Σελίδα 10 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 152

Θέμα: Απο 996 σε 360 Modena

  1. #91
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bellof-3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδη καποια ατομα τυχαινει και εχουν τη δυνατοτητα να εχουν ακριβα αυτοκινητα... δε σημαινει οτι πρεπει να χαριζουν τα χρηματα τους στον καθε τυχαρπαστο που ζηταει τα μαλλιοκεφαλα του για ενα κιλο λαδι... δε νομιζω οτι τα εχει κανεις για πεταμα...

    το castrol 10-w40 που ειναι σε συσκευασια της bmw εχει τιμη χονδρικης 5 ευρω, πωλειται κανα 15-20 ευρω το λιτρο... ηδη ειναι πανακριβο σε σχεση με την τιμη αγορας... απο που κι ως που 110 ευρω το λιτρο απο τι ειναι? τα μαζευουν απο τα καντηλια στο μικρο αγ. αντρεα?

    οτι και να ναι πανω απο 20-30 ευρω τιμη αγορας για τον εμπορο δεν εχει... να πεις οτι εχει εξοδα... πληρωσε 50 να στηριξεις και την τοπικη οικονομια... αλλα οχι και 110 ρε μαγκες...

    Δε έγινα μάλλον κατανοητός.

    Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο όπως μια Ferrari αξίας 160Κ+ ευρώ είναι αναμενόμενο νομίζω τα service να είναι αντίστοιχης αξίας. Ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να το έχει υπόψη και να τo περιμένει. Νομίζω δεν μπορεί κάποιος να περιμένει σέρβις αντίστοιχης αξίας πχ 2λτ αυτοκινήτου.

    Προσωπικά αν είχα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα το πήγαινα στον οποιονδήποτε, αλλά μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουν υπεύθυνα να κάνουν σέρβις Ferrari.

    Το να αλλάξεις ένα λάδι είναι το λιγότερο. Δε νομίζω να θέλει μόνο λάδι ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Προφανώς η συντήρησή είναι αρκετά πιο πολύπλοκη και χρειάζεται εμπειρία.

    Αυτή την εμπειρία πληρώνεις γιατί αυτή η εμπειρία μπορεί να σου γλιτώσει αρκετά χρήματα στο μέλλον.

    Φθηνές λύσεις επιφανειακά υπάρχουν παντού και θα υπάρχουν πάντα. Όμως από πλευράς ποιοτικής υποστήριξης και service τι γίνεται?

    Σαν νούμερο το 1.000άκο είναι υπερβολικό, καμιά αντίρρηση. Όμως όταν κάποιος έχει αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, νομίζω είναι αναμενόμενο να ακούει τέτοια ποσά.
    Nikos

  2. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    hades7 (03-12-12)

  3. #92
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά αν είχα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα το πήγαινα στον οποιονδήποτε, αλλά μόνο σε ανθρώπους που γνωρίζουν υπεύθυνα να κάνουν σέρβις Ferrari.
    Σαφώς και δεν το πας στον οποιονδήποτε. Αλλά πίστεψέ με υπάρχουν μηχανικοί έξω από τις αντιπροσωπείες με εξειδίκευση/εμπειρία και σε ferrari και σε maserati και σε lamborghini ακόμα.

    Αλλά χάνεις την σφραγίδα στο βιβλιαράκι...

  4. The Following User Says Thank You to friendgr For This Useful Post:

    STREETRACING (03-12-12)

  5. #93
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα μισα 360 στην αγγλια ουτε απεξω δεν εχουν περασει απο την αντιπροσωπεια μετα τη ληξη της εγγυησης.
    Δεν λεει κατι το να σου πιανει τον κωλο η τζενεσις.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    gnx (04-12-12), KalpasM3 (22-12-12), pilot (03-12-12), Thomelef (12-12-12)

  7. #94
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα μισα 360 στην αγγλια ουτε απεξω δεν εχουν περασει απο την αντιπροσωπεια μετα τη ληξη της εγγυησης.
    Δεν λεει κατι το να σου πιανει τον κωλο η τζενεσις.
    και βεβαια να ξερεις οτι εχει αριστεσ σχεσεις με τους μαντραδες ακριβων αυτοκινητων

  8. #95
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ενα αυτοκινητο που κοστιζει 160.000 ευρω,περα απο το ονομα της εκαστοτε εταιρειας και την τεχνολογια-εξελιξη κτλ,πληρωνεις και την επιλογη καποιων πανακριβων και εξεζητημενων υλικων που εχουν χρησιμοποιηθει.Γι'αυτο λοιπον θα πληρωσεις ενα δισκο-πλατω 2000Ε ενω σ'ενα απλο 316 250Ε....Οταν ομως σου χρεωνουν 1000ευρω για 10λιτρα λαδι,ειναι συνωνυμο της κλοπης κι ως τετοια επρεπε να τιμωρειται κατα τη γνωμη μου.Κι επειδη στο Ελλαδισταν ο συνηγορος του πολιτη κοιμαται τον υπνο του Δικαιου,η αδιαφορια προς αυτα τα ''μαγαζια'' ειναι η πιο ενδεδειγμενη τιμωρια......
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (05-12-12), Thomelef (12-12-12)

  10. #96
    Εγγραφή
    19-11-12
    Μηνύματα
    2.007
    Thanked
    2274
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γι'αυτο λοιπον θα πληρωσεις ενα δισκο-πλατω 2000Ε ......
    Γκμ γκμ ... 6500 στην αντιπροσωπεία.

  11. #97
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γκμ γκμ ... 6500 στην αντιπροσωπεία.
    3300 για το 360.

  12. #98
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και καλα η Φερραρι πουλαει ονομα. Οι αλλοι οι απατεωνες τι ρολο βαρανε?
    https://www.ebay.de/itm/Drehzahlmess...item2c68e10d23

  13. #99
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Aν δεν ειναι καποιο θεμα που να θελει εξειδικευμενη γνωση πανω στο αμαξι ,υπαρχουν μηχανικοι για το 80% των σερβις κ βλαβων,οπως κ στα πορσε.
    δεν βρισκω το λογο,αν δεν τιθεται θεμα εγγυησης πια να πηγαινει καποιος στην αντιπροσωπεια κ ν πληρωνει, κ ας εχει τα χρηματα, καπελλο.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  14. #100
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το δισκοπλατο εχει 850 ευρο για το 360. το Ρουλεμαν ειναι ακριβο και δυστηχως πρεπει να αλλαζεται παντα, αλλα 650 ευρο.
    Η δουλεια ειναι ακριβη γιατι πρεπει να κατεβει ολο το σαζμαν,λογω κατασκευης του αυτοκινητου πραγμα δυσκολο.
    Ολα σε αντιθεση με το 355 που το δισκοπλατο εχει 1000 ευρο αλλα χρειαζεται να βγαλεις μονο προφηλακτηρα και εξατμηση για την αλλαγη οποτε η δουλεια ειναι ευκολη και φτηνη.
    Καθε αμαξι εχει τις ιδιοτροπιες του,παντως γενικως για εμενα το 360 ειναι το πιο φτηνο αλογακι σε συντηρηση.

  15. The Following 2 Users Say Thank You to race850i For This Useful Post:

    alexk (04-12-12), Thomelef (12-12-12)

Σελίδα 10 από 16 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP