Gadget είναι...
προσωπικά μου άρεσε και το πήρα.
η όλη φάση Performance είναι φοβερή... όλο το bodykit. το μόνο που δεν θα έβαζα είναι τα καθίσματα
Nick bmwlover (05-12-12), Ptboul (21-11-12)
Πληροφοριακά,επειδή το είχα ψάξει λίγο στο παρελθόν,τα Performance καθίσματα για Ε90 κλπ. (όπως και τα αντίστοιχα buckets που μπαίνουν στο ΜΙΝΙ John Cooper Works) πρέπει να είναι παραλλαγές του καθίσματος Recaro Sportster CS, custom-made για τη σειρά BMW Performance.
Είχα ρωτήσει στην εδώ αντιπροσωπεία της Recaro,αλλά οι τιμές μου είχαν φανεί από άλλον πλανήτη.Λογικά πρέπει να αλλάζουν και οι βάσεις-σιδηρόδρομοι.
Επίσης,με προβλημάτισε το γεγονός ότι, λόγω διογκωμένης πλάτης,το πιθανότερο είναι να περιορίζουν αισθητά τον χώρο πίσω.
Πάντως,σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα αξεσουάρ εσωτερικού Performance από alcantara,είναι ΑΛΛΗ φάση.
Γνώμη μου,μόνο αν βρεις μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση αξίζει.
Περί ορέξεως βέβαια...
Εδώ και έναν μήνα έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου το Performance τιμόνι, όχι το εικονιζόμενο στο video, αλλά τη version 1, η οποία έχει μεν λιγότερες λειτουργίες,αλλά, κατά τη γνώμη μου, είναι πιο διακριτική και ταιριάζει καλύτερα με τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, δεδομένου ότι η γραμματοσειρά της είναι στο κλασικό πορτοκαλί της BMW.
Το τιμόνι απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
Έχουμε και λέμε:
1.Εξαιρετικό feeling και grip, λόγω της αλκαντάρας.
2.Πραγματικά αγωνιστική εμφάνιση, απόλυτα εναρμονισμένη με το όλο στυλ της BMW.
3.Πολλές και χρήσιμες ενδείξεις, εύκολα προσβάσιμες,όπως:
α.Χρονόμετρο
β.Γυρολόγιο (lap timer) και χρονόμετρο 400m.
γ.Real-time επιταχυνσιόμετρο (G-meter), πλευρικής και εγκάρσιας επιτάχυνσης (κρατάει τη μέγιστη τιμή αποθηκευμένη για 2 δευτερόλεπτα).
δ.Real-time απεικόνιση θερμοκρασίας λαδιού και νερού (όπως προειπώθηκε, πολύ χρήσιμο, ώστε να γνωρίζεις πότε το αυτοκίνητο έχει φθάσει σε μια ικανοποιητική θερμοκρασία λειτουργίας,πριν το ζορίσεις).
ε.Shift-light ρυθμιζόμενο στις στροφές που επιθυμείς.
Το σημαντικότερο,κατά τη γνώμη μου, όλα είναι εργονομικά τακτοποιημένα και δεν σου αποσπούν την προσοχή από το δρόμο.
Όλα αυτά ίσως ακούγονται λίγο υπερβολικά, αλλά μόνο αν οδηγήσει κάποιος με το συγκεκριμένο τιμόνι μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Το κρίμα στην υπόθεση είναι ότι, δεδομένου ότι το τιμόνι συνδέεται στην ECU και από εκεί αντλεί δεδομένα, τα αυτοκίνητά μας προφανώς διαθέτουν από το εργοστάσιο αισθητήρες που μπορούν να μας δώσουν πληροφορίες για όλα τα παραπάνω, αλλά αν δεν έχεις το συγκεκριμένο τιμόνι ή δεν τοποθετήσεις έξτρα οργανάκια (παρωχημένο, πλέον, κατά την άποψή μου), δεν μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.
alexk (21-11-12), aristent (21-11-12), chrisgiapz3 (05-12-12), drbiloukos (05-12-12), GiannisRob (21-11-12), Ptboul (21-11-12), Thomelef (21-11-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (21-11-12)