επανερχομαι στο θεμα της τοποθετησης του καπω Μ3ε46 σε απλο ε46 ΠΡΟ-ΦΕΙΣΛΙΦΤ.το εκανα και η διαδικασια ειναι αρκετα πολυπλοκη.στο παρελθον ειχα δει 2 αυτοκινητα που το ειχαν κανει και φαινοταν απο μακρια το καπω σαν ξενο σωμα.επειδη ειμαι ψειρας συνδιασα την τοποθετηση του καπω με την τοποθετηση προφυλακτηρα Μ3 (αφτερμαρκετ)με ενα φρεσκαρισμα στα μπροστινα φτερα και στα καπακια των καθρεπτων.λογω υδατοδιαλυτων βαφων που χρησιμοποιει η bmw ολα τα παραπανω κομματια ειχαν σημαδια απο πετραδακια(και τα πλαινα φτερα) και δεν αντεχα να τα βλεπω.για να μπει σωστα το καπω θελει τροχισμα,προσθηκες στα φτερα στα σημεια που βιδωνουν στο πλαισιο μορφοποιηση με τακο, του αλουμινιου του καπω καπου στη μεση και τελος μετατοπιση των φτερων λιγα χιλιοστα για να καλυφθει το κενο που δημιουργειται μπροστα μεταξυ του φτερου-καπω.μετα τα παραπανω (τα οποια εφαγαν πολλες μερες στον τεχνικο,καθως το αποτελεσμα αρχικα δεν με ικανοποιουσε)το καπω εχει εργοστασιακη εφαρμογη κατα 95%.οποιος θελει πληροφοριες στη διαθεση του
