Σελίδα 12 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 111 έως 120 από 131

Θέμα: [E46] φλατζα ??

  1. #111
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω πιστευω οτι δεν εχω προγραμμα. Με τον προην ιδιοκτητη εχω καλη επικοινωνια και θα μου το ελεγε.
    Ομως θα φλασαρω ξανα το εργοστασιακό προγραμμα.
    M3 CSL

  2. #112
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι απαραίτητο να έχει προγραμμα το αμάξι για φλατζα.
    Συμφωνω Γιαννη. Υπαρχουν περιπτωσεις με stock προγραμμα που εχουν καψει και αυτα φλαντζα. Οπως εχω πει και παλαιοτερα η BMW με το S54 και προσπαθωντας να μεινει εντος συναγωνισμου με τα Porsche αναγκαστηκε ουσιαστικα να φτασει στα ορια το μπλοκ του S54 (που εχει βασιστει σε αλλο μικροτερο σε κυβισμο μπλοκ). Ετσι, και στην προσπαθεια να ανεβασει τα κυβικα (και φυσικα την ιπποδυναμη), εχοντας τον περιορισμο του ιδιου μπλοκ, κατεληξε με ενα μοτερ υποτετραγωνο (που στροφαρει 8αρες και με γραμμικη ταχυτητα πιστονιου στο θεο), και με τις αποστασεις μεταξυ των κυλινδρων να ειναι ελαχιστες καθως ανεβασαν την διαμετρο των πιστονιων οσο ηταν δυνατον.Αυτο σημαινε πολλη δουλεια για την BMW Motorsport κατα τον σχεδιασμο του κινητηρα (και μπραβο τους που καταφεραν και κατασκευασαν ενα τετοιο μοτερ σε μαζικη παραγωγη) με τιμημα ομως και την μειωμενη αξιοπιστια σε καποιους τομεις. Ενα απο αυτα ειναι και η φλαντζα τσιγαροχαρτο, οχι στο παχος αλλα στην αποσταση μεταξυ των κυλινδρων. Οι αυξημενες θερμοκρασιες προκαλουν ευκολα την φθορα της ακριβως στο σημειο που ειναι πολυ λεπτη.
    Με ΟΕΜ φλατζα και ARP βιδες πιστευω οτι θα εισαι ΟΚ για παρα πολλα χιλιομετρα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη turbodog : 23-11-12 στις 11:13

  3. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aristent (23-11-12), BILL007 (23-11-12), chief (23-11-12), Panos 316T (23-11-12)

  4. #113
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σχεδόν όλα τα αγγλικά csl με πρόγραμμα έχουν κάψει φλάτζα.
    Δεν είπα ότι είναι απαραίτητο να έχεις πρόγραμμα να κάψεις φλάτζα αλλά αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες.

  5. The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (23-11-12), chief (23-11-12), Kostas_1 (23-11-12)

  6. #114
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χριστόφορε θα βάλεις τελικά arp βίδες ?

  7. #115
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω πιστευω οτι δεν εχω προγραμμα. Με τον προην ιδιοκτητη εχω καλη επικοινωνια και θα μου το ελεγε.
    Ομως θα φλασαρω ξανα το εργοστασιακό προγραμμα.
    Άλλο βολάν ήξερες ότι είχες ?

  8. #116
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χριστόφορε θα βάλεις τελικά arp βίδες ?
    Ναι.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άλλο βολάν ήξερες ότι είχες ?
    Ναι ρε. Πριν αγορασω το αμαξι το ηξερα.
    Αφου ο Αγγλος μου εδωσε και το εργοστασιακό μαζι με τα ΟΕΜ φρενα και αναρτηση.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chief : 23-11-12 στις 12:35
    M3 CSL

  9. #117
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή



    Ετοιμο να μπει το μοτερ.

    Να πω οτι εχουν αλλαχτει παρα πολλα πραγματα και εγινε μια παρα πολυ καλη δουλεια.
    Οτιδηποτε εκρινε ο μηχανικος οτι θα χειαστει αμεση ή μελλοντικα αλλαγη, το αλλαξαμε απο τωρα μιας και το μοτερ ηταν εξω απ το αυτοκινητο.

    Φλατζες, τσιμουχες, σενσορες, λαστιχακια κλπ εχουν αλλαχτει με καινουργια. Ο καταλογος ειναι μεγαλος απο τα εξαρτηματα και σε καποια φαση μπορει να τον ποσταρω.
    Εβαλα και το εργοστασιακό βολάν οπως φαινεται στην φωτογραφια και ελπιζω μεχρι την Πεμπτη να ξεκινησει το αμαξι χωρις προβλημα.

    Ειναι το πρωτο S54 που ανοιγεται εδω.
    Να ευχαριστησω και απο εδω τον Κωστα και τον Ανεστη της Papas Tuning https://www.papastuning.gr/ που βοηθησαν σε ενα θεμα τηλεφωνικος τον μηχανικό μου .
    Οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες και το θεμα S54 το ξερουν απ εξω και ανακατωτά.
    M3 CSL

  10. The Following 10 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (04-12-12), BILL007 (05-12-12), bill_m3 (04-12-12), doctore (04-12-12), ga41 (04-12-12), imolarot (04-12-12), Kostas_1 (04-12-12), Panos 316T (04-12-12), saulm3 (04-12-12), soc12r (04-12-12)

  11. #118
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    αντε με το καλο να μπει χριστοφορε.τωρα σκιστο δεν εχει αναγκη......

  12. #119
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το βολάν πόσο κοστίζει;
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  13. #120
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραιος Χριστοφορε. Δεν θα χρειαστει καθολου στρωσιμο?

Σελίδα 12 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 21011121314 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP