
Αρχικό μήνυμα απο
Panos 316T
ευχαριστω για τη συμπαρασταση σας παιδια πραγματικα.
Ενω γνωριζω που χολαινει το project μου , την επαθα σαν τον Οδυσσεα με τις σειρηνες.
Πλεον παρηγοριεμαι και γω λεγοντας παλιοσιδερα ειναι , αργα ή γρηγορα θα το ξαναφτιαξω πληρωνοντας το τιμημα.
@ Νικο 1400 : αληθευει και θα σου στειλω pm
@ Θωμα το ιδιο ακριβως μου πε και ο μηχανικος μου
@ Αλεξη τα πιστονια ειναι για 16βαλβιδο οπως πολυ σωστα παρατηρησες τροποποιημενα
@Δημητρη (turbodog) πολυ σωστα οσα λες.
Απο μπεκ και μειγματα γενικα ημουν σωστος, σε αυτο που εχω καταληξει υστερα απο κουβεντα με τον καλο μου φιλο Ζωη ειναι οτι εκτος απο ρυθμιση στο δυναμομετρο, το αυτοκινητο πρεπει να βγαινει και στο δρομο(φορτιο,τελικες κλπ) για τις τελευταιες πινελιες.
Να σε κραξω εδω περα ή να περιμενω τον καφε???Περαστικα σου φιλαρακι και να μαθαινουμε οτι οποιοδηποτε μοτερ,οσο καλα προετοιμασμενο και να'ναι,σε τετοιες πιεσεις ΔΕΝ ειναι αλεξισφαιρο!
Παντως αν τ'αμαξι ειναι σωστα ρυθμισμενο στο δυναμομετρο και ο προγραμματιστης ασχοληθει σοβαρα,ειναι εντελως περιττες οι ρυθμισεις στο δρομο.Εκτος κι αν τις κανεις μονος σου σε καθε βολτα,ταξιδι που πας.Αλλιως δεν εχει νοημα...Το 90% των περιπτωσεων εχουν ηδη προσομοιωθει πανω στα ραουλα.
Παρεπιπτοντως οταν ειχα βγει προσφατα Ε.Ο. με συνοδηγο τον Bassako,μου'λεγε ''πατα ρε 5η,πατα'' και του'λεγα οτι δεν το κανω γι'αυτον ακριβως τον λογο=πολυ φορτιο!Κι ενω δουλευω μονο 1bar σ'ενα μοτερ που'χει μελετηθει ν'αντεξει 1.8bar.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....