-
Απορίες για αγορά Μ5 Ε60
Πρώτο μου Post στο φόρουμ και πρώτα απ' όλα θέλω να σας συγχαρώ για τις τόσο χρήσιμες πληροφορίες που δίνετε ειδικά από τους γνώστες του "αθλήματος".
Εχω βάλει λοιπόν (μεταξύ άλλων) στο στόχαστρο ένα Μ5 Ε60 του 2007
Για να μην σας κουράζω με τα προκαταρκτικά προχωρώ απ' ευθείας στις ερωτήσεις:
1) θα ήθελα να μου πείτε στα πόσα χιλιάδες χιλ. είναι -κατά το εργοστάσιο- η ζωή του δίσκου.
2) επειδή κατά 99% δεν παίρνεις Μ5 για βόλτα στο πάρκο , μπορεί να ελεχθεί στο κομπιούτερ το υπόλοιπο ποσοστό του δίσκου; (όπως γίνεται π.χ. στα maserati, ferrari Κλπ) ή αγοράζεις και κάνεις τον σταυρό σου μην τυχόν την επόμενη μέρα σκάσεις 2500+
3) Για εξονυχιστικό έλεγχο, τι προτείνετε; αντιπροσωπεία ή ανεξάρτητο εξειδικευμένο ; (γνωστός μου έχει προτείνει τον Θ.Τακόρη) Αν υπάρχει πρόβλημα με τυχόν διαφήμιση κλπ, στείλτε μου και πμ με τις προτάσεις σας, δεν έχω πρόβλημα.
4) Η χρήση που πρόκειται να κάνω θα είναι καθημερινή που σημαίνει και κίνηση στην Κατεχάκη, εκτός του ότι θα μάθω όλους τους βενζινάδες με το μικρό τους, τι άλλα θέματα θα έχω; μήπως θα πρέπει να έχω καβάντζα πάντα κι έναν δίσκο; καμιά τρόμπα;
5) επειδή φαντάζομαι λόγω Μ5 όλο και θα μου τον πιάνουν στα ανταλλακτικά, ποιά πηγή για αγορές έχετε από το εξωτερικό; Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις αγορές από το εξωτερικό. Ουτε εχω πρόβλημα να πληρώνω την παροχή υπηρεσιών στα service. Πρόβλημα έχω όταν το ίδιο πράγμα το βρίσκω π.χ. με 1000 ευρώ και εδώ ζητάνε 2000.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη αν σας κούρασα αλλά θεωρώ καλύτερα να ρωτάς αυτά τα πράγματα από πριν, διότι μετά την απομάκρυνση από το ΚΕΠ ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...
-
-
καλως ηλθες, κάνε ενεργοποίηση απο το email σου για να μπορείς να ποστάρεις ελεύθερα και να μην σου κρατάει ο σέρβερ τα μηνύματα.
-
-
Καλώς τον.
Ίσως είναι πιο καλά να μην πάρεις Μ5.
Άν σε προβληματίζει το κόστος του δίσκου, θα έχεις πολλά "εμπόδια" (διαφορικό σασμάν, φρένα κτλ.).
-
The Following 3 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:
Ptboul (20-11-12), spar@ (19-11-12), Stathis (19-11-12)
-
-
-
Καλως όρισες φίλε μου!
Με το καλό να πάρεις το αμάξι που ποθείς,ονειρεύεσαι,σου αρέσει...όπως θες πες το
-
-
Καλως σας βρήκα παιδιά.
Δεν κολλάω στο κόστος του δίσκου, όσο στο να μπορώ να ελέγχω κάποια πράγματα εγώ. Γενικώς δεν μου αρέσουν οι "δυσάρεστες εκπλήξεις".
Με άλλα λόγια θα μου είναι ιδιαίτερα εκνευριστικό, να είμαι το καλοκαίρι ταξίδι οικογενειακώς και να χρειαστεί να φωνάξω express και φόρτωμα για αθήνα.....
Αυτό που θα θελα να μου πείτε είναι κατά πόσο trouble-free είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Υ.Γ. Δεν μιλάω για επιθετική οδήγηση, ούτε βραδυνές κόντρες ούτε πρωϊνές....αυτά πέρασαν.
-
-
Το Ε60 Μ5 ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο. Με αρχικη τιμη αγορας αρκετα ακριβοτερη απο την σημερινη τιμη πωλησης. Η απαξιωση της τιμης πωλησης στη Ελλαδα λογω ιδιαιτερων συνθηκων αυτην την περιοδο, δεν συνεπαγεται και αντιστοιχη μειωση στα ανταλλακτικα/service του συγκεκριμενου αυτοκινητου. Οποτε το κοστος κατοχης και συντηρησης ειναι ιδιαιτερα υψηλο, αλλα οχι μη φυσιολογικο για αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας και τιμης.
Τωρα απο οτι εχει ακουστει για τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ειναι για προβληματα στο SMG με αποτελεσμα αλλαγη κιβωτιου ταχυτητων, κυριως στα παλιοτερα μοντελα, μια βλαβη αρκετων χιλιαδων ευρω. Εχουν παρουσιαστει και καποιες περιπτωσεις με προβληματα στα κουζινετα στροφαλου αλλα αυτο οφειλεται κυριως στην κακη χρηση/συντηρηση απο πλευρας ιδιοκτητη.
Ο δισκος στα SMG V10 νομιζω οτι εχει την ιδια αρχη λειτουργιας οπως στα Ε46 Μ3 SMG οποτε δεν μπορεις να υπολογισεις το ποσο εχει φαγωθει ο δισκος. Βεβαια ενας φαγωμενος δισκος θα αρχισει να πατιναρει σιγα στην αρχη οποτε δεν υπαρχει και περιπτωση να σε αφησει μια και εξω, εκτος αν αγνοεις το πατιναρισμα για καιρο (οπως δηλαδη σε ολα τα αυτοκινητα με οργανικο δισκο-πλατο)
Τωρα για τυχον αλλες βλαβες δεν εχω ακουσει τιποτα. Υπαρχουν εδω μεσα κατοχοι και γνωστες του V10 που θα μπορεσουν να σε κατατοπισουν περισσοτερο.
Η αλλαγη ενος δισκου ομως δεν θα πρεπει να μας προβληματιζει. Οπως δεν θα μας προβληματιζε αν αγοραζαμε ενα Yaris μεταχειρισμενο και ηθελε αλλαγη δισκου. Αν μας προβληματιζει (προφανως λογω κοστους) τοτε θα πρεπει να ξανασκεφτουμε την αγορα του καθως αυτο θα το αντιμετωπιζουμε συνεχως ειτε στην συντηρηση του ειτε σε αγορα ανταλλακτικων/ αναλωσιμων του οποτε χρειαστει.
Αυτα απο εμενα. Ευχομαι να σε δουμε συντομα στην οικογενεια των Μ
-
The Following 10 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:
A8hnaios (19-11-12), aristent (19-11-12), bill_m3 (19-11-12), chief (19-11-12), deepBLUE (19-11-12), friendgr (19-11-12), mark e92 (19-11-12), Ptboul (20-11-12), Stathis (19-11-12)
-
Σ' ευχαριστώ turbodog για τον χρόνο σου.
Στο διαγνωστικό τελικά φαίνεται ή δεν φαίνεται η φθορά του δίσκου;
Ξαναλέω το κόστος είναι ο ένας παράγοντας. Ο άλλος και πιό σημαντικός είναι να μην μείνεις στην ανηφόρα στην κατεχάκη και γελάει το σύμπαν......
Υ.Γ. Υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα των τακτικών service του;
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη friendgr : 19-11-12 στις 17:41
-
-
Δεν φαινεται η φθορα.
Ναι υπαρχουν τα Inspections.
-
The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:
-
Απάντηση στην ερώτηση 3) και 5) ;;
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP