Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: Test drive: BMW 320d F30

  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή Test drive: BMW 320d F30

    BMW 320d (F30)

    (έρχεται σεντόνι...)

    Μετά την 118i ζήτησα να δοκιμάσω για μια μέρα και τη 320d κι έτσι από τη Πέμπτη βράδυ μέχρι Παρασκευή βράδυ είχα μια F30, 320d.

    Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα κάπως προκατειλημμένος μετά τη κρυάδα που έφαγα από την 118i, οπότε περίμενα να απογοητευτώ το ίδιο με την 320d.

    Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.

    Εμφάνιση

    Η 320d που είχα ήταν η βασική έκδοση με τα εξής (ενδιαφέρον) έξτρα:
    -Bluetooth
    -Πακέτο φωτισμού που δημιουργεί ένα πολύ ωραία, ζεστή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό

    Η νέα 3άρα από κοντά φαίνεται πιο όμορφη απ'ότι στις φωτογραφίες αν και από το πλάι ξενίζει λίγο η "γαμψή" της μύτη. Επίσης με τα xenon το εμπρός μέρος αλλάζει δραματικά προς το καλύτερο. Γενικώς φαίνεται και είναι πιο φρέσκια από την Ε90 εντός κι εκτός.



    Στο εξωτερικό, εντυπωσιάζουν τα πίσω LED και συνολικά όλο το πίσω μέρος το οποίο είναι φουσκωμένο και πολύ όμορφα σχεδιασμένο, δίνοντάς της μια δυναμική παρουσία στο δρόμο.







    Γενικώς φαίνεται πιο ώριμη από την Ε90 με πολύ πιο αρμονική σχεδίαση από την 1 F20. Η προσωπική μου επιλογή για το εξωτερικό είναι xenon + M-Pack, αλλά θα τα πούμε σε λίγο αυτά.

    Στο εσωτερικό για μένα έχει γίνει η μεγαλύτερη βελτίωση από την Ε90. Το εσωτερικό σε κάνει να αναρωτηθείς πως μπορείς να κάνεις το τέλειο, τελειότερο κι αναφέρομαι στη ποιότητα κατασκευής. Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, παντού μαλακά υλικά, ποιοτικά στην όψη τους και απίστευτη σχεδίαση. Πραγματικά το εσωτερικό έχει βελτιωθεί 150% από την Ε90. Ακόμα κι η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη και όλους τους διακόπτες τους βρίσκεις εκεί που περιμένεις. Το μοναδικό θέμα που προβληματίζει είναι το ότι δε μπορείς να δεις το κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης στο καντράν, δηλαδή την εξωτερική θερμοκρασία και τα χιλιόμετρα. Πρέπει να σηκώσεις λίγο το κεφάλι. Δεν έχω βρει ακόμα τη θέση που μπορείς με μια ματιά να δεις αυτά τα δεδομένα.





    Θέλω λίγο να σταθώ στη θέση οδήγησης. Για άλλη μια φορά, απίστευτη. Σημαντικά βελτιωμένη. Πιο χαμηλή, πιο "χωστή" με το κεντρικό τούνελ να σε περιβάλει κι έτσι ο λεβιές και το χειριστήριο του iDrive βρίσκεται εκεί που πρέπει. Ο όγκος του αυτοκινήτου στη πόλη όμως θέλει συνήθεια καθώς έχει φαρδύνει αισθητά σε σχέση με την Ε90, αλλά δε θα προβληματίσει όσο θα προβλημάτιζε μια F10 5άρα πχ. Το PDC (για πίσω τουλάχιστον) είναι must και πολύ καλό γιατί σου δίχνει την απόσταση πίσω, στη κεντρική οθόνη.

    Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο άνετο, πιο μεγάλο και γενικότερα πιο ευρύχωρο. Επιτέλους έφτιαξαν το κατώφλι της πίσω πόρτας όπου όποιος μπαίνει στην Ε90 χτυπάει το κεφάλι του και μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το πορτ-μπαγκάζ. Πίσω από τη θέση μου κάθομαι με...σταυροπόδι και οι πίσω θέσεις είναι ένα κλικ πιο ψηλά από τις μπροστινές, έτσι δίνει μια ωραία και πιο ξεκούραστη θέα προς τα έξω και δε νιώθεις "εγκλωβισμένος".

    Στα των gadget τώρα. Πολύ εύχρηστο το iDrive παίδες. ΠΑΡΑ πολύ! Είναι στάνταρ στη 3άρα και βλέπεις τα πάντα. Πληροφορίες οχήματος (στάθμη λαδιού, διαστήματα service, κατάσταση οχήματος κλπ), ρυθμίσεις για τα πάντα, ραδιόφωνο με όλους τους σταθμούς αποθηκευμένους οπότε με ένα roll τους βρίσκεις και τέλος το ΠΟΛΥ χρήσιμο (αξίζει, βάλ'τε το) bluetooth. Συνδέεται με το τηλέφωνο και σου βγάζει τις τελευταίες κλήσεις σου στο κεντρικό καντράν κι με ένα roll & κλικ από το τιμόνι την επιλέγεις. Από την οθόνη δε, μπορείς να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου.

    Πάμε τώρα στην ουσία όμως...

    Στο δρόμο

    Αφού πήρα τη κάρτα-κλειδί στο χέρι, ξεκλείδωσα, έκατσα και ρύθμισα θέση οδήγησης, σταθμό (best ) και καθρέπτες πήγα να ξεκινήσω με πρώτη στο σασμάν. ΠΟΣΟ ψηλό σημείο αποσύμπλεξης μπορεί να έχει αυτό το αυτοκίνητο?

    Αφού ξεκίνησα έμεινα έτσι --> <-- από τη ΡΟΠΑΚΛΑ του 2λτ turbo-diesel στο Sport mode. Τέλεια απόκριση στο γκάζι, ΠΟΛΥ ροπή, αλλά για λίγο. Από τις 2.000 στροφές γίνεται αισθητό το τράβημα μέχρι τις 5.000. Από τις 5Κ μέχρι τις 6Κ νιώθεις ένα φρενάρισμα λες και κρατάει κάποια δύναμη το αυτοκίνητο πίσω.

    Πολύ καλύτερο βρήκα το τιμόνι από το variable sport steering της 1, με σαφώς βελτιωμένη αίσθηση, πλήρη ενημέρωση για τις συνθήκες στο δρόμο και φουλ πληροφορία. Ακριβώς ό,τι θες κι όσο καλύτερο μπορεί να γίνει ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Μάλιστα με το τιμόνι της έκανα κάτι που δε μπορούσα να κάνω με της 1. Δηλαδή να βάλω ένα σημάδι στο δρόμο (πχ μια μικρή ανωμαλία/λακούβα) και να προσπαθήσω να το χτυπήσω. Με τη 3άρα σημάδεψα και το κατάφερα με τη πρώτη, με την 1 δε το είχα καταφέρει.

    Αλλά οι καλές εντυπώσεις δε σταματάνε εδώ. Αν και η 3άρα που είχα φορούσε τη "βάρκα"-comfort ανάρτηση, είχε εκπληκτική "μούρη". Δηλαδή εκεί που η 1 έβγαζε μούτρα στην είσοδο, η 3άρα ακούει, βουτάει, βιδώνει τη μούρη κάτω και στρίβει. Απόδειξη στο πόσο καλύτερο είναι το σασί της από της 1. Τα "μπαλόνια" που είχε για ελαστικά βεβαίως δεν έφεραν συγκλονιστικές ταχύτητες πρόσφυσης, αλλά διασκεδαστικές γωνίες. Έχοντας σβήσει τα ηλεκτρονικά και κρατώντας το μοτέρ πάνω από τις 2Κ στροφές, στοχεύεις, μπαίνεις στο γκάζι από πριν και στο apex έχει ήδη σπάσει η πρόσφυση πίσω και βγαίνεις διπλωμένος με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! ...ποτέ δε με προβλημάτισε το "ζύγισμα" του πίσω μέρους, όσο με είχε προβληματίσει και εκνευρίσει στην 1 και επιτέλους το EDL να κάνει αυτό που πρέπει. Πραγματικά το καταχάρηκα!

    Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς το αυτοκίνητο είναι υποδειγματικό στο πόλη. ΠΟΛΥ ροπή, χαμηλή κατανάλωση στο eco pro, άνετο όποια σχέση κι αν έχεις αλλά ΑΚΡΩΣ ενοχλητικό το start/stop. Όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο νομίζεις ότι γίνεται σεισμός 8 ρίχτερ και αμέσως η σκέψη σου πάει στις βάσεις κινητήρα :help: . Επίσης όσο ανεβαίνεις στις ταχύτητες και πέφτεις σε στροφές οι κραδασμοί κάνουν κάποια σημεία του εσωτερικού να συντονίζουν και να γίνονται λίγο ενοχλητικά. Όμως όποια στιγμή βαρεθείς, σβήνεις τα ηλεκτρονικά, βρίσκεις μια γωνία, πατάς το γκάζι και το χαμόγελο πάει μέχρι τ'αυτιά.

