Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
Ενα τελικο θελεις τωρα...

Εν μερει, συμφωνω με το Χρηστο.. ισως επρεπε να μπαξεις και καταλυτες μια και καλη, αλλα ΟΚ, μπορεις να το κανεις και παραπισω.. πιστευω το πιο δυσκολο ηταν το χταποδι..

Θα ειχε ενδιαφερον αμα ειχες κανει μια δυναμομετρηση πριν και μια τωρα, να βλεπαμε διαφορες με τις συγκεκριμενες αλλαγες (δλδ με ΙΔΙΟΥΣ καταλυτες και οχι πιο ελευθερους, σε συνδιασμο με τα χταποδια και την καταργηση των προκαταλυτων)..

Τραβα ενα ΚΑΛΟ βιντεο με τη πρωτη ευκαιρια Ακη..
Θα τραβηξω, απλα χτες δεν ειχα ατομο να μου την κραταει...! τη καμερα βεβαιως βεβαιως...

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
Παντως το πιθανοτερο ειναι τη διαφορα να την ειδες απο την αφαιρεση των προκαταλυτων και οχι απο το χταποδι
Ακριβως..

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακη εγω εχω τα χταποδια τους ελευθερους καταλυτες κ το τελικο! τα μεσαια καζανακια τα εχω βγαλει τελειως! εκτος τον μεταλικο ηχο που κανει η εξατμιση κανει κατι φοβερα σκασιματα ακρως πορωτικα!
Αγριεμενο σε κοβω! Υποφερεται ο ηχος?? Αποτι θυμαμαι φορας ελευθερο τελικο για Μ3. για βαλε μας και ενα βιντεο να τρελαθουμε τελειως..!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο merbeind Εμφάνιση μηνυμάτων
Και για τι αλογα περιπου μιλαμε;
5+ το χταποδι αναλογα με την κατασταση του μοτερ. Για ολοκληρη sport εξατμιση σε ενα 330 , αναλογα παλι με την κατασταση του μοτερ, μπορεις να δεις και 15+ αλογα.