Γενικα τα XL εχουν πιο ενισχυμενα πλαινα σε βαρια και σε σπορ εφαρμογες επιβαλλονται !!!
Γενικα τα XL εχουν πιο ενισχυμενα πλαινα σε βαρια και σε σπορ εφαρμογες επιβαλλονται !!!
Φίλε κουμπάρε πραγματικά πιστεύεις ότι με άνοιγμα 10 πόντους το runflat θα σε σώσει ?
Τα runflat είναι πιο ασφαλή υπό προυποθέσεις.
Αυτά είναι πιο ασφαλή άν σου κάτσει μικρή τρύπα από καρφί π.χ.
Επίσης όπως θα ξέρεις, το runflat άν κάνει τρύπα, οδηγήσεις να πας στο συνεργείο, μετά το πετάς και δεν το επισκευάζεις.
Εγώ πιστεύω ότι τα runflat ξεκινήσανε όταν οι τροχοί μεγάλωσαν πολύ και δεν υπήρχε χώρος για ρεζέρβα.
Ήταν το δεύτερο βήμα φυσικά.... πολλοί σας ξέρετε το M mobility system στα Μ για να μην έχεις ρεζέρβα (που να χωρέσεις 18αρα και 19αρα ρεζέρβα).
Το επιχείρημα ήταν ότι οδηγείς σιγά σιγά χωρίς να χρειαστείς να αλλάξεις ρεζέρβα, φυσικά άν έχεις μια μικρή τρύπα και όχι να το έχεις σκίσει, κόψει στην μέση κτλ.
Και αναμενόμενο ήταν να προχωρήσει εφ'όσον το γυναικείο φύλλο χάρηκε με αυτή την άνεση.
Karizma Z4 (07-12-12)
Συμφωνω με Αλεξη,δες εδω:
απο ενα σκασμενο Rft ελαστικο....σχετικο θεμα εδω:
https://www.m5board.com/vbulletin/e6...5-touring.html
ghost-rider (06-12-12)
Όχι μόνο το πιστεύω,
αλλά το έχω δει και με τα ίδια μου τα μάτια
Πριν μήνες, αργά το βράδυ ήρθε bmw σειρά 1 για επισκευή λάστιχου
Ήταν δύο σπουδαστές από τα ΤΕΙ Χαλκίδας, στους οποίους άναψε η προειδοποιητική λιχνία για σκασμένο λάστιχο με το που ξεκίνησαν από Χαλκίδα
Το λάστιχο δεν έδειχνε τίποτα απ' την έξω πλευρά,
δεν είχε καθήσει καθόλου
Αφού το έβγαλα όμως, απ' τη μέσα μεριά είχε κοπεί σχεδόν εντελώς
Κρατιόταν σε τέσσερα μόνο σημεία και για μήκος τόξου
σε κάθε σημείο περίπου 15-20 πόντους
Στα τμήματα που ήταν κομμένα περνούσε ολόκληρο το χέρι μου μέσα
Ο οδηγός ερχόταν με ταχύτητες μέχρι 150 χιλ/ώρα
Δεν είχε ενημερωθεί από κανέναν πως να συμπεριφερθεί σε περίπτωση ένδειξης σκασμένου λάστιχου
Παντελής άγνοια σαν να μην έτρεχε τίποτα
Επίσης για το πιο κάτω παράδειγμα με το τρακάρισμα
Η αιτία , όπως αναφέρει ο παθών ήταν ότι δεν προειδοποιήθηκε από το TPMS
Η λυχνία δεν άναψε ποτέ
Ποιος ξέρει πριν πόση ώρα, πριν τρακάρει και κοπεί το λάστιχο
είχε σημειωθεί απώλεια πίεσης αέρα
Τα ίδια πράγματα αντιμετωπίζω και στο μαγαζί
Ούτε ο ένας στους 10 δεν γνωρίζει τι να κάνει με τα rft λάστιχα
Δεν γνωρίζουν ότι δεν επισκευάζονται και στραβωμουτσουνιάζουν κιόλας
Δεν γνωρίζουν ότι μετά από κάθε απώλεια πίεσης (είτε από σκάσιμο, είτε φυσιολογική λόγω χρόνου) πρέπει να κάνουν reset το TPMS
Η ενημέρωση στους αγοραστές bmw είναι όχι μόνο ανεπαρκής, αλλά ανύπαρκτη
Το διαπιστώνω καθημερινά στο μαγαζί
Ούτε ο 1 στους 10 δεν γνωρίζει να κάνει reset
Κάθομαι και τους διαβάζω το manual για να το καταλάβουν
Δεν υπάρχει καμμία ασφάλεια, αν το TPMS δεν δουλεύει σωστα
alexk (06-12-12), aristent (06-12-12), ghost-rider (07-12-12), I_MNL (06-01-13), Leonidas_E39 (08-12-12), mark e92 (07-12-12), Thomelef (06-12-12), Vassilis ///M (07-12-12)
Ενδιαφέρον αυτό που λες !
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες
Σχετικά με την ενημέρωση, οι Έλληνες τα ξέρουν όλα.
Κανείς δεν ανοίγει βιβλιαράκι να διαβάσει.
Bitz (07-12-12), Leonidas_E39 (08-12-12), Stathis (07-12-12), Thomelef (06-12-12), Z4 DCT (07-12-12)
alexk (07-12-12)