-
Να κανω μια μικρη διευκρινιση και να πω οτι τα 500-600 χιλιομετρα που λενε τα παιδια ειναι για κανονικες συνθηκες κινησης που περιλαμβανει και αρκετες αλλαγες ταχυτητων με χαμηλο-μεσαιο φορτιο κινητηρα και εκει ακριβως ειναι το μυστικο στο στρωσιμο του δισκου. Το να βγουμε εθνικη οδο και να παμε 500 χιλιομετρα με ελαχιστες αλλαγες ταχυτητων προφανως δεν ειναι το ιδανικοτερο γισ στρωσιμο δισκου (ειναι ομως αυτο που κανουμε για στρωσιμο κινητηρα). Αυτο για να δειξω την διαφορα στο στρωσιμο του δισκου και τα χιλιομετρα. Συνθηκες κινησης πολης με συχνες αλλαγες 1η-2α-3η με μεσαιο φορτιο κινητηρα και σταματα-ξεκινα ειναι το ιδανικοτερο για γρηγορο στρωσιμο, ακομη και με λιγοτερα χιλιομετρα
-
The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:
EVERGET (04-12-12), pilot (04-12-12), Thomelef (04-12-12)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP