Πλαγιολίσθηση Power Over (Υπερστροφή ισχύος)
Η τρίτη πιο διαδεδομένη μέθοδος (ίσως η πιο συνηθισμένη) είναι εκείνη που απαιτεί την ισχύ του κινητήρα να έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο οδηγός φρενάρει και πάλι στο Breaking Point, ενώ φρενάρει και στη διάρκεια του turn in, χωρίς να πατάει το πεντάλ του γκαζιού, αν δε φτάσει το αυτοκίνητο αργά στο Apex (late Apex) ή στην αρχή του Turn Out.
Φρενάρουμε κανονικά στο Braking Point και πιο ομαλά στο turn in, κατεβάζοντας παράλληλα ταχύτητα, χωρίς να αφήνουμε συμπλέκτη, ώστε να μην παρουσιαστεί υπερστροφή.
Διαγράφουμε τη στροφή με το τιμόνι. Η μεταφορά του βάρους εμπρός μπορεί να προκαλέσει ελαφρά υποστροφή, αλλά όχι επικίνδυνη.
Περνώντας από το Apex κάνουμε αποσύμπλεξη, ώστε να ισορροπήσει το αυτοκίνητο εμφανίζοντας ελαφρά υπερστροφή.
Στην έξοδο του Apex (late Apex) βγαίνουμε με full throttle (όλο το γκάζι) υπερστρέφοντας.
Εδώ χρειάζεται υπομονή, μέχρι ο οδηγός να πατήσει το γκάζι. Αν ο οδηγός πιέσει το γκάζι στο Apex, υπάρχει πιθανότητα να υπερστρέψει πολύ και θα πρέπει να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο τετ-α-κε.
πηγη: autotriti