Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο μηχανικός μου είπε πως χρειάζεται 10 ξεκινήματα με 2,500 στροφές....
    Δεν μας διαφωτιζει και ο μηχανικος σου πως θα κανουμε ξεκινηματα με 2500 στροφες και με SMG?
    Γιατι εγω τοσα χρονια που το εχω δεν εχω βρει τροπο να τις αλλαζω κατα βουληση και να ξεκιναω με τις στροφες που θελω.
    Μηχανικαρα....μερβεγιε

  2. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (04-12-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μας διαφωτιζει και ο μηχανικος σου πως θα κανουμε ξεκινηματα με 2500 στροφες και με SMG?
    Γιατι εγω τοσα χρονια που το εχω δεν εχω βρει τροπο να τις αλλαζω κατα βουληση και να ξεκιναω με τις στροφες που θελω.
    Μηχανικαρα....μερβεγιε
    Αυτό ακριβώς ρώτησα και εγώ. Η απάντηση ήταν απότομο γκάζι σε ανηφόρα. Εμένα το μυαλό μου πήγε σε μαρσάρισμα στις 2,500rpm με φρένο πατημένο και άφημα φρένου....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό ακριβώς ρώτησα και εγώ. Η απάντηση ήταν απότομο γκάζι σε ανηφόρα. Εμένα το μυαλό μου πήγε σε μαρσάρισμα στις 2,500rpm με φρένο πατημένο και άφημα φρένου....
    Λοιπον κανε μερικα χιλιομετρακια χαλαρα σε συνθηκες πολης με συχνες αλλαγες και με λιγο γκαζακι στην αρχη για να μην τον καψεις και μετα απο 100-200 χιλιομετρακια πιο σπορ οδηγηση με περισοοτερο γκαζι και στροφες ωστε να τον 'πατησεις' καλυτερα αφου μετα τα πρωτα χιλιομετρα εχει ηδη αρχισει να 'στρωνει' και να παταει σχεδον ολη η επιφανεια του δισκου πανω στο πλατω. Για να καταλαβεις μια παραπλησια διαδικασια ειναι και οταν 'στρωνουμε' τα καινουργια τακακια πανω στον δισκο. Παμε χαλαρα μεχρι να πατησουν γιατι αλλιως μπορει να υπερθερμανθουν και να καουν. Και εισαι κομπλε . Τα αποτομα γκαζια στις ανηφορες ασε να τα κανει η μηχανικαρα-μερβεγιε στο δικο του αυτοκινητο

  5. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (04-12-12), doctore (04-12-12), EVERGET (04-12-12), Thomelef (04-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP