Με ποια αλλαγή σου δούλεψε κανονικά μετα;
Το Τσέκ εντζιν ανάβει απο μαφ.
Το 3 κυλινδρισμα μπορεί ναναι πολλαπλασιαστης αλλα θα τοχε βγάλει σφάλμα αν ήταν.
Με ποια αλλαγή σου δούλεψε κανονικά μετα;
Το Τσέκ εντζιν ανάβει απο μαφ.
Το 3 κυλινδρισμα μπορεί ναναι πολλαπλασιαστης αλλα θα τοχε βγάλει σφάλμα αν ήταν.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Κοίτα μόλις μου είχε τύχει έβγαλα το φυσάκι απ το μαφ το ξανακούμπωσα και δούλεψε για λίγο στρωτά και έπειτα έβγαλε το τσέκ..Μόλις ξεκίνησα να φύγω..μετά μόλις πάρκαρα δούλευε στο ρελαντί σαν 3κίλυδρο 4 κύλινδρο ξέρω γω..
Έβγαλα αυτόν-κούμπωσα τον παλιό πάλι τα ίδια..
Τους μετρήσαμε και τους 2 μαφ και τον παλιο και τον καινούργιο και το βολτάζ τους είναι πάνω κάτω στα ίδια επίπεδα..
Μετά έκανα μια σειρά απο αλλαγές που προανέφερα..
Πολλαπλασιαστές επίσης τους άλλαξα και αυτούς όλους, με καινούργιους.
Τώρα μέχρι στιγμής δουλεύει κανονικά το αμάξι..Άντε να δούμε..Ελπίζω να μην είναι κάτι άλλο..