Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλά σώθηκες τώρα,βρήκες τον Βασίλη! Αν δεν το κάνεις 30άρι μέχρι το καλοκαίρι θαύμα θα είναι
    Πλάκα κάνω φίλε έτσι? Σίγουρα θα σε βοηθήσει ο Βασίλης όπως μπορεί
    Και εγώ μόνος φτιάχνω στο αμάξι τουλάχιστον τα βασικά θα δεις ότι το 46αρι
    είναι πολύ εύκολο στην συντήρηση και με λογικότατο κόστος για να μην πω
    φθηνό σε σύγκριση με άλλες μάρκες
    Τι έχει το κύκλωμα ψύξης έχεις διαροή?

  2. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Vassilis ///M (21-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    20-11-12
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    50
    Thanked
    18
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φίλε Βασίλη δεν πηγαίνω σε συνεργείο, το φτιάχνω μόνος μου. Νίκο valvetronic, δεν έχει τίποτα το κύκλωμα ψύξης απλά θέλω να ξέρω τι ακριβώς εξαρτήματα έχει, τι σχεδιασμό έχει προκειμένου επεμβαίνω όποτε χρειαστεί. Σίγουρα ενδέχεται να σας κουράσω με ερωτήσεις αλλά πώς να το κάνουμε η μπέμπα είναι κούκλα. Αφήστε τους άλλους να νομίζουν ότι έχουν αυτοκίνητα.
    Αυτό που θέλω να φτιάξω σύντομα είναι να αλλάξω γλίστρα στην καδένα γιατί έχει 180.000 χλμ και το έφερα από Γερμανία το 2011. Οπότε θέλω να του βάλω σειρά, μέχρι τώρα άλλαξα λάδια στο κιβώτιο MTF TL-1, διαφορικό 75W140, μηχανή 0-30, υγρά φρένων DOT 4, όλους τους πολλαπλασιαστές γιατί μου έκαψε τον έναν, όλα τα φίλτρα βενζίνης – λαδιού – αέρα καμπίνας, το μόνο που δεν άλλαξα είναι τα νερά στο ψυγείο επειδή δεν ξέρω πως λειτουργεί το όλο κύκλωμα, επίσης άλλαξα το εμπρός αριστερό ψαλίδι και τα δύο εμπρός συνεμπλόκ γιατί χτυπούσε κάτω από τα πόδια μου στο πάτωμα και πράγματι το ψαλίδι ήταν για πέταμα, παρόλα αυτά όμως επειδή η BMW έφτιαξε αυτοκίνητα για πολλά χρόνια ζωής στο δρόμο δεν έδειχνε τίποτα.

  4. The Following User Says Thank You to nikpapas44 For This Useful Post:

    Vassilis ///M (21-11-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς για το κύκλωμα ψύξης δεν γνωρίζω κι εγώ πολλά πέραν των βασικών....
    Πάντως αν θες κάποιο αξιόπιστο συνεργείο με γνώσεις πάνω στο αντικείμενο και με εμπειρία 30 φεύγα χρόνων για κάποιον τυχόν έλεγχο, πες μου να σε βοηθήσω...

    Υ.Γ.: Βάλε φωτό απο το εργαλείο....Οπωσδήποτε....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Vassilis ///M : 21-11-12 στις 23:35

  6. #4
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αφού άλλαξες τα υγρά φρένων μηδένισε και τον αντίστοιχο μετρητή στο καντράν.
    Το κύκλωμα ψύξης δεν έχει κάτι ιδιαίτερο,αυτό που ξέρω είναι για την εξαέρωση
    έχει μια πλαστική σταυρόβιδα στο πάνω το κολάρο μπροστά από το δοχείο διαστολής.
    Επίσης ρίξε και μια ματιά εδώ για να έχεις και μια εικόνα από αυτό το πρόβλημα!

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=12150

  7. The Following User Says Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    Vassilis ///M (22-11-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP