Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 364

Θέμα: [E36] 328 drift project

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μετα απο 2 φορες πιστα,μια χαλαρα,διερευνητικα και μια 2η που πηγα με σκοπο να δω τι κανει,αποφασιστηκαν καποιες αλλαγες κυριως με σκοπο την μειωση του (αρκετου) lag κατω απο τις 3500σαλ,αναμενομενο ομως λογω της GT35...Αλλαχτηκε το ελατηριο του εξτερναλ με σκληροτερο κι εκει που ανοιγε ηδη απο το 0.4bar,τωρα αφηνει τα καυσαερια να σηκωσουν αμεσως 0.8bar και μετα ανοιγει για να ελεγξει την περαιτερω ανοδο της μεχρι το 1.0bar που ειναι σεταρισμενο.Ηδη οι πρωτες δοκιμες στο δρομο,δειχνουν τ'αμαξι πιο αποτομο,πιο γρηγορο στις ρεπριζ του κι ελαχιστα λιγοτερο λαγκαρισμα στην αλλαγη 2ας-3ης...Συντομα θα αντικατασταθει και το μαντεμι της τουρμπινας με λιγο μικροτερο,με σκοπο να κερδισουμε 300-500σαλ νωριτερα τουρμπισμα και με τη νεα εισαγωγη να δουλεψουμε πιεση 1.2-1.3bar.Τ'αμαξι θα στηθει με γνωμονα να πλαναρει παντου και παντα με 3η,ειτε ειναι στο καρτοδρομο,ειτε σε πολυ πιο ανοικτη πιστα γι'αυτο και θελω ν'αποφυγω να κοντυνω περαιτερω το διαφορικο προς το παρον.

    Συντομα παει για roll cage και καποια στιγμη πρεπει να φτιαξω αυτη τη γαμω-2α που δεν μπαινει στις αριστερες στροφες....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    aggelosmk2 (02-12-12), Bassakos (20-11-12), BILL007 (08-12-12), Dr. Yamastura (02-12-12), nik200 (20-11-12), Panos 316T (21-11-12), steliose36 (20-11-12), Thomelef (21-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ωραιος!!!
    με το καλο να το φταξεις Μιχαλη!

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.335
    Thanked
    7390
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    μιχαλη εγω θα ελεγα..μια μια τις αλλαγες..ουτως ωστε και να μην μπαινεις σε εξοδα..και να πηγαινεις στην πιστα να βλεπεις τις διαφορες σε καθε αλλαγη..γιατι ο δρομος δεν ειναι ακριβως ενδεικτικος..αρα φτιαξε πρωτα να εχεις αρκετη πιεση...0.8 δηλαδη στο πατα...πιστευω θα δεις μεγαλη διαφορα...ελπιζω αυτο να σου λυσει ενα μεγαλο μερος του προβληματος αποδοσης...!

    υγ..οχι τιποτε αλλο, αλλα διοτι εχουμε και διπλο να κανουμε...

  5. #4
    Εγγραφή
    11-11-11
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων

    και καποια στιγμη πρεπει να φτιαξω αυτη τη γαμω-2α που δεν μπαινει στις αριστερες στροφες....
    τι εννοεις?

  6. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andrease30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι εννοεις?
    Αντρεα,φοραω σασμαν 316,με μοτερ 6κυλινδρο και διαφορικο 6κυλινδρου.Το μοχλικο συστημα λοιπον του 4κυλινδρου ειναι 2cm μακρυτερο,με αποτελεσμα να κουμπωνουν ολες οι ταχυτητες,ενα κλικ πιο πισω απο το κανονικο.7 χρονια το'χω ετσι,δεν μ'ενοχλουσε,μονο οταν ηταν κρυο ισως πεταγε τη 2α αλλα μεχρι εκει....Στην πιστα ομως,οταν πλαγιολισθαινω στις αριστερες με 3η και θελω να κατεβασω,δεν φτανει να κουμπωσει η 2α με τιποτα!!Αγορασα μοχλικο κοντυτερο 6κυλινδρου αλλα ηταν εντελως διαφορετικες οι βασεις του πανω στο σασμαν(εμπαινε αριστερα,εμενα εχει βασεις δεξια).Οποτε πρεπει να τροποποιηθει το ιδιο μοχλικο για να κουμπωνουν σωστα,παρεα μ'ενα σετ πολυουρεθανικων βασεων σασμαν......
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  7. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αντρεα,φοραω σασμαν 316,με μοτερ 6κυλινδρο και διαφορικο 6κυλινδρου.Το μοχλικο συστημα λοιπον του 4κυλινδρου ειναι 2cm μακρυτερο,με αποτελεσμα να κουμπωνουν ολες οι ταχυτητες,ενα κλικ πιο πισω απο το κανονικο.7 χρονια το'χω ετσι,δεν μ'ενοχλουσε,μονο οταν ηταν κρυο ισως πεταγε τη 2α αλλα μεχρι εκει....Στην πιστα ομως,οταν πλαγιολισθαινω στις αριστερες με 3η και θελω να κατεβασω,δεν φτανει να κουμπωσει η 2α με τιποτα!!Αγορασα μοχλικο κοντυτερο 6κυλινδρου αλλα ηταν εντελως διαφορετικες οι βασεις του πανω στο σασμαν(εμπαινε αριστερα,εμενα εχει βασεις δεξια).Οποτε πρεπει να τροποποιηθει το ιδιο μοχλικο για να κουμπωνουν σωστα,παρεα μ'ενα σετ πολυουρεθανικων βασεων σασμαν......
    Με βαση το παραπανω προβλημα,εγινε μια κινηση μπας και μειωθουν οι μετακινησεις του σασμαν και γλυτωσουμε το κοψε-ραψε του μοχλικου.Εβαλα λοιπον πολυουρεθανικες βασεις σασμαν και πηγαμε πιστα!Κανα μηνα νωριτερα,ειχα αλλαξει και ελατηριο external σκληροτερο,οποτε πηγαμε για δοκιμες.Με την 1η επαφη τ'αμαξι βελτιωθηκε αισθητα,τουρμπιζε πιο αμεσα,μειωθηκε αισθητα το λαγκαρισμα και καταφερα πλεον να βγαζω ανετα την πιστα και με αυξημενη ταχυτητα απο την τελευταια φορα.....Ομως για καποιο λογο μου πεταγε συνεχεια τα κολαρα!!!2 γυρους και ΠΑΦ!!Ξεκινησε με του I/C και αφου το σφιξαμε,πεταγε το επομενο,μεχρι και της πεταλουδας!!Το αποδωσαμε στις σκληροτερες βασεις του σασμαν,που αναγκαζαν το μοτερ να παιρνει ολη την ταλαντωση......
    Σημερα στο συνεργειο ομως αποκαλυφθηκε η αληθεια:οι πολυκαιρισμενες βασεις του μοτερ,ειχαν παραδωσει πνευμα,ηταν πετσοκομμενες,ενω στη μια ειχαν κλωτσησει και οι βιδες της!!Εντελως στον αερα το μοτερ!Αλλαχτηκαν με νεες απο Μ3,ενω γινανε και πονταρισιες στις σωληνωσεις,ωστε να μην γλυστρανε απο τη θεση τους οι κολιεδες....Τη Δευτερα φτιαχνω και το μοχλικο και ειμαστε ετοιμοι παλι για πιστα

    Υ.γ1 Παρεπιπτοντως αποφασισα ν'αλλαξω και το μαντεμι της τουρμπινας με μικροτερο,με σκοπο να τουρμπιζει νωριτερα τ'αμαξι,πιθανον κατω απο τις 3000σαλ αλλα και η πιεση θ''ανεβει στο 1.3-1.5bar απο 1bar που δουλευει τωρα.

    Υ.γ2 Δοκιμασα λαστιχα 215/40R17 αντι για 225/45 με σκοπο να προσομοιασω το κοντυτερο βημα.Αναλογικα βγαινει σαν να φοραω 4.07(3.46 φοραω τωρα) αλλα δεν ειναι η ιδια επιδραση οπως αν αλλαζα τα γραναζια.....Διαπιστωσα οτι ναι μεν γυρναγε ευκολοτερα και ανεβαζε γρηγοροτερα στροφες σε μερικα σημεια, αλλα λογω μειωσης φορτιου στο μοτερ,τουρμπιζε ελαχιστα αργοτερα,επαληθευοντας την θεωρια μου,οτι το κοντο βημα δεν ευνοει τα τουρμπατα.Οποτε παραμενω στο 3.46 που το θεωρω αυτη τη στιγμη ιδανικο συνδυασμο,αναμεσα στο lag και την αποκριση στο γκαζι....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following 9 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    aggelosmk2 (28-12-12), alexk (28-12-12), Bassakos (28-12-12), nik200 (28-12-12), Panos 316T (28-12-12), S8N (28-12-12), Thomelef (28-12-12), Vasilis M3 (29-12-12), Βασιλης (20-07-14)

  9. #7
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Stunt Mike;350298]Με βαση το παραπανω προβλημα,εγινε μια κινηση μπας και μειωθουν οι μετακινησεις του σασμαν και γλυτωσουμε το κοψε-ραψε του μοχλικου.Εβαλα λοιπον πολυουρεθανικες βασεις σασμαν και πηγαμε πιστα!Κανα μηνα νωριτερα,ειχα αλλαξει και ελατηριο external σκληροτερο,οποτε πηγαμε για δοκιμες.Με την 1η επαφη τ'αμαξι βελτιωθηκε αισθητα,τουρμπιζε πιο αμεσα,μειωθηκε αισθητα το λαγκαρισμα και καταφερα πλεον να βγαζω ανετα την πιστα και με αυξημενη ταχυτητα απο την τελευταια φορα.....Ομως για καποιο λογο μου πεταγε συνεχεια τα κολαρα!!!2 γυρους και ΠΑΦ!!Ξεκινησε με του I/C και αφου το σφιξαμε,πεταγε το επομενο,μεχρι και της πεταλουδας!!Το αποδωσαμε στις σκληροτερες βασεις του σασμαν,που αναγκαζαν το μοτερ να παιρνει ολη την ταλαντωση......
    Σημερα στο συνεργειο ομως αποκαλυφθηκε η αληθεια:οι πολυκαιρισμενες βασεις του μοτερ,ειχαν παραδωσει πνευμα,ηταν πετσοκομμενες,ενω στη μια ειχαν κλωτσησει και οι βιδες της!!Εντελως στον αερα το μοτερ!Αλλαχτηκαν με νεες απο Μ3,ενω γινανε και πονταρισιες στις σωληνωσεις,ωστε να μην γλυστρανε απο τη θεση τους οι κολιεδες....

    Μιχάλη ειχαμε μιλησει καποια στιγμη για τις βασεις του μοτερ και σου ειχα προτεινει να βαλεις πολυουρεθανης........του m3 που εβαλες ομως ειναι πιο ψηλες σε υψος απο τον απλων εξακυλινδρων και η νοητη ευθεια μοτερ-σασμαν αξονα εχουν διαφορα......αρκετη θα ελεγα με οτι αυτο σημαινει.....!!!!!!! Τελος για τα κολαρα υπαρχει εκτονοτικο που κανει ''χείλι'' λίγο μετα την σωλήνα και ο κολιες δεν δεν βγαινει με τιποτα!

  10. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιχάλη ειχαμε μιλησει καποια στιγμη για τις βασεις του μοτερ και σου ειχα προτεινει να βαλεις πολυουρεθανης........του m3 που εβαλες ομως ειναι πιο ψηλες σε υψος απο τον απλων εξακυλινδρων και η νοητη ευθεια μοτερ-σασμαν αξονα εχουν διαφορα......αρκετη θα ελεγα με οτι αυτο σημαινει.....!!!!!!! Τελος για τα κολαρα υπαρχει εκτονοτικο που κανει ''χείλι'' λίγο μετα την σωλήνα και ο κολιες δεν δεν βγαινει με τιποτα![/QUOTE]

    Ναι,το θυμαμαι,εβαλα ομως πολυουρεθανικες τις 2 στο σασμαν και προτιμησα εργοστασιακες βασεις στο μοτερ,για ν'αποφυγω τους υπερβολικους κραδασμους.Δεν παρατηρησα ομως,ουτε κι ο μηχανικος μου,καποια διαφορα ''υψους'' στις βασεις του Μ3....Στην αρχη ειχα παρει βασεις για 328,αλλα μου φανηκαν μαλακές και τις εστειλα πισω και πηρα για Μ3.Ειχαν μεγαλη διαφορα στη σκληροτητα.Παντως και φιλος μου με 328,φοραει βασεις μοτερ για Μ3 και δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα.Μου φαινεται παντως απιθανο,το Μ3 να'χει ψηλοτερο κεντρο βαρους του μοτερ απο τ'απλα 6κυλινδρα.Για ποιο λογο?Για δωσε info βρε Κωστη...
    Οσον αφορα τα κολαρα,εγιναν πλεον πονταρισιες στις σωληνωσεις οποτε δεν φευγουν με τιποτα!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  11. #9
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιχάλη ειχαμε μιλησει καποια στιγμη για τις βασεις του μοτερ και σου ειχα προτεινει να βαλεις πολυουρεθανης........του m3 που εβαλες ομως ειναι πιο ψηλες σε υψος απο τον απλων εξακυλινδρων και η νοητη ευθεια μοτερ-σασμαν αξονα εχουν διαφορα......αρκετη θα ελεγα με οτι αυτο σημαινει.....!!!!!!! Τελος για τα κολαρα υπαρχει εκτονοτικο που κανει ''χείλι'' λίγο μετα την σωλήνα και ο κολιες δεν δεν βγαινει με τιποτα!
    Ναι,το θυμαμαι,εβαλα ομως πολυουρεθανικες τις 2 στο σασμαν και προτιμησα εργοστασιακες βασεις στο μοτερ,για ν'αποφυγω τους υπερβολικους κραδασμους.Δεν παρατηρησα ομως,ουτε κι ο μηχανικος μου,καποια διαφορα ''υψους'' στις βασεις του Μ3....Στην αρχη ειχα παρει βασεις για 328,αλλα μου φανηκαν μαλακές και τις εστειλα πισω και πηρα για Μ3.Ειχαν μεγαλη διαφορα στη σκληροτητα.Παντως και φιλος μου με 328,φοραει βασεις μοτερ για Μ3 και δεν εχει αντιμετωπισει προβλημα.Μου φαινεται παντως απιθανο,το Μ3 να'χει ψηλοτερο κεντρο βαρους του μοτερ απο τ'απλα 6κυλινδρα.Για ποιο λογο?Για δωσε info βρε Κωστη...
    Οσον αφορα τα κολαρα,εγιναν πλεον πονταρισιες στις σωληνωσεις οποτε δεν φευγουν με τιποτα!
    Μιχαλη ψαχνοντας για βασεις του μοτερ πηγα σε επισημο καταστημα bmw και ετυχε ο υπαλληλος να ειναι γνωστος κι ετσι εκανα την συγκριση των απλων εξακυλινδρων και του m3 επιτοπου κι οντως η διαφορα ειναι εμφανης......κι ετσι πηρα τις AGK λιγο σκληρες βεβαια αλλα τις συνηθισα! Λογικα θα καθεται και το μοτερ πιο ψηλα......με οτι αυτο συνεπαγεται!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 30-12-12 στις 15:56

  12. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    BILL007 (30-12-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP