Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Runflat vs normal

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-06-12
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    111
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    κουμπαρε...

    θα το ξαναρωτήσω όσο πιο απλά μπορώ.

    ας πάρουμε την πεμβε. θεωρείς ότι η εταιρεία δίνει περισσότερη βάση στην ασφάλεια σε ένα 116 απ'ότι σε ένα Μ3?

    αν όχι, τότε γιατί στο ένα βάζει και στο άλλο όχι?

    επίσεις, γιατί στο γερμανικό ΚΤΕΟ τέτοιου είδους αυτοκίνητα όπως τα Μ3 δεν περνάνε τον έλεγχο αν δεν φοράνε extra load?

    αντίθετα, γιατι τα αυτοκίνητα που φοράνε ρανφλατ μπορούνε να περάσουν τον έλεγχο και με συμβατικά λάστιχα???

    όσο για αυτό που αναφερεις πιο πάνω, όχι με 250, με καμμιά 160-170 μου έσκασε το λάστιχο στον περιφερειακό. εκτός του ότι έμεινα στη μέση του δρόμου να έρθει ο λαστιχάς μου να μου βάλει 2 πισινά, δεν έγινε και τπτ το τραγικό. ένα ξαφνικό ντούπου ντούπου και σε 200 μέτρα τα λάστιχα είχανε σκιστεί απο την μέσα μεριά.
    Πάω πάσο αδερφέ, πάω πάσο
    Το πας από δω, το πας από κει προσπαθείς να ξεγλυστρίσεις
    Μέσα σου καταλαβαίνεις τι λέω, αλλά......
    Στον περιφεριακό απλώς σου έσκασε το λάστιχο,
    όπως σε χιλιάδες άλλους που δεν έχουν Μ3
    Δεν σου κλατάρισε ακαριαία και ήταν και πισινο
    Το πόσες σβούρες μπορείς να φέρεις με κλατάρισμα μπροστινού σε μεγάλη ταχύτητα δε θες να το μάθεις, στο υπόσχομαι

    Να είσαι σίγουρος ότι τη στιγμή που τα rft θα μπορούν να δώσουν στα Μ3 τις επιδόσεις των συμβατικών,
    η BMW θα τα τοποθετεί υποχρεωτικά, είτε τα θέλεις είτε όχι

  2. The Following 2 Users Say Thank You to koumparos For This Useful Post:

    mark e92 (06-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP