Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 88

Θέμα: Runflat vs normal

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως το λεει και ο τιτλος.....

    Η μάρκα εχει αποφασιστεί....Pirelli Pzero https://www.pirelli.com/tyre/gr/el/c...eason%3DSUMMER



    To δίλημμα μου ειναι.......runflat η οχι....???.....

    Η ερώτηση δεν εχει να κανει με το αν μεινω απο λαστιχο....το αμαξι εχει οδικη και θα εχω και κιτ επισκευης μεσα, εχει να κανει με το αν θα χάσω με τα συμβατικά η θα κερδίσω κατι σε οδικη συμπεριφορά....

    Το αλλο μου ζητημα ειναι με τις πιεσεις ελαστικών.....η μαμα πιέσεις στα ραν φλατ ειναι εξωπραγματικές.....Εμπρος 2,6bar!!!!,πισω 3,1bar!!!!!...ΑΝ βαλω συμβατικά τις ακολουθώ η οχι???
    Το συγκεκριμένο run flat να το βάλεις, ΝΑΙ!

    Το έχω, το έβαλα πριν λίγο καιρό.

    ΑΝ το βρεις διαθέσιμο, πάρε αυτό.

    Πριν είχα Potenza RE050A runflat και το αυτοκίνητο δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση. Πολύ πιο μαλακό, λες και φοράς συμβατικά ελαστικά.

    Δεν έχουν τη συμπεριφορά δηλαδή που είχαν τα προηγούμενα run flat.

    Αναλυτικότερα. Η pirelli δεν είχε να παραδώσει τα πίσω 255/35 σε runflat (rft) και μου έβαλε συμβατικά. Οπότε για αρκετούς μήνες ήμουν με rft εμπρός και συμβατικά πίσω. Όταν ήρθαν τα rft πίσω και τα έβαλα, οι διαφορές στην άνεση ήταν ελάχιστες.

    Τα 18άρια με Μ ανάρτηση είναι by default ζόρι για τους δρόμους μας κι αυτά τα λάστιχα δεν έχουν καμιά σχέση με τα Bridgestone RE050A rft! Μα καμία!

    Ζεσταίνονται ΠΑΡΑ πολύ γρήγορα και μόλις ζεσταθούν το αυτοκίνητο είναι απλά ΑΛΛΟΥ! Πραγματικά το grip έχει μεταμορφωθεί σε σχέση με πριν.

    Προσωπικά επειδή δεν έχω ρεζέρβα τα runflat είναι μονόδρομος και την έχω πατήσει δυο φορές. Από τότε που τη πάτησα δεν ξαναβάζω συμβατικά.

    Συμβατικά είχα βάλει για ένα διάστημα στην 120i όταν πήγα σε 18άρες καθώς δεν είχα επιλογή γιατί έτσι τις αγόρασα μτχ από Αγγλία. Ο διάολος έσπασε το πόδι του, έσκισα το λάστιχο και περίμενα μια ώρα να έρθει η οδική.

    Δεν θα ήθελα να το πάθω αυτό με την οικογένεια μέσα και σε κανένα βουνό.

    Πάλι τη πάτησα πρόσφατα με τη 3άρα. Έσκισα το πίσω δεξί λάστιχο (από λάθος δικό μου) αλλά ευτυχώς τα συμβατικά Pirelli (που είχα επάνω μέχρι να έρθουν τα rft) κράτησαν χαρακτήρα και το λάστιχο κλαταρισμένο δεν κατέρρευσε και με πήγε Παλλήνη - Μαρούσι από Α.Ο με 60-70 κμ/ω. Αν είχα runflat δε θα είχα μπει σε όλη αυτή τη ταλαιπωρία.

    Επίσης έχω την εντύπωση ότι τα συμβατικά επειδή είναι μαλακά, σε περίπτωση λακούβας, την ακούει η ζάντα. Κι αυτό το έχω πάθει

    Τέλος, κάπου είχα διαβάσει ότι αν η ζάντα είναι για rft πρέπει να μπαίνει μόνο rft...αλλά δε ξέρω κατά πόσο ισχύει.
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Stathis (07-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP