Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 68

Θέμα: Audi RS3 in nurburgring nordschleife onboard.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμένα μου αρέσει κ ένα φουλ πρώτο στάδιο παει 500.
    γαμω τα εργαλεία.....αλλα με εντελώς άκυρη τιμη


    παντως το παλικάρι το παει τάπα.......αν και δεν μου αρέσει που στην αρχή που παει βεντούζα το gts του κάνει χειρονομία....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (18-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Wink

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    γαμω τα εργαλεία.....αλλα με εντελώς άκυρη τιμη


    παντως το παλικάρι το παει τάπα.......αν και δεν μου αρέσει που στην αρχή που παει βεντούζα το gts του κάνει χειρονομία....
    Ασε τις τιμές , Γιατί κ η BMW είχε κ έχει κ αυτη πολλές άκυρες.
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  4. The Following 2 Users Say Thank You to STREETRACING For This Useful Post:

    S8N (18-11-12), Z4 DCT (18-11-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω ειμαι περιεργος...

    Full γυρος στο Ring με μαμα ιντερκουλερ και δεν "μασησε" πουθενα ;;; Σκυλι το Audi...
    Σε γενικές γραμμές, οι κινητήρες τους είναι σκυλιά. Απλώς προδίδονται πολύ από κάποια περιφερειακά (αντλίες, αισθητήρες, κλπ). Ο 5κύλινδρος, με τόση ιστορία πίσω του, πρέπει να 'ναι κυριολεκτικά αλεξίσφαιρος. Η δική μου απέχθεια έχει να κάνει με το στήσιμο, την οδηγική ευχαρίστηση και το μαρκετινγκ. Αν μου έλεγαν όμως σήμερα να επιλέξω μεταξύ της νέας Μ5 και του RS6, ίσως να επέλεγα το 2ο. Από κάποιο σημείο κι έπειτα, το ένστικτο αυτοσυντήρησης επικρατεί του συναισθήματος και 500+ πισωκίνητα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δικά μου χέρια.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ασε τις τιμές , Γιατί κ η BMW είχε κ έχει κ αυτη πολλές άκυρες.
    Να θυμίσω πως η E92 316 είχε φτάσει τα 40.000 ευρώ.

  6. The Following 4 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    alexm (18-11-12), aristent (18-11-12), Panos 316T (21-11-12), Stathis (18-11-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε γενικές γραμμές, οι κινητήρες τους είναι σκυλιά. Απλώς προδίδονται πολύ από κάποια περιφερειακά (αντλίες, αισθητήρες, κλπ). Ο 5κύλινδρος, με τόση ιστορία πίσω του, πρέπει να 'ναι κυριολεκτικά αλεξίσφαιρος. Η δική μου απέχθεια έχει να κάνει με το στήσιμο, την οδηγική ευχαρίστηση και το μαρκετινγκ. Αν μου έλεγαν όμως σήμερα να επιλέξω μεταξύ της νέας Μ5 και του RS6, ίσως να επέλεγα το 2ο. Από κάποιο σημείο κι έπειτα, το ένστικτο αυτοσυντήρησης επικρατεί του συναισθήματος και 500+ πισωκίνητα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δικά μου χέρια.



    Να θυμίσω πως η E92 316 είχε φτάσει τα 40.000 ευρώ.
    μολις εγινες υπογραφη
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    doctore (18-11-12), Stathis (18-11-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε γενικές γραμμές, οι κινητήρες τους είναι σκυλιά. Απλώς προδίδονται πολύ από κάποια περιφερειακά (αντλίες, αισθητήρες, κλπ). Ο 5κύλινδρος, με τόση ιστορία πίσω του, πρέπει να 'ναι κυριολεκτικά αλεξίσφαιρος. Η δική μου απέχθεια έχει να κάνει με το στήσιμο, την οδηγική ευχαρίστηση και το μαρκετινγκ. Αν μου έλεγαν όμως σήμερα να επιλέξω μεταξύ της νέας Μ5 και του RS6, ίσως να επέλεγα το 2ο. Από κάποιο σημείο κι έπειτα, το ένστικτο αυτοσυντήρησης επικρατεί του συναισθήματος και 500+ πισωκίνητα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δικά μου χέρια.



    Να θυμίσω πως η E92 316 είχε φτάσει τα 40.000 ευρώ.

  10. The Following User Says Thank You to Stathis For This Useful Post:

    S8N (19-11-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP