Μετα απο 2 φορες πιστα,μια χαλαρα,διερευνητικα και μια 2η που πηγα με σκοπο να δω τι κανει,αποφασιστηκαν καποιες αλλαγες κυριως με σκοπο την μειωση του (αρκετου) lag κατω απο τις 3500σαλ,αναμενομενο ομως λογω της GT35...Αλλαχτηκε το ελατηριο του εξτερναλ με σκληροτερο κι εκει που ανοιγε ηδη απο το 0.4bar,τωρα αφηνει τα καυσαερια να σηκωσουν αμεσως 0.8bar και μετα ανοιγει για να ελεγξει την περαιτερω ανοδο της μεχρι το 1.0bar που ειναι σεταρισμενο.Ηδη οι πρωτες δοκιμες στο δρομο,δειχνουν τ'αμαξι πιο αποτομο,πιο γρηγορο στις ρεπριζ του κι ελαχιστα λιγοτερο λαγκαρισμα στην αλλαγη 2ας-3ης...Συντομα θα αντικατασταθει και το μαντεμι της τουρμπινας με λιγο μικροτερο,με σκοπο να κερδισουμε 300-500σαλ νωριτερα τουρμπισμα και με τη νεα εισαγωγη να δουλεψουμε πιεση 1.2-1.3bar.Τ'αμαξι θα στηθει με γνωμονα να πλαναρει παντου και παντα με 3η,ειτε ειναι στο καρτοδρομο,ειτε σε πολυ πιο ανοικτη πιστα γι'αυτο και θελω ν'αποφυγω να κοντυνω περαιτερω το διαφορικο προς το παρον.
Συντομα παει για roll cage και καποια στιγμη πρεπει να φτιαξω αυτη τη γαμω-2α που δεν μπαινει στις αριστερες στροφες....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....