μαζι με το Σουμπο-γιοτα βλέπω και τους Ιταλούς να δαγκώνουν αρκετά μεγάλη μερίδα απο την πίτα.
η Βαγκ δεν εχει κατι τετοιο, η πενβε επισης οχι, βλέπω λοιπόν πορσάκι δίλιτρο πολύ σύντομα κοντα μας...
μαζι με το Σουμπο-γιοτα βλέπω και τους Ιταλούς να δαγκώνουν αρκετά μεγάλη μερίδα απο την πίτα.
η Βαγκ δεν εχει κατι τετοιο, η πενβε επισης οχι, βλέπω λοιπόν πορσάκι δίλιτρο πολύ σύντομα κοντα μας...
Ας μου επιτραπεί μία διόρθωσις: Τογιομπαρού (Toyobaru) είναι το σωστό παρατσούκλι.
Σε δεύτερο επίπεδο, οι Ιάπωνες είναι έτοιμοι να το τουρμπίσουν, βάζοντας ένα ωραιότατο υβριδικό φυσιτήρι στον 2.0 Ν/Α κινητήρα, στοχεύοντας λίγο κάτω από τα 300 άλογα.
Οι Ιταλοί, δε, εκτός από την 4C σύντομα (δηλαδή για τα δεδομένα της Alfa, σε 3 χρόνια) θα βγάλουν και τη νέα Spyder σε συνεργασία με τη Mazda: Κοινό σασί, individual σχεδίαση και κινητήρες.
Οι γερμανοί δεν έχουν, δυστυχώς ή ευτυχώς, παρουσία σε αυτό το segment και το "δίλιτρο πορσάκι", δυστυχώς ή ευτυχώς μπήκε στην κατάψηξη από το καλοκαίρι.