Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 13 από 13

Θέμα: Περι reprogramming με LPG

  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    κοιταξε, για να ειμαστε ον-τοπικ και επειδη πρεπει η παρουσια μας να ειναι χρησιμη στο φορουμ, προτεινω να κανουμε ενα προτζεκτακι υγραεριοκινησης.

    πριν λιγο καιρο, συζηταγαμε να μπαξεις, μοτερ, κομπρεσορες, υπερκυβισμους κλπ...
    γιατι δεν φτιαχνουμε στο αυτοκινητο σου ενα ωραιο συστημα με υγραεριο...

    ωστε να ενημερωσουμε και τα μελη μας που μπορει να ενδιαφερονται να μαθουν?
    Μ3 δεν ειναι, αλλα δεν πειραζει, ας ξεκινησουμε απο αυτο και βλεπουμε αργοτερα...

  2. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαι ένα θεωρητικό ...

    το στοιχειομετρικό μίγμα για lpg είναι 15.8 (για βενζίνη είναι 14.7)

    το lpg θεωρητικά πρέπει να δουλέψει με 02 sesnors ΚΑΙ στο WOT ... που ο S54 δουλέυει ανοικτά με readings από το ΜΑΦ κυρίως ή από το χάρτη του αλφα-ν ... εκεί λογικά θα παρακάμπτει και θα ΚΟΒΕΙ κάυσιμο αφού το lpg δουλεύει πιο φτωχά

    οι δεκάδες χάρτες που δουλέουν από το emissions management όμως θα διαβάζουν θεόφτωχο μίγμα ... και οκ είμαι ο Ταισεν και κάνω χαρτογράφηση ΟΛΟ το μοτέρ ...

    ρώτησε κανέις αν αρκεί η μικρότερη ποσότητα καυσίμου ως προς τον αέρα για την ψύξη του θαλάμου στις 8000 ???

    οκ θα μου πεις θα δουλεύεω πλούσια (για lpg) ... όμως αν το κάνω αυτό θα έχω κακή κάυση ... τι θα γίνει με τα κατάλοιπα ??? ...

    το θέμα δεν τελειώνει ποτε !!! ...

    καλό κουράγιο σε όποιον το προσπαθήσει !!!!

    π.σ. Οκ το είδα ... όπως το έγραψες το κατάλαβα λάθος !!!! ΣΟΡΥ
    To σημαντικότερο θέμα είναι η φθορά στις έδρες των βαλβίδων λόγω "ξηρότερης" καύσης. Υπάρχει ένα ειδικό λιπαντικό που ρυθμίζει την κατάσταση μέσα από μια ειδική παροχή, νομίζω συμπεριλαμβάνεται στo LPG κιτ (μιλάω γενικότερα κι όχι μόνο για Μ3) Δεν αφήνει κατάλοιπα, γι αυτό και τα λάδια καταπονούνται λιγότερο με LPG. Τα μπουζί επίσης τραβάνε ένα ζόρι από την "υπερανάφλεξη"...

  3. The Following 2 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    BILL007 (13-03-10), stratos (12-03-10)

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σβήστηκαν κάποια (αρκετά) off topic μηνύματα.

    Παρακαλώ να παραμένετε on topic...

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 13-03-10 στις 11:42



Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP