Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βαλεις 18αρια με ΟΕΜ διατασεις (225/45/18 & 255/40/18) σε γνησιες 18αρες (για να εχεις και το σωστο πλατος-offset) και να εισαι σιγουρος οτι θα δεις αλλο αυτοκινητο (πολυ καλυτερο) και απο ανεση αλλα και απο στριψιμο (μιλωντας παντα για τα γνωστα λακουβωτα παγοδρομια, ενα ειδος εν αφθονια στη Ελλαδα. Σε πιστα ειναι αλλο το εργο και παιζεται διαφορετικα)
Τωρα αν εχεις 235/30/19 εμπρος (και δεν εχεις κανει τυπογραφικο λαθος), οπως εχουν ηδη πει και τα παιδια ειναι λαθος διασταση και πρεπει να το αλλαξεις αμεσα με 235/35/19 οπου θα βοηθησει λιγο την κατασταση καθως θα πας απο 30 προφιλ σε 35. Πισω παραμενεις 265/30/19. Αυτη ειναι η ΟΕΜ CSL διασταση ελαστικων.
Τωρα αν επιθυμεις να κρατησεις τα 19αρια λογω εμφανισης, look κτλ πας σε 225/40/19 κ 255/35/19 (ΟΕΜ διασταση στα 19αρια) που θα δεις σιγουρα βελτιωση σε σχεση με αυτα που ηδη εχεις καθως ανεβαινεις και αλλο στο προφιλ και πας σε 40 μπροστα και 35 πισω.
Εχω μια τετραδα michelin σε 225/40 κ 255/35. Αν σε ενδιαφερει PM me.
Η αναρτηση παιζει και αυτη καποιο ρολο, ιδιαιτερα αν ειναι πολυ χαμηλωμενη η τερμα σκληρη (αν ειναι ρυθμιζομενη) αλλα θα πρεπει να μας δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για το τι setup αναρτησης φορας.