι αλλο θα μπορουσε να ειναι αφου φτιαχτηκε για να κουβαλαει βαρος και οχι για να σερνει(βλ.FWD)
Ψιλο οφφτοπικ η κλουβα,μα θελω να πω πως γνωριζω πως λειτουργουν τα πετρελαια και πιστευω πως μπορουμε να φτιαξουμε κατι καλο!!!!
φαντασου ενα 30αρι να driftαρει γλυκα,χωρις φασαρια,με αρκετο καπνο και την σκαστρα να βαραει υπερωριες!!!!!![]()
alexk (07-12-12)
V8 ειναι ισως οτι καλυτερο αναμεσα σε ροπη, στροφαρισμα και λιγα λεφτα για να το βρεις
παιζουν καπου στα 2-3κ max! θα εισαι με 40 κιλα ροπη και 286 ps
καλο το diesel δεν λεω, αλλα για να βαλεις κατι δυνατο, θα θες/τε αρκετα $$$
τα "παλια" diesel μοτερ δεν εχουν και μεγαλο φασμα λειτουργειας , οποτε θελει ψαξιμο με διαφορικο κτλ κτλ
τωρα εαν σας αρεσουν τα πειραματα και δεν θελετε απλα ενα "φτηνο" ντριφταμαξο
αλλα υπαρχει ορεξη και το αναλογο χρημα, the sky is the limit !
οτι και αν κανετε , το μονο σιγουρο ειναι οτι θα περασετε καλα!
καλη συνεχεια !!!
ps: ακομα οι φωτος απο το αμαξι,....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bassakos : 07-12-12 στις 23:14
alexk (08-12-12), Bazil Van Sinner (07-12-12), nik200 (08-12-12), nikos1400 (08-12-12), Stunt Mike (08-12-12)
βαλε φωτο ΤΩΡΑ !!!!!!
βαλε V8 ΤΩΡΑ !!!!!!!!
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Bazil Van Sinner (08-12-12), dark knight (08-12-12), Vassilis ///M (08-12-12)
λοιπον αφηστε τα μεγαλεπιβολα σχεδια..απο την στιγμη που ειναι και αλλοι μεσα...χαρειτε το με 5 πραγματακια...
εγω ειτε 4.1 ειτε 4.27 θα εβαζα στο μ20 οπως σωστα λεει ο stunt και μολις δειτε οτι δεν φτανει το μαμα χειροφρενο, οπωσδηποτε υδραυλικο....και μια καλη ευθυγραμμιση..να μην βγαζει μουτρα το αμαξι..ειναι βαρυς και ο m20!!!επισης οπωσδηποτε κρεμαγιερα απο ε36....η μαμα ειναι χαλια...
και ενα τελευταιο..πολυ προσοχη με το ε30...μεχρι να του παρετε τον αερα..το αμαξι σε πολλα σημεια δεν ακουει...οσο αυξανουν τα χιλιομετρα...γενικα ειναι αμαξι που σε πουλαει αμα δεν τα κανεις ολα σωστα...σε κανονικο drift..οχι παντες.....
φωτοςςςςςς............................
Bazil Van Sinner (08-12-12), dark knight (29-04-25), Dimitrios (08-12-12), Stunt Mike (08-12-12)
να φτιαξω και εναν μινι οδηγο για το ε30 απο μαμα σε drift car..με λογικο κοστος..απλες δοκιμασμενες λυσεις που πραγματι δουλευουν...
1) αλλαγη κρεμαγιερας με ε36
2) υδραυλικο χειροφρενο
3) κολλημα διαφορικο (και το μικρο καβουκι αντεχει!!)
4) check στο μοτερ-συμπιεσεις κυλινδρους και τα μεταλλα στροφαλου με καινουργια..καλο θα ειναι να ειναι επισκευασμενο το μοτερ απο τον προηγουμενο..καθως ολα αυτα τα παλια μοτερ εχουν φαει πολυ ξυλο...προληπτικα τρυπες στον θερμοστατη (ξερουν τα μαστορια ολα...) για να αποφευγεις θερμοκρασιες στην πιστα..
5) τιμονι αγωνιστικο-δυο μπακετ με ζωνες 4 σημειων..
6) 4 bilstein εξακυλινδρα αμορτισερ με οτιδηποτε ελατηριο (μεχρι και κομμενα will do the job...)
αλλαγες λαδιων καθε 2000-2500χιλιομετρα σε σκληρη χρηση...και παντα ελεγχος παραφλου-λαδιων πριν και μετα απο πιστα...
alexk (08-12-12), Bazil Van Sinner (08-12-12), bill_m3 (08-12-12), Dimitrios (08-12-12), gregE36 (08-12-12), nikos1400 (08-12-12), Stunt Mike (08-12-12), Vassilis ///M (08-12-12)
και μερικα tips για να αποφυγετε τις κακοτοπιες...
1) εξατμιση-τα εξακυλινδρα μονο με 2 σωληνες δουλευουν σωστα και ροπατα...
2) μαμα φιλτροκουτι παντα..αλλιως ram air..αυτα δουλευουν..μανιταρια-βαρελακια κτλ κτλ...δεν βοηθανε..
3) μην πειραζετε τα χταποδια...με χειροποιητα..μονο τα ακριβα aftermarket δουλευουν και αυτα και παλι στελνουν την καμπυλη ροπης πιο ψηλα..πραγμα αχρηστο στο drift και σε τετοια αργοστροφα μοτερ....
4) τσιγκουνιες στα λαδια-φιλτρα κτλ κτλ..το μονο που επιφερουν ειναι η προωρη πτωση της δυναμης του μοτερ...και τιποτε αλλο
5) με το κολλημενο διαφορικο..δεν κανουμε burnout-και γενικα παντες στην βροχη..θα το παρουμε στο χερι πριν το καταλαβουμε..
6) ηλεκτρολογικα..η αχιλλειος πτερνα ολων των low budget drift cars...μην τσιγκουνευτειτε εδω....θα τα βρειτε μπροστα σας...
Bazil Van Sinner (08-12-12), dark knight (29-04-25)
nik200 (08-12-12)
Βασιλη εχω την εντυπωση οτι επαθες μεγαλη ''ζημια'' μετα τη βολτα με το RX7 του γιατρου ε???Ειναι κολλημα τρελο το ντριφτ παντως.......
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
alexk (08-12-12), Bazil Van Sinner (08-12-12), steliose36 (08-12-12)