Το έλεγαν ποιοι ρε σταμάτη; Ποιοι το έλεγαν (δλδ τι υπόβαθρο είχαν) και πως το υποστήριζαν τεχνικά;
Ο καταλύτης ουσιαστικά κάνει οξειδοαναγωγές και ο λόγος που αφαιρέθηκε ο μόλυβδος είναι για να μην αδρανοποιείται ο καταλύτης (μέχρι να αδρανοποιηθεί θα λειτουργεί)(δλδ άνθρακα και οξυγόνο σε διοξείδιο, αζωτοξείδια σε άζωτο και οξυγόνο και τέτοια, ο μόλυβδος έτσι και αλλιώς αυτούσιος περνάει από τον καταλύτη, δεν συμμετέχει - σε αξιόλογο βαθμό - σε αντιδράσεις και ο λόγος που χρησιμοποιούνταν ήταν κυρίως η λίπανση)
Η χρήση του μολυβδου ως αντιτριβικό και αντικροτικό έχει εδώ και καιρό αντικατασταθεί στις αμόλυβδες με άλλα πρόσθετα. Το θέμα είναι ότι οι νέες βενζίνες περιέχουν πρόσθετα που κάνουν ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ για την οποία πρωτοχρησιμοποιήθηκε ο μαυρισμένος μόλυβδος.
ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ δεν έχει μιλήσει (ούτε από όσο ξέρω) έχει γίνει documentation ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ για τις επιπτώσεις αυτών των προσθέτων (μάντεψε γιατί...)
Οπότε μην σκάτε τόσο για το περιβάλλον ή/και την υγεία σας για το τι βενζίνη θα κάψει το τι μοτέρ (με ή χωρίς καταλύτη αμόλυβδη ή μη - σε οποιοδήποτε συνδυασμό των παραπάνω).
Αυτό που πρέπει να σας ανησυχεί για την υγεία του αέρα που αναπνέεται (και ΕΙΔΙΚΑ αν έχετε μικρά παιδιά) είναι αν στο σπίτι υπάρχουν :
1)Ανοιχτές βιβλιοθήκες
2)μεγάλες επιφάνειες ξύλου (εμποτισμένων με χρώματα, βερνίκια, ή και επιβραδυντικά)
3)μεγάλη έκθεση σε αρωματικά ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ (από καθαριστικά / αποσμητικά κτλ)
4)η μυρουδιά της καινουργίλας οποιουδήποτε προϊόντος...
ΥΓ: για να μη νομίζεις ότι σε δουλεύω ή διακινώ θεωρείς συνωμοσίας να σου πω ότι και η διπλωματική μου και η τωρινή μου ενασχόληση (σε δύο ερευνητικά προγράμματα) αφορά αέριους ρύπους (κυρίως σε εσωτερικούς χώρους) και χημεία της ατμόσφαιρας. Και το τελευταίο εθελοντικά τοκερατακιμουμεσα γιατί κάποιος Μ@Λ@Κ@Σ αρνείται να μου δώσει πτυχίο για ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ.