Αλλος θα τα ητανε. Πανελλαδικως καπου 100κατι αυτοκινητα.
Τωρα οσο αναφορα τη συντηρηση με οντως ψαξιμο και καλο μηχανικο γλυτωνεις σημαντικα ποσα. Βεβαια αμα κανεις 4-5.000 "καλα" χιλιομετρα τον χρονο, δυσκολα πεφτεις κατω απο 8-10 χιλιαρικα για ολα. Αλλιως, για καφε και επιστροφη με 10 ευρω βενζινη και τελος. Σ αυτα τα 10 χιλιαρικα υπολογιζω 1-2 απο αστοχιες ή απατεωνιες μηχανικων. Προσφατα ανακαλυψα καποιον, γνωστο στο χωρο, με λοκγιες τιμες και σχετικη εμπειρια στο αυτοκινητο μου. Για πρωτη φορα ολα τα λεφτα που εδωσα πιασανε τοπο μεχρι δεκαρας.
Οσο για την αντιπροσωπεια ξερω οτι το 5χιλιαρο παει στανταρ και γι αυτο πολλοι εχουν φυγει ασχετα αμα ειναι υψηλοτατου οικονομικου επιπεδου. Αμα παντως καποιον δεν τον πειραζει δεν τρεχει τιποτα. Αλλωστε συμφωνα με την Ferrari, αμα ρωτας "πόσο", καλυτερα να αγορασεις αλλο αυτοκινητο. Δεκτο αλλα οι δυο κλειδαριες στισ πορτες που κολλανε σε ολα τα Μοντενα ειναι της Φιατ κι αυτο ειναι απαραδεκτο.
Ενδεικτικα οι αγωνιστικες ζαντες μου πηγαν 1800 ευρω με το φρεσκαρισμα απο ενα ταληρο που εχουν καινουργιες και η εξατμιση 1000 απο 4.000.