Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: Αναρτήσεις σε Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντως τα κιλα του ελατηριου εχουν αμεση σχεση με την βαλβιδα του αμορτισέρ και αυτό για να υπάρχει μια συνεργασια μεταξυ ελατηριου και αμορτισερ.

    Εαν μια αναρτηση πχ Νιτρον NTR ειναι κατασκευασμενη για 80ΝΜ ελατηριο τοτε το αμορτισερ ειναι ρυθμισμενο γι αυτα περιπου τα κιλά και με ενα περιθωριο μαλον 20NM πανω-κατω για να υπαρχει μια σωστη συνεργασία μεταξυ του ελατηριου και του αμορτισερ μεσω του βαλβιδίσματος.

    Στην δικια μου αναρτηση είχαμε παραγγηλει τα ελατηρια και τα κιλα τους, μαζι με την κατασκευη της αναρτησης.
    Ισως το ιδιο να γινεται και με την Ohlins και να προσαρμοζουν την λειτουργια της αναρτησης συμφωνα με τα ελατηρια που θελει ο πελάτης.

    Υπάρχει και η περιπτωση, λογο του οτι η Ohlins ειναι κορυφαια αναρτηση σε ποιοτητα και τεχνολογια, να μην χρειαζεται να υπαρχει οποιαδηποτε προσαρμογη της βαλβιδας μεσω του τροπου που δουλευει η βαλβιδα και το εμβολο της συγκεκριμενης αναρτησης.

    Επειδη πιο πανω ο Αλεξης εγραψε για το body roll που νιωθει με την μαμα αναρτηση του CSL και μιας και μιλαμε για λιγα κιλα ελατηριων, να πω εδω οτι σιγουρα το φαινομενο αυτό θα μειωθει αισθητα με μια aftermarket αναρτηση και με το χαμηλομα του αυτοκινητου.
    Ομως, το ρολλ εχει να κανει ΚΑΙ με τις προδιαγραφες των ελατηριων .
    M3 CSL

  2. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (29-11-12), gnx (30-11-12), Thomelef (29-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σήμερα μίλησα κατ'ευθείαν με Ohlins, με τον R&D manager των αγωνιστικών αναρτήσεων για αυτοκίνητα.
    Για τα ελατήρια αυτός είπε ότι θα χρειαστώ 10-14 κιλά εμπρός και τα μισά πίσω άν είναι coilover. Στην περίπτωσή μου θα πρέπει να υπολογίσω τα κιλά για το πίσω.

    Επίσης, με έβαλε σε επικοινωνία με τον Μπάμπη Κολιγιάννη, Έλληνας που πλέον δουλεύει στην αντιπροσωπεία της Ohlins στην Γερμανία.
    Ο Μπάμπης ήταν ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και πριν 2 χρόνια πήγε στη Γερμανία. Μάλιστα είχαμε γνωριστεί πολλά χρόνια πριν στην Ελλάδα.
    Τι μικρός που είναι ο κόσμος τελικά !
    Και φυσικά μίλησα με τον Μπάμπη σήμερα και με εξυπηρέτησε πολύ. Βασικά το Γενάρη που θα έχει το κιτ Road & Track στα χέρια του, θα κάνει τις μετρήσεις να δει τι πρέπει να κάνουμε για να ταιριάξει το TTX46 clubsport εμπρός.
    Φανταστικός γνώστης και πολύ εξυπηρετικός, τι να πω είμαι πολύ χαρούμενος έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα.

    Κάτι άλλο.
    Ο R&D manager μου έλεγε για μια σύγκριση που κάνανε πριν λίγο καιρό για το κιτ road & track, με Porsche 997 GT2 RS.
    Η σύγκριση ήταν μεταξύ της εργοστασιακής PASM ανάρτησης, της KW Variant 3 και της Ohlins Road & Track.
    Είχαν οδηγό αγώνων να δοκιμάσει χρόνους κτλ και επίσης δοκίμασε ο ίδιος και άλλοι συνάδελφοί του από Ohlins.
    Ο γύρος ήταν περίπου στο ένα λεπτό και κάτι.
    Η KW μείωσε 0.5 δευτερολέπτου και η Ohlins 1.5 δευτερόλεπτο.
    Τραγική διαφορά για ίδιες συνθήκες κτλ.
    Μου είπε ότι η διαφορά επαναλήφθηκε από όλους όσους δοκιμάσανε, παρ'όλο που δεν γυρνούσαν στον ίδιο ρυθμό, αλλά η βελτίωση ήταν αντίστοιχη.
    Τον ρώτησα φυσικά τι διαφορά πιστεύει θα έκανε το TTX κιτ στην ίδια περίπτωση.
    Πιστεύει ότι 3 δευτερόλεπτα θα ήταν εφικτά, μιας και η ανάρτηση είναι πραγματικά εκπληκτική.
    Βέβαια ξεκαθάρισε ότι από άποψη άνεσης, απλά την ξεχνάς με την ΤΤΧ.
    Επίσης, μιας και αγωνιστική δεν έχει προστασία από αλάτια κτλ.

    Όλα βαίνουν καλώς λοιπόν.


    Βρήκα μια συνέντευξη του Μπάμπη https://library.techlink.gr/4t/artic...&article=10241

  4. The Following 7 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    bill_m3 (29-11-12), chief (30-11-12), EVERGET (29-11-12), soc12r (29-11-12), steliosm46 (04-01-13), Thomelef (29-11-12), Vassilis ///M (29-11-12)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP