Σελίδα 11 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 101 έως 110 από 131

Θέμα: [E46] φλατζα ??

  1. #101
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Exclamation

    Μια σημειωση αφου το θρεντ ειναι και για να μαθαινουμε.
    Στην φωτο πιο πανω ο μηχανικος δεν τροχίζει !!
    Ενα ρουχο εχει εκει και καθαριζει.
    M3 CSL

  2. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    doctore (22-11-12), ga41 (22-11-12)

  3. #102
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα μηχανήματα είναι για να δουλεύουν,για να χαλάνε,για να τα λύνουμε και να τα ξαναδένουμε..δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αρκεί αυτός που κάνει να ξέρει τι του γίνεται.
    Όλα μια χαρά θα είναι Χριστόφορε, θα λυθεί το πρόβλημα.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    BILL007 (23-11-12), Bitz (23-11-12), chief (22-11-12)

  5. #103
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ο μηχανικός σου τι συμπέρασμα έβγαλε για την αιτία της υπερθέρμανσης;
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. #104
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Thumbs up

    -Το μπλοκ τσεκαριστικε απ το ρεκτιφιε και ειναι οκ
    -Η κεφαλη μπηκε στην πιεση και δεν εχει κανενα ραγισμα ή κατι αλλο

    -Η φλατζα είχε προβλημα.

    Η μεταλλική φλατζα αποτελειτε απο τρεις μεταλλικες στρωσεις.
    Ειχα γραψει οτι με την αφη, μου φαινόταν πολυ λέπτη ειδικα μεταξυ 5ου-6ου.
    Φανηκε οτι μεταξυ 4ου-5ου και 5ου-6ου το μεσαίο μεταλλικό φύλλο ήταν κομμένο.

    Αυριο θα γινει το ελαχιστο δυνατο πλανιαρισμα που ειναι μισο δεκατο του χιλιοστου και θα δουμε αν χρειαστει παραπάνω.







    M3 CSL

  7. The Following 14 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (22-11-12), aristent (22-11-12), BILL007 (23-11-12), bill_m3 (22-11-12), doctore (22-11-12), GiannisRob (23-11-12), imolarot (23-11-12), Kostas_1 (22-11-12), Panos 316T (23-11-12), pilot (24-11-12), soc12r (23-11-12), STREETRACING (22-11-12), Thomelef (22-11-12), Vassilis ///M (07-09-15)

  8. #105
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επιτελους ρε φιλε να μπει μια λογικη.

    Η μεγαλυτερη επιτυχια σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να βρεθει το προβλημα. Τωρα αργα βηματα και υπομονη για καλο δεσιμο.

    Ξερω δεν κρατιεσαι, αλλα αντε κοντευει

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    aristent (22-11-12), BILL007 (23-11-12), chief (22-11-12)

  10. #106
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χριστόφορε αυτό ακριβώς το πρόβλημα εντοπίζεται με το leak down test.

    Πως και δεν το έπιασε ο μηχανικός σου ?

  11. #107
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αλεξ απ οτι σου ειπα και στο τηλεφωνο, το τεστ το καναμε καπως λανθασμενα βλέποντας την αντιδραση του νερου στο δοχειο αντι για την πτωση της πιεσης του αερα που βάλαμε στους κυλινδρους.
    Παντως, επειδη ειμουν μπροστα την ωρα που καναμε το τεστ δεν ειχαμε καμια ενδειξη απο το παγουρι ρου νερου.
    Το πιο πιθανόν να το εντοπιζαμε πιο γρηγορα αν γινοταν σωστα το τεστ βλεπωντας την πτωση στην πιεση του αερα.

    Δεν ειμαι μηχανικός και οι γνωσεις μου στα μηχανολογικα ειναι περιορισμενες. Ομως απορω και εγω για το ποση συμπιεση μπορει να χανει το αμαξι απο μια φλατζα που φαινομενικα απο τις δυο πλευρες φαινοταν χωρις προβλημα και επρεπε να την ανοιξουμε προσεκτικα για να δουμε οτι εχει σχισμενο το μεσαίο φύλλο.
    M3 CSL

  12. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (23-11-12), Kostas_1 (23-11-12)

  13. #108
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μάλιστα, έτσι εξηγείται.
    Τότε αυτό είναι με βεβαιότητα το πρόβλημα.

    Χριστόφορε, όπως σου είπα φλάσαρε το πρόγραμμα γιατί κάτι με κάνει να πιστεύω ότι έχει πρόγραμμα...
    Το CSL δουλεύει πολύ φτωχό ψηλά και μερικοί το φτωχαίνουν και άλλο.
    Και μετά παίρνεις τη φλάτζα στα χέρια.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    BILL007 (23-11-12), STREETRACING (23-11-12)

  15. #109
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα φλασάρω το προγραμμα ξανα και οταν βρω ωρα θα βαλω λιστα ολα τα εξαρτηματα που θα αλλαξω ειτε γιατι χρειαζεται, ειτε που θα αλλαξω προληπτικά.

    Η κεφαλη ηρθε απο το μηχανουργειο.
    Ευτυχως δεν ειχε κανενα στραβωμα για να χρειαστει πλανιαρισμα.
    Εγινε μονο ενα πολυ ψιλο καθαρισμα μισό δεκατο του χιλιοστου.
    M3 CSL

  16. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (23-11-12), STREETRACING (23-11-12)

  17. #110
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δεν είναι απαραίτητο να έχει προγραμμα το αμάξι για φλατζα.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

Σελίδα 11 από 14 ΠρώτηΠρώτη ... 910111213 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP