Συμφωνώ αυτό που λες για το κόμπιασμα..Ότι η ποιο πιθανή αιτία να είναι λόγω καυσίμου..Εκεί πάει το μυαλό..Και εγώ έτσι νομίζω Θωμά για την αντλία διότι η παλιά την μετρήσαμε στο ρελαντί είχε περίπου 3 bar και η καινούργια 5..
Άρα μπορεί να ήταν και αυτό..
Επίσης συμφωνώ πάλι για αυτό που λες για τους πολλαπλασιαστές, αλλά τους άλλαξα να έχω το κεφάλι που ήσυχο απο αυτό..πέστο λόξα πέστο όπως θες..
Τέστ βάνος είναι στο πρόγραμμα να γίνει αύριο..










Απάντηση με παράθεση