    Επίσης πολύ ωραίο το σασμάν. Γρήγορο, μαλακό, σχετικά κοντό από σχέση σε σχέση, με τέλεια κλιμάκωση και το γνωστό κούμπωμα που χαρακτηρίζει τα σασμάν της BMW. Τα φρένα επίσης δυνατά, πιο προοδευτικά και "σωστά" από της 1 και η απόκριση γκαζιού σε όλα τα mode σημαντικά βελτιωμένη από το ηλεκτρόγκαζο της E90/E90LCI. Το τιμόνι είναι το ίδιο ηλεκτρικό που όλοι γνωρίζουν από τις Ε92/Ε90 LCI. Αν και δεν μπορεί να συγκριθεί με υδραυλικό, είναι πολύ καλύτερο από το variable sports steering, όπως έχω ήδη γράψει.

    Από κατανάλωση, ό,τι περιμένεις από diesel μοτέρ:



    Σχεδόν 300κμ αυτονομία, κοιτάξτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης. Αααα...άσχετο, αλλά επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία λαδιού στα 4κυλ!

    Γενικώς μου άρεσε το αυτοκίνητο. Ένιωσα ότι μπήκα σε ένα πιο ώριμο, ευρύχωρο και πιο βελτιωμένο αυτοκίνητο από την Ε90 LCI.

    Αν θα το αγόραζα? Ναι, αλλά βενζίνη. Σίγουρα αξίζει περισσότερο τα λεφτά της από την 1 η οποία μπροστά στη 3άρα φαίνεται σαν...παιχνιδάκι.

    "Έκτισα" ένα αυτοκίνητο με τα εξής specs, όπως θα το ήθελα σαν αντικαταστάτη του si:

    320i +
    -Μ-Pack (Μ-ανάρτηση, Μ-τιμόνι, Μ-λεβιέ, 18άρες Μ ζάντες, bucket καθίσματα, εσωτερικά inserts σε αλουμίνιο)
    -M φρένα
    -Χρώμα estoril blue
    -Γυάλινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή
    -Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες (πακέτο καθρεπτών δηλαδή)
    -Σύστημα φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων (έλεος...450 ευρώ έξτρα για να πέφτουν τα πίσω καθίσματα )
    -Xenon + πλυστικά
    -Πακέτο φωτισμού
    -Λειτουργία handsfree με bluetooth και σύνδεση USB
    -Διευρυμένος πίνακας οργάνων (black panel)
    -Πίσω PDC (απαραίτητο )

    Σύνολο 48...μείον 5 έκπτωση πάει στα 43 χωρίς να του λείπει τίποτα.

    Περίπου σαν κι αυτό:









    Πολύ ενδιαφέρον τα χρηματοδοτικά της BMW που δίνεις 17.200¤ μπροστά, για 4 χρόνια πληρώνεις 425 ευρώ και στο τέλος σου αφήνουν μια μεγάλη δόση (12,5Κ) με την οποία αποφασίζεις τότε τι θα τη κάνεις. Ή επαναχρηματοδοτείς ή ξεχρεώνεις ή επιστρέφεις το αυτοκίνητο για να πάρεις άλλο.

    Αυτά...αν σας κούρασα, ζητώ συγνώμη.

    Nikos

  2. The Following 36 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    A8hnaios (03-11-12), alexk (03-11-12), aristent (03-11-12), BabisStinson (03-11-12), Bazil Van Sinner (03-11-12), bill_m3 (03-11-12), bimmer-corfu (11-04-13), chrisgiapz3 (03-11-12), Driver M (03-11-12), E60_Arkadia (03-11-12), fan1s_e21 (03-11-12), fanisk (03-11-12), gant (03-11-12), GiannisRob (03-11-12), gnx (03-11-12), imolarot (03-11-12), jimdros (05-11-12), katrin_bmw (03-11-12), katsaraios (04-11-12), Konstantinos E60 (03-11-12), kostas 325 (04-11-12), mayrkost_318Ci (04-11-12), nik200 (04-11-12), nikos valvetronic (03-11-12), nikos1400 (03-11-12), Nino (03-11-12), PANOS-E60 (03-11-12), S8N (03-11-12), sierra (03-11-12), STREETRACING (03-11-12), tokiko (03-11-12), Tsakirakos (04-11-12), Vasilis (04-11-12), Vassilis ///M (03-11-12), zaharias (03-11-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (03-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραία παρουσίαση!

    Σαν οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Ε90, πως σου φάνηκε?
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #3
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραία παρουσίαση!

    Σαν οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Ε90, πως σου φάνηκε?
    Μη ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο είχε comfort ανάρτηση, οπότε δε μπορώ να το συγκρίνω με το si.

    Με 3άρα με comfort είναι πολύ πιο άνετο και μαλακό στο δρόμο, αλλά γέρνει περισσότερο στις στροφές. Όμως το εμπρός μέρος μου φάνηκε πιο ουδέτερο από της comfort Ε90. Μου θύμισε si.
    Nikos

  5. #4
    Εγγραφή
    27-04-10
    Μηνύματα
    1.291
    Thanked
    1233
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Πολυ καλη περιγραφη και εντυπωσεις.Οδηγησα και εγω την 320 στην Ιταλια και μπορω να πω οτι με ενθουσιασε η συμπεριφορα της στο δρομο,αφθονη ροπη με ο,τι ταχυτητα να εχεις,αρκει να σανιδωσεις,να αλλαζεις παντα γυρω στις 4800,γτ μετα δεν υπαρχει νοημα μιας και πεφτει πολυ η αποδοση και αντε γεια! Εντωμεταξυ με αυτο το μοτερ μπορεις να κινησαι σβελτα με καταναλωση για γελια.Το εσωτερικο δεν με τρελλανε αλλα ειναι αποδεκτο.

  6. #5
    Εγγραφή
    13-06-11
    Περιοχή
    Chania
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    181
    Thanked
    244
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Mπράβο πολύ ευχαριστη παρουσίαση!

  7. The Following User Says Thank You to fan1s_e21 For This Useful Post:

    Nikos! (03-11-12)

  8. #6
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πολύ καλή η παρουσίαση,Νίκο. Σε ευχαριστούμε.
    Υποκειμενικές μεν οι απόψεις (πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά) από έναν "δοκιμαστή" με πλούσια εμπειρία στα BMW,έχουν διαφορετική βαρύτητα.
    Αλήθεια,μια και κυκλοφορείς στις αντιπροσωπείες BMW,αληθεύει ότι ήρθε η F30 με μοτέρ 1.6 turbo,με 136 και 170 hp (μάλλον το μοτέρ του Άσσου) και (πλασματική) τιμή εκκίνησης τα 27.500 ¤;
    Είδα μία σχετική διαφήμιση στους 4Τ και γι'αυτό ρωτάω.

  9. #7
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπραβο Νικο για την περιγραφη και την αποτυπωση των εντυπωσεων σου!!!

    Εχεις γραψει επαγγελματικα για περιοδικο αυτοκινητου???...αν οχι, σιγουρα θα μπορουσες να το κανεις ανετα,αφου συνηθως δεν διαβαζω "σεντονια" παρουσιασεων,αλλα το δικο σου το διαβασα ολο!!!


    ΥΣ....οταν λες Μ φρενα στα εξτρα,για τι διαφορα μιλαμε???...τεχνικη και οικονομικη....

  10. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    Nikos! (03-11-12)

  11. #8
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπραβο Νικο για την περιγραφη και την αποτυπωση των εντυπωσεων σου!!!

    Εχεις γραψει επαγγελματικα για περιοδικο αυτοκινητου???...αν οχι, σιγουρα θα μπορουσες να το κανεις ανετα,αφου συνηθως δεν διαβαζω "σεντονια" παρουσιασεων,αλλα το δικο σου το διαβασα ολο!!!


    ΥΣ....οταν λες Μ φρενα στα εξτρα,για τι διαφορα μιλαμε???...τεχνικη και οικονομικη....
    Όχι δεν έχω γράψει επαγγελματικά. Προσπαθώ απλά να οργανώσω τις σκέψεις μου και να τις αποτυπώσω με τέτοιο τρόπο ώστε να μη βαρεθεί κάποιος.

    Τα Μ φρένα κοστίζουν 750 ευρώ περίπου και είναι 4πίστονα μπροστά, 2πίστονα πίσω με διαστάσεις 370mm και 345mm αντίστοιχα. Είναι μπλε κι έχουν σηματάκι Μ. Στην ουσία είναι τα φρένα του 335i:

    https://www.f30post.com/forums/attac...hmentid=630446

    (δε ξέρω αν φαίνεται).
    Nikos

  12. The Following 3 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    alexk (03-11-12), aristent (04-11-12), katrin_bmw (04-11-12)

  13. #9
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολυ ωραια παρουσιαση,αποτυπωνει θεση και αποψη!

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  14. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    Nikos! (03-11-12)

  15. #10
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Μπραβο Νικο.. πολυ ωραια παρουσιαση!!
    Εγκατελειψες το ψαξιμο για Μ3 Ε46..??
    ΧΙΟΣ-CHIOS


Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP