Δηλαδή το λίτρο το ίδιο λαδάκι όταν μπει σε ferrari κοστίζει 100 ευρώ και όταν μπει σε bmw κοστίζει 15; Γίνεται συλλεκτικό όταν μπαίνει σε Ferrari ;
Το ξαναλέω, με ferrari δεν μπορείς να την βγάλεις στο τσάμπα, άλλο αυτό όμως και άλλο να πετάνε νούμερα στην κυριολεξία και όποιον πιάσουν.
A8hnaios (03-12-12), Bellof-3 (03-12-12), dark knight (03-12-12), KalpasM3 (22-12-12), Thomelef (04-12-12)
επειδη καποια ατομα τυχαινει και εχουν τη δυνατοτητα να εχουν ακριβα αυτοκινητα... δε σημαινει οτι πρεπει να χαριζουν τα χρηματα τους στον καθε τυχαρπαστο που ζηταει τα μαλλιοκεφαλα του για ενα κιλο λαδι... δε νομιζω οτι τα εχει κανεις για πεταμα...
το castrol 10-w40 που ειναι σε συσκευασια της bmw εχει τιμη χονδρικης 5 ευρω, πωλειται κανα 15-20 ευρω το λιτρο... ηδη ειναι πανακριβο σε σχεση με την τιμη αγορας... απο που κι ως που 110 ευρω το λιτρο απο τι ειναι? τα μαζευουν απο τα καντηλια στο μικρο αγ. αντρεα?
οτι και να ναι πανω απο 20-30 ευρω τιμη αγορας για τον εμπορο δεν εχει... να πεις οτι εχει εξοδα... πληρωσε 50 να στηριξεις και την τοπικη οικονομια... αλλα οχι και 110 ρε μαγκες...
A8hnaios (03-12-12), chrisgiapz3 (05-12-12), dark knight (03-12-12), KalpasM3 (22-12-12), pilot (03-12-12), S8N (03-12-12), Thomelef (04-12-12)
Οποιος είναι ψαχτήρι στο internet και έχει κι έναν καλό μηχανικό που εμπιστεύεται, μπορεί να συντηρήσει Modena χωρίς να χρειάζεται να δίνει μια περιουσία.
Οποιος είναι εφοπλιστής και δεν έχει τι να κάνει τα λεφτά, πάει στην αντιπροσωπεία και λέει ότι θέλει αλάχτε το και πείτε μου το νουμεράκι να σας κόψω το τσεκάκι.
Τόσο απλά.
1100 ευρα μονο για λαδια ειναι οντως Μεγαλη Κλοπη!!!!
Το αμαξι περνει 8,5 λιτρα και το φιλτρο δεν κοστιζει πανω απο 50 ευρο.
1,5 εργατοωρα να κοστιζει το πολυ 100 ευρω.
Οποτε οτιδηποτε πανω απο 350 ευρω ειναι υπερβολη!
και πάρα πολλά λες...
Bitz (22-12-12)
Αλλος θα τα ητανε. Πανελλαδικως καπου 100κατι αυτοκινητα.
Τωρα οσο αναφορα τη συντηρηση με οντως ψαξιμο και καλο μηχανικο γλυτωνεις σημαντικα ποσα. Βεβαια αμα κανεις 4-5.000 "καλα" χιλιομετρα τον χρονο, δυσκολα πεφτεις κατω απο 8-10 χιλιαρικα για ολα. Αλλιως, για καφε και επιστροφη με 10 ευρω βενζινη και τελος. Σ αυτα τα 10 χιλιαρικα υπολογιζω 1-2 απο αστοχιες ή απατεωνιες μηχανικων. Προσφατα ανακαλυψα καποιον, γνωστο στο χωρο, με λοκγιες τιμες και σχετικη εμπειρια στο αυτοκινητο μου. Για πρωτη φορα ολα τα λεφτα που εδωσα πιασανε τοπο μεχρι δεκαρας.
Οσο για την αντιπροσωπεια ξερω οτι το 5χιλιαρο παει στανταρ και γι αυτο πολλοι εχουν φυγει ασχετα αμα ειναι υψηλοτατου οικονομικου επιπεδου. Αμα παντως καποιον δεν τον πειραζει δεν τρεχει τιποτα. Αλλωστε συμφωνα με την Ferrari, αμα ρωτας "πόσο", καλυτερα να αγορασεις αλλο αυτοκινητο. Δεκτο αλλα οι δυο κλειδαριες στισ πορτες που κολλανε σε ολα τα Μοντενα ειναι της Φιατ κι αυτο ειναι απαραδεκτο.
Ενδεικτικα οι αγωνιστικες ζαντες μου πηγαν 1800 ευρω με το φρεσκαρισμα απο ενα ταληρο που εχουν καινουργιες και η εξατμιση 1000 απο 4.000.
A8hnaios (03-12-12), KalpasM3 (22-12-12), Panos 316T (03-12-12), pilot (03-12-12), Thomelef (04-12-12), vagmag (19-07-15), Vasilis M3 (03-12-12)
Bitz (22-12-12)