Στέλιο εκέινα τα χρόνια βγάζατε κι "εσείς" κανένα μπρουτάλ εργαλείο όπως το
quattro και μετά το πρώτο RS το καραβάν με τους καθρέφτες και τις ζάντες
τις Porsche.Μετά όλα τ'άλλα τα βλέπω σαν παραλαγές του Golf!
Στέλιο εκέινα τα χρόνια βγάζατε κι "εσείς" κανένα μπρουτάλ εργαλείο όπως το
quattro και μετά το πρώτο RS το καραβάν με τους καθρέφτες και τις ζάντες
τις Porsche.Μετά όλα τ'άλλα τα βλέπω σαν παραλαγές του Golf!
Λίγο άδικη σύγκριση ένα SPORT EVO με ένα απλό 2.3 16
Άλλωστε το παρακάτω είναι πολύ ανώτερο από το Μ3.
Tι να πρωτοδεί κανείς ?
- Αεροδυναμική
- Ανάρτηση
- Κινητήρα
Το 190 είχε τότε την ανάρτηση που έχει σήμερα το Ε90/Ε92![]()
A8hnaios (06-11-12), Bazil Van Sinner (04-11-12), bmwz3 (07-11-12), chief (07-11-12), ghost-rider (04-11-12)
Σαν αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο.
Άν δεις βελτιωμένα 190 είναι πολύ ανώτερα από Μ3 Ε30 σε πολλά σημεία.
Έχω ένα φίλο που έχει και τα 2, το Μερτσέντες είναι τελείως άλλο επίπεδο σε διάφορα θέματα.
Μην μπερδευτείς εδώ, και εγώ Μ3 Ε30 θα αγόραζα, αλλά το 190 είναι ανώτερο αυτοκίνητο.
Θα έλεγα ότι είναι πιο πολιτισμένο και "κυριλέ" αλλά όχι καλύτερο
edit: Σε μαμά μορφή πάντα
318 I (Άει) S (Σιχτίρ)
Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
Μου το 'χα πει!!!
Γιατί δεν είδε πρωτάθλημα τότε η ΜΒ???
Και γιατί το Μ3 Ε30 είναι το καλύτερο Touring Car του πλανήτη....???Δεν νομίζω άδικα...![]()
Μπα....είμαι βαμμένος 46άρης και ιδιαίτερα CSLάκιας!!! χαχαχαχαχαχαχ![]()
alexk (04-11-12)
alexk (07-11-12), Ptboul (08-11-12), STREETRACING (07-11-12)