Λοιπον κανε μερικα χιλιομετρακια χαλαρα σε συνθηκες πολης με συχνες αλλαγες και με λιγο γκαζακι στην αρχη για να μην τον καψεις και μετα απο 100-200 χιλιομετρακια πιο σπορ οδηγηση με περισοοτερο γκαζι και στροφες ωστε να τον 'πατησεις' καλυτερα αφου μετα τα πρωτα χιλιομετρα εχει ηδη αρχισει να 'στρωνει' και να παταει σχεδον ολη η επιφανεια του δισκου πανω στο πλατω. Για να καταλαβεις μια παραπλησια διαδικασια ειναι και οταν 'στρωνουμε' τα καινουργια τακακια πανω στον δισκο. Παμε χαλαρα μεχρι να πατησουν γιατι αλλιως μπορει να υπερθερμανθουν και να καουν. Και εισαι κομπλε. Τα αποτομα γκαζια στις ανηφορες ασε να τα κανει η μηχανικαρα-μερβεγιε στο δικο του αυτοκινητο










. Τα αποτομα γκαζια στις ανηφορες ασε να τα κανει η μηχανικαρα-μερβεγιε στο δικο του αυτοκινητο

Απάντηση με παράθεση