Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 61

Θέμα: Sticky 5th gear (BMW 6cyl) Ο λεβιες δεν επιστρεφει στη νεκρα. ZF S5D 320Z 5αρι σασμαν

  1. #41
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vassilis ///M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν βγάζει φωτό ρε Ζάχο.....
    Θα το φτιαξω μολις παω σπιτι Μπυλι.. Thanks..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    Vassilis ///M (04-11-12)

  3. #42
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ψωνια μας..



    Εδω ειναι οτι χρειαζομαστε για το σασμαν..



    Butyl cord = Αυτο μπαινει ΠΑΝΩ απο τη μεσαια τριβη, εκει που παταει το διαφορικο με το αμαξαμωμα, για να μην εχουμε βουητο και συντονισμο.. αν κατεβασετε κεντρικο για καποιο λογο, καλο ειναι να αντικατασταθει.. δεν ειναι τπτ το ακριβο, γυρω στα 4 ευρω εχει..


    IMG_0778.jpgIMG_0779.jpgIMG_0780.JPG
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  4. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    nikos valvetronic (05-11-12)

  5. #43
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Του ριξα ενα καθαρισματακι πριν ξεκινησω.. με ενα engine degreaser που εχω και μια σκληρη βουρτσα..







    IMG_0781.JPGIMG_0782.JPGIMG_0783.jpgIMG_0784.JPG
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. The Following 5 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (05-11-12), Kostas_1 (05-11-12), m-power_01 (05-11-12), S8N (05-11-12), Vassilis ///M (04-11-12)

  7. #44
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εδω αρχιζουμε..
    Ειναι τα πρωτα pins που θελουν αλλαγη..



    Φωτο με τα εργαλεια που χρησιμοποιησα..


    Με το ηλεκτρικο κατσαβιδι και μια βιδα, τρυπισα τις ταπες και μετα με πενσα και "λοστευοντας" τη βιδα, τις εβγαλα..


    IMG_0797.jpgIMG_0798.jpgIMG_0799.jpg
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  8. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (05-11-12)

  9. #45
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    "Ψαρεμα" το παλιο pin με μαγνητη..



    Συγκριση παλιο pin & ελατηριο αριστερα.. καινουργια δεξια + bushing..


    IMG_0800.jpgIMG_0801.jpgIMG_0802.JPGIMG_0803.JPG
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), m-power_01 (05-11-12), nikos valvetronic (05-11-12)

  11. #46
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή




    Με το καρυδακι περασα μεσα τα καινουργια bushings.. 3 στο συνολο ειναι..


    IMG_0806.JPGIMG_0807.JPGIMG_0808.jpgIMG_0804.JPG
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  12. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    320d (05-11-12), alexk (05-11-12), BILL007 (05-11-12), m-power_01 (05-11-12)

  13. #47
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Done..



    Κι εδω ειναι το Reverse/5 pins..
    Βγαζουμε πρωτα την ασφαλεια της ταπας..


    IMG_0805.jpgIMG_0809.jpgIMG_0810.JPG
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  14. The Following 5 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), m-power_01 (05-11-12), S8N (05-11-12)

  15. #48
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Πανω βρισκεται η οπισθεν.. κατω η 5η..
    Τη ταπα την εβγαλα με τον ιδιο τροπο που εβγαλα και τις προηγουμενες.. με τη βιδα και μετα με τη πενσα..


    Το pin ηταν οντως κολλημενο.. δλδ κινιοταν πολυ δυσκολα.. αυτο ειναι που μεταφερεται και στο λεβιε σαν "κολλημα"..
    Σκεφτειται οτι το εβγαλα εξω με μυτοτσιμπιδο, τραβωντας με ποοοολυ δυναμη.. και στη 5η και στην οπισθεν..

    Εδω δειχνω πως παει το pin.. αυτο ειναι της οπισθεν.. το κατω, της 5ης δλδ παει αναποδα..

    IMG_0812.JPGIMG_0813.jpgIMG_0815.JPG
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  16. The Following 5 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), m-power_01 (05-11-12), S8N (05-11-12)

  17. #49
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Απο εκει και μετα..
    Βαζοντας το καινουργιο bushing με ενα καρυδακι ιδιας διαστασης με το bushing, καταφερα να το παω μεχρι ενα σημειο (περιπου στη μεση), μετα αρχισα να του κανω ζημια..
    Οποτε η συνεχεια εγινε στο συνεργειο, οπου ο μηχανικος μου εφτιαξε σε τορνο ενα "drift" σαν το 234022-3 https://webspace.ringling.edu/~dplas...hift_pins.html και ετσι καταφεραμε και βαλαμε τα bushings μεχρι εκει που πρεπει..
    Αν δειτε τις φωτο, της οπισθεν παει λιγο πιο βαθια..
    Μετα μπηκαν τα καινουργια pins-ταπες-ασφαλειες και we are done..
    Δεν ειναι δυσκολο DIY.. αλλα ενα τετοιο εργαλειο για τα bushings χρειαζεται.. για να μην τραυματισουμε τα bushings καθως τα τοποθετουμε..
    Και φυσικα, ΠΡΕΠΕΙ να εχουμε το σασμαν στο "ΧΕΡΙ".. το repair με το σασμαν πανω στο αμαξι ΔΕΝ ειναι εφικτο..
    Βουτυρο ο λεβιες και οι ταχυτητες παντως τωρα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  18. The Following 7 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    320d (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), katsaraios (05-11-12), m-power_01 (05-11-12), nikos valvetronic (05-11-12), S8N (05-11-12), Vassilis ///M (05-11-12)

  19. #50
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εμπαξα και καινουργιο (με ολη τη σημασια της λεξης) διαφορικακι.. το παλιο ειχε αρχισει να κανει λιγο θορυβο, οποτε εγινε αλλαγη.. ιδιο βημα, 3,38.. ακριβως ιδιο part number..
    Λυπηθηκα τις βαλβολινες που τις αλλαξα.. οταν το αδειαζαμε τις ειδα και ηταν ολοκαινουργιες..
    Επισης το πατωμα που τσεκαραμε, δεν εχει το παραμικρο..
    Μεσαια τριβη & flex disc σε επισης αριστη κατασταση.. γενικα το αμαξι εγινε πολυ αθορυβο.. που και που ακουγεται κανα γκαπ γκουπ το οποιο μαλλον προερχεται απο τα ημιαξονια (φυσιολογικη κατασταση)..

    Το καινουργιο διαφορικακι..


    underside pic πριν ξεκινησει το ξυλωμα..


    Διαφορικο και συνεμπλοκ διαφορικου out..


    IMG_0816.jpgIMG_0258.jpgIMG_0260.jpg
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  20. The Following 6 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), Kostas_1 (05-11-12), S8N (05-11-12), Vassilis ///M (05-11-12)

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP